Oh Enne Bedankt!!

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » wo 05 okt 2005 18:33

Frambiej schreef:
meggie schreef:
iedje schreef:In een van mijn laatste topics ben ik daar denk ik zelf schuldig aan. Ik kan je verzekeren dat dat niet met opzet gebeurt vaak! Die topics verdwijnen uit "berichten sinds ;laatste bezoek" en dan vergeet je ze op de een of andere manier.
Dit vind ik dus eigenlijk onzin..... Als ik een bericht plaats met dit zoek ik, zijn dat de eerste topics waar ik kijk :? :? :?
EN ik klik Waarschuwen als er gereageerd is altijd aan, zo kan je ze helemaal niet vergeten.....
Onzin?? ik vind t nogal begrijpelijk.. wat je nu zegt komt nogal over als iedereen die heeft gezegt dat t vast eens gebeurt is maar niet met opzet (en dat was niet alleen iedje) t maar verzint om er onder uit te komen ofzo.. :S En ik klik waarschuwen als er gereageerd is nooit aan ;)
Ik vind het nog steeds onzin, want als ik iets zoek wil ik altijd zo snel mogelijk antwoord, dus kijk ik heel vaak in dat topic, en als ik het antwoord heb ik zoek bedank ik en zeg dat er een slotje op mag....
Maar zoiezo als iemand iets zegt waar ik niet veel aan heb, dan bedank ik nog voor de moeite....

marith
Bead Designer
Berichten:883
Lid geworden op:di 12 apr 2005 14:21

Bericht door marith » wo 05 okt 2005 18:40

meggie schreef:[

Ik vind het nog steeds onzin, want als ik iets zoek wil ik altijd zo snel mogelijk antwoord, dus kijk ik heel vaak in dat topic, en als ik het antwoord heb ik zoek bedank ik en zeg dat er een slotje op mag....
Maar zoiezo als iemand iets zegt waar ik niet veel aan heb, dan bedank ik nog voor de moeite....
mee eens... je bedankt gewoon iemand die iets voor je gedaan hebt. als je het een keer vergeet.. ok! maar als je zelf iets vraagt wil je antwoord dus bekijk je dat topic, anders had je ook geen vraag hoeven stellen. ik snap wel dat als 8 mensen daarna nog wat zeggen je dat niet meer zou lezen. maar dan moet je dus als je antwoord heb gekregen op je vraag dat voor jou volstaat gewoon vragen of er een slotje op dat topic mag. wil je best nog meer reactie's, vraag je niet om een slotje maar dan lees je dat topic dus nog wel een keer. want anders hebben die reactie's geen nut en laat je strx mensen zoeken terwijl je al antwoord hebt.
xxx
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

Frambiej
Bead Dreamer
Berichten:685
Lid geworden op:ma 18 apr 2005 18:13
Locatie:Bemmel

Bericht door Frambiej » wo 05 okt 2005 18:42

T klinkt misschien dom, maar ik vond het nogal vervelend dat sommige mensen doen alsof ze zelf erg goed zijn en altijd bedanken, en de mensen die t vergeten/niet doen vreselijk zijn.. kwam net toevalilg een topic tegen (zal geen naam noemen) van iemand die niet bedankte ;) en zich zelf goed loopt te prijzen in dit topic! Dan denk ik ook van ja....... zeg dan niks of geef toe dat je fout zit i.p.v. andere mensen te beschuldigen terwijl je zelf exact hetzelfde doet!

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » wo 05 okt 2005 18:43

marith schreef:
meggie schreef:[

Ik vind het nog steeds onzin, want als ik iets zoek wil ik altijd zo snel mogelijk antwoord, dus kijk ik heel vaak in dat topic, en als ik het antwoord heb ik zoek bedank ik en zeg dat er een slotje op mag....
Maar zoiezo als iemand iets zegt waar ik niet veel aan heb, dan bedank ik nog voor de moeite....
mee eens... je bedankt gewoon iemand die iets voor je gedaan hebt. als je het een keer vergeet.. ok! maar als je zelf iets vraagt wil je antwoord dus bekijk je dat topic, anders had je ook geen vraag hoeven stellen. ik snap wel dat als 8 mensen daarna nog wat zeggen je dat niet meer zou lezen. maar dan moet je dus als je antwoord heb gekregen op je vraag dat voor jou volstaat gewoon vragen of er een slotje op dat topic mag. wil je best nog meer reactie's, vraag je niet om een slotje maar dan lees je dat topic dus nog wel een keer. want anders hebben die reactie's geen nut en laat je strx mensen zoeken terwijl je al antwoord hebt.
xxx
Inderdaad!!

