Bronskleurig draad
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Heb ondertussen rood koperdraad ontvangen(ik dacht dat ik dat zocht), maar zoek geloof ik toch iets anders, nl bronskleurigdraad 8 mm.
Bestaat dat?
(En zo ja, waar kan ik het kopen?)
Bestaat dat?
(En zo ja, waar kan ik het kopen?)
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
waarom ga je niet eens gewoon kijken bij n metaal handel
bv http://www.metaalwinkel-metalen.nl/inde ... 1&spage=20" onclick="window.open(this.href);return false; (hebben ze fosforbrons in div. diktes)
en t is heeeeeeeeeeeeeel veel goedkoper.
toevallig heb ik n offerte gevraagd daar en weet dat deze draad 10,80 excl. kost en je hebt dan bijna 23 meter
bv http://www.metaalwinkel-metalen.nl/inde ... 1&spage=20" onclick="window.open(this.href);return false; (hebben ze fosforbrons in div. diktes)
toevallig heb ik n offerte gevraagd daar en weet dat deze draad 10,80 excl. kost en je hebt dan bijna 23 meter
Zie je wel dat verslavingen niet altijd slecht hoeven te zijn 

en dit?
http://opitec.nl/cgi/ITARTD?&P_L=N&P_S= ... PGM=ITSUCH" onclick="window.open(this.href);return false;
http://opitec.nl/cgi/ITARTD?&P_L=N&P_S= ... PGM=ITSUCH" onclick="window.open(this.href);return false;
- miss beady
- Bead Designer
Dames, dames, ik mag hopen dat jullie dit spul niet gebruiken voor sieraden die je ook verkoopt? Hoe zit het met "nikkelvrij". Je beseft wel dat dat spul zeker niet nikkelvrij is? En hoe zit het met roest? Neem je de verantwoording daar ook voor? Want reken maar dat roest schade aan je kleding aan brengt, om nog maar te zwijgen over de ellende die deze metalen kunnen veroorzaken als je een allergie hebt. En voor zover ik weet ben je tegenwoordig verplicht om anti-allergene onderdelen te gebruiken in sieraden......tenminste als je ze wilt verkopen. Kijk wat je om je eigen nek wilt hangen moet je zelf weten. Maar ik zeg niet te veel denk ik als ik zeg dat het geen reklame is voor je eigen sieraden als er bijv. roest aan zit. Je kunt toch geen ijzerdraad gebruiken in sieraden waar je normaal gesproken bijv. een hek mee aan elkaar knoopt?yoyo schreef:waarom ga je niet eens gewoon kijken bij n metaal handel
Dit soort "budget-tips" lijken me niet echt de juiste.

- miss beady
- Bead Designer
Lekker spul zeg; fosfor. Het is er in vele gradaties. Maar typ maar eens fosfor in op google.yoyo schreef:metaalwinkel is geen groothandel hoor, kun je particulier gewoon kopen.
ik heb die fosforbronsdraad (e.a.) besteld, ik wil je best n stukje opsturen als ik t binnen heb zodat je t kan bekijken en voelen.

- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Je zegt het zelf.
Fosfor is in vele gradaties.
Fosforbrons is een metaallegering,
Jij hebt het waarschijnlijk over fosfor als een scheikundige stof.
Er word zelfs fosfor gebruik in de medische wereld en is een anti oxidant.
Sterker nog je lichaam heeft fosfor nodig.
Zoek ook maar eens op fosforzuur en natriumfosfaat
In die laatste zit ook fosfor, maar is wel degelijk geneesmiddel.
Bij het metaalketen verkopen ze ook koperdraad en messingdraad, dat word al door de eeuwen heen gebruikt in de sieraden industrie, sterker nog het word nog steeds verkocht, maar dan met een mooi gekleurd laagje verf erover.
*Sorry ik moest even, kon het niet laten*
Bij het metaalketen verkopen ze ook koperdraad en messingdraad, dat word al door de eeuwen heen gebruikt in de sieraden industrie, sterker nog het word nog steeds verkocht, maar dan met een mooi gekleurd laagje verf erover.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
- miss beady
- Bead Designer
Het mag hoorvioletmoon_17 schreef:Je zegt het zelf.

Maar ik kan me niet voorstellen dat materiaal wat verkocht wordt bij een ijzerhandel, geschikt kan zijn voor sieraden. Dat is wat ik wilde zeggen.

En je hebt gelijk; ik had het inderdaad over fosfor als een scheikundige stof.