Gebruikersavatar
Fairy
Bead Designer
Berichten:954
Lid geworden op:za 03 jul 2004 11:54
Locatie:vlak bij Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Fairy » wo 05 okt 2005 18:46

meggie schreef:EN ik klik Waarschuwen als er gereageerd is altijd aan, zo kan je ze helemaal niet vergeten.....

Wat is dat? Waar staat dat? Dat betekend dat je een melding krijgt ook al heb je niet bij dat onderwerp gepost???

Ik wou één ding zeggen over googlen: Ik ben erg onhandig en klungelig op internet. Ik kan nooit wat vinden :( .

Lieve groet van Fairy

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » wo 05 okt 2005 18:49

Fairy schreef:
meggie schreef:EN ik klik Waarschuwen als er gereageerd is altijd aan, zo kan je ze helemaal niet vergeten.....

Wat is dat? Waar staat dat? Dat betekend dat je een melding krijgt ook al heb je niet bij dat onderwerp gepost???

Ik wou één ding zeggen over googlen: Ik ben erg onhandig en klungelig op internet. Ik kan nooit wat vinden :( .
Als je een reactie post dan kan je onder je typ schermpje dingen aanklikken dit nl.:
Schakel HTML uit in dit bericht
Schakel BBCode uit in dit bericht
Schakel Smilies uit in dit bericht
Onderschrift gebruiken (onderschrift kan aangepast worden in je profiel)
Waarschuwen als er gereageerd is

en als je dus waarschuwen als er gereageerd is aan klikt, krijg je een mailtje wanneer er in dat topic gereageerd wordt door iemand.

Ook kan je aanklikken dat je een mailtje krijgt zonder dat je een reactie hebt geplaatst, dit kan je doen door onder naar de pagina van een ropic te scrollen, en dit aan te klikken:
Abonneer op dit onderwerp

Hopelijk snap je het een beetje, ben niet zo goed in uitleggen ;)

m@rlies

Bericht door m@rlies » wo 05 okt 2005 18:49

Frambiej schreef:T klinkt misschien dom, maar ik vond het nogal vervelend dat sommige mensen doen alsof ze zelf erg goed zijn en altijd bedanken, en de mensen die t vergeten/niet doen vreselijk zijn.. kwam net toevalilg een topic tegen (zal geen naam noemen) van iemand die niet bedankte ;) en zich zelf goed loopt te prijzen in dit topic! Dan denk ik ook van ja....... zeg dan niks of geef toe dat je fout zit i.p.v. andere mensen te beschuldigen terwijl je zelf exact hetzelfde doet!
Joh, iedereen vergeet wel een keer te bedanken!

Frambiej
Bead Dreamer
Berichten:685
Lid geworden op:ma 18 apr 2005 18:13
Locatie:Bemmel

Bericht door Frambiej » wo 05 okt 2005 18:50

m@rlies schreef:
Frambiej schreef:T klinkt misschien dom, maar ik vond het nogal vervelend dat sommige mensen doen alsof ze zelf erg goed zijn en altijd bedanken, en de mensen die t vergeten/niet doen vreselijk zijn.. kwam net toevalilg een topic tegen (zal geen naam noemen) van iemand die niet bedankte ;) en zich zelf goed loopt te prijzen in dit topic! Dan denk ik ook van ja....... zeg dan niks of geef toe dat je fout zit i.p.v. andere mensen te beschuldigen terwijl je zelf exact hetzelfde doet!
Joh, iedereen vergeet wel een keer te bedanken :wink:
JA idd, daarom vind ik t onzin dat iemand net gaat doen alsof ze t altijd doet en ondertussen zegt dat vergeten geen optie is :D

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » wo 05 okt 2005 18:52

m@rlies schreef:
Frambiej schreef:T klinkt misschien dom, maar ik vond het nogal vervelend dat sommige mensen doen alsof ze zelf erg goed zijn en altijd bedanken, en de mensen die t vergeten/niet doen vreselijk zijn.. kwam net toevalilg een topic tegen (zal geen naam noemen) van iemand die niet bedankte ;) en zich zelf goed loopt te prijzen in dit topic! Dan denk ik ook van ja....... zeg dan niks of geef toe dat je fout zit i.p.v. andere mensen te beschuldigen terwijl je zelf exact hetzelfde doet!
Joh, iedereen vergeet wel een keer te bedanken :wink:
Idd, volgens mij gaat het hier om mij, maarrre ik geloof ook niet dat ik mezelf heb lopen goedprijzen, en ik zal ook echt niet beweren dat ik altijd heb bedankt, maar joh wie is het nou nooit vergeten... ;) ;) ;)
Oké ik heb misschien dingen gezegd en gereageerd op anderen, en dat ging niet om dat ze het een paar keer vergeten waren, maar meer om het idee dat ik het raar vind dat je een topic vergeet te kijken als je naar iets op zoek bent......

Gebruikersavatar
Fairy
Bead Designer
Berichten:954
Lid geworden op:za 03 jul 2004 11:54
Locatie:vlak bij Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Fairy » wo 05 okt 2005 18:57

meggie schreef: Ook kan je aanklikken dat je een mailtje krijgt zonder dat je een reactie hebt geplaatst, dit kan je doen door onder naar de pagina van een ropic te scrollen, en dit aan te klikken:
Abonneer op dit onderwerp

Hopelijk snap je het een beetje, ben niet zo goed in uitleggen ;)
Goed uitgelegd hoor. Dit laatste wist ik niet. Weer wat bij geleerd. Prettig om te weten. Hoef ik niet meer ergens iets te posten omdat ik het onderwerp wil volgen :)

Lieve groet van Fairy

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 05 okt 2005 18:58

Meiden. Dit topic is zeker niet gestart om een ruzie te veroorzaken! Dus chill allemaal even en tell tot 3 voor je op zend drukt. Dat probeer ik ook en het lukt ook niet altijd! ;) Een goede discussie kan helemaal geen kwaad en een slotje is dan ook nog niet nodig. Probeer het leuk te houden met elkaar.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gebruikersavatar
Victoria
Bead Professional
Berichten:1695
Lid geworden op:di 23 sep 2003 14:32
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Victoria » wo 05 okt 2005 19:00

m@rlies schreef:Klopt inderdaad Victoria, ik heb nog nooit geklaagd bij de moderators, ik heb over 1 persoon een berichtje gestuurd omdat diegene anderen verdriet bracht. En ik zeg niet dat ik makkelijk ben, absoluut niet, maar kijk maar even hoe lang ik lid ben en vraag de moderators maar na!!!!!
:applaus: goed hoor
maar volgens mij gaat het niet over wie en hoeveel er geklaagd wordt.
en als het jou toch niet betreft, waarom moet jij nu vertellen dat jij maar 1x een bericht hebt gestuurd ?? Ik zie de punt hier totaal niet van


En denken jullie nou echt, dat dit gaat over dat iemand 1x is vergeten om iemand te bedanken .... meiden ..... meiden toch ..... hou er toch aub over op .... dit slaat echt als een *** op een gebakje :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Frambiej
Bead Dreamer
Berichten:685
Lid geworden op:ma 18 apr 2005 18:13
Locatie:Bemmel

Bericht door Frambiej » wo 05 okt 2005 19:01

Tis ook helemaal niet mijn bedoeling ruzie te maken, ik ergerde me er gewoon aan dat iemand die zegt dat vergeten onzin is t zelf ook vergeten was :) idd, meggie ;) ik zei t alleen maar even, zeker niet vijandig bedoelt, hoop dat t zo ook niet opgevangen is.. zie dat je t alweer goed hebt gemaakt :P

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » wo 05 okt 2005 19:03

Frambiej schreef:Tis ook helemaal niet mijn bedoeling ruzie te maken, ik ergerde me er gewoon aan dat iemand die zegt dat vergeten onzin is t zelf ook vergeten was :) idd, meggie ;) ik zei t alleen maar even, zeker niet vijandig bedoelt, hoop dat t zo ook niet opgevangen is.. zie dat je t alweer goed hebt gemaakt :P
:P :P :P :P

m@rlies

Bericht door m@rlies » wo 05 okt 2005 19:16

Victoria schreef:
m@rlies schreef:Klopt inderdaad Victoria, ik heb nog nooit geklaagd bij de moderators, ik heb over 1 persoon een berichtje gestuurd omdat diegene anderen verdriet bracht. En ik zeg niet dat ik makkelijk ben, absoluut niet, maar kijk maar even hoe lang ik lid ben en vraag de moderators maar na!!!!!
:applaus: goed hoor
maar volgens mij gaat het niet over wie en hoeveel er geklaagd wordt.
en als het jou toch niet betreft, waarom moet jij nu vertellen dat jij maar 1x een bericht hebt gestuurd ?? Ik zie de punt hier totaal niet van


En denken jullie nou echt, dat dit gaat over dat iemand 1x is vergeten om iemand te bedanken .... meiden ..... meiden toch ..... hou er toch aub over op .... dit slaat echt als een *** op een gebakje :wink:
Zoals ik daar toen ook zei: ik bedoelde er maar mee te zeggen dat er zo snel geklaagd wordt :wink:
Ik maak me meer druk om een kennis die net een van de zwaarste transplantie achter de rug heeft, dan dat iemand me niet heeft bedankt.
en dat gebakje eet ik liever op :D

Gesloten