Oh Enne Bedankt!!

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Gebruikersavatar
sam
Bead Fanatic
Berichten:1925
Lid geworden op:za 24 sep 2005 18:45
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door sam » wo 05 okt 2005 09:40

eerste les sociale vaardigheidstraining:::
alsjeblieft, dank je wel.... :D :lol:

hihi

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 05 okt 2005 09:53

Iedje over het dat dingen hier misschien soms overdreven worden!! Je wilt niet weten wat er allemaal achter de schermen gebeurt! Je ziet alleen dingen zoals een waarschuwng en als er regels aangepast moeten worden. Maar er gebeurt teveel en je haren worden er grijs van!!!! Maar daar gaan we niet over in discussie! :)
Laatst gewijzigd door DMBijoux op do 06 okt 2005 08:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » wo 05 okt 2005 10:00

Ria schreef:Iedje over het dat dingen hier misschien soms overdreven worden!! Je wilt niet weten wat er allemaal achter de schermen gebeurt! Je ziet alleen dingen zoals een waarschuwng en als er regels aangepast moeten worden. Maar er gebeurt teveel en je haren worden er grijs van!!!! Maar daar gaan we niet over in discussie!
Leuk hè ... zo'n aktief, bruisend forum! lachen1
Groetjes Wendy

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 05 okt 2005 10:00

Ja geweldig ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

m@rlies

Bericht door m@rlies » wo 05 okt 2005 10:01

Ria schreef:Iedje over het dat dingen hier misschien soms overdreven worden!! Je wilt niet weten wat er allemaal achter de schermen gebeurt! Je ziet alleen dingen zoals een waarschuwng en als er regels aangepast moeten worden. Maar er gebeurt teveel en je haren worden er grijs van!!!! Maar daar gaan we niet over in discussie!
Ik vind ook dat sommige dingen overdreven worden en dan bedoel ik niet de waarschuwingen die jullie hier neer zetten, maar wel de aanleiding ervan, dat er zoveel mensen schijnbaar zitten te klagen naar de moderators toe, ben ik dan de enige die dingen naast me neerleg als iets mij niet zint? als iets je niet zint kun je het ook tegen degene zelf zeggen ipv direct naar de moderators te rennen, kan me vergissen hoor. Ik heb werkelijk nog nooit geklaagd bij de moderators, ik heb 1maal iets gevraagd.

En inderdaad, het kost toch geen moeite om even te bedanken? tuurlijk schiet het er bij iedereen wel een keer in omdat je het vergeten bent maar mensen die gewoon NOOIT dank je zeggen, grrrrr.

Gebruikersavatar
Desi
Bead Reader
Berichten:14
Lid geworden op:wo 28 sep 2005 15:19
Locatie:Alphen a/d Rijn

Bericht door Desi » wo 05 okt 2005 10:15

helemaal mee eens, is een kleine moeite om ff te bedanken.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 05 okt 2005 10:23

off topic:
Ria schreef:... en je haren worden er grijs van!!!!...
Klopt, ik zit dan wel in de leeftijdsgroep waarin je als vrouw grijze haren begint te krijgen, maar sinds ik moderator ben gaat het een stuk harder :lol:.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

CJ
Bead Designer
Berichten:803
Lid geworden op:zo 17 apr 2005 17:21
Locatie:Den Haag
Contacteer:

Bericht door CJ » wo 05 okt 2005 12:07

Aan alle modjes:

dank2 :love: :thumb: :applaus2: :perfect: hug2 :team: :bedankt: :team: hug2 :perfect: :applaus2: :thumb: :love: dank2

Dat hebben jullie wel verdiend, vind ik!
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

marith
Bead Designer
Berichten:883
Lid geworden op:di 12 apr 2005 14:21

Bericht door marith » wo 05 okt 2005 12:15

CJ schreef:Aan alle modjes:

dank2 :love: :thumb: :applaus2: :perfect: hug2 :team: :bedankt: :team: hug2 :perfect: :applaus2: :thumb: :love: dank2

Dat hebben jullie wel verdiend, vind ik!
helemaal mee eens!
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 05 okt 2005 12:36

CJ schreef:Aan alle modjes:

dank2 :love: :thumb: :applaus2: :perfect: hug2 :team: :bedankt: :team: hug2 :perfect: :applaus2: :thumb: :love: dank2

Dat hebben jullie wel verdiend, vind ik!
Meen je dat nou, of zit je ons stiekem een beetje in de zeik te nemen? :wink:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » wo 05 okt 2005 12:37

pluisje schreef:Afbeelding

(nou zit ik me te bedenken of ik 't zelf misschien per ongeluk ook vergeten ben :oops: :oops: )
dat weet ik dus ook niet van mezelf, ben ik nu erg?
ipoingtudut

iedje
Bead Lover
Berichten:450
Lid geworden op:vr 28 jan 2005 13:28
Locatie:den haag/ scheveningen

Bericht door iedje » wo 05 okt 2005 12:59

Ria schreef:Iedje over het dat dingen hier misschien soms overdreven worden!! Je wilt niet weten wat er allemaal achter de schermen gebeurt! Je ziet alleen dingen zoals een waarschuwng en als er regels aangepast moeten worden. Maar er gebeurt teveel en je haren worden er grijs van!!!! Maar daar gaan we niet over in discussie!
Sorry Ria, maar als je ergens niet over in discussie wil gaan moet je ook niet zulke berichten plaatsen. Ik weet wel degelijk wat er af kan spelen op zo'n. Ik ben zelf mod geweest op een ander gigantisch forum.
Ik vind ook dat sommige dingen overdreven worden en dan bedoel ik niet de waarschuwingen die jullie hier neer zetten, maar wel de aanleiding ervan, dat er zoveel mensen schijnbaar zitten te klagen naar de moderators toe, ben ik dan de enige die dingen naast me neerleg als iets mij niet zint? als iets je niet zint kun je het ook tegen degene zelf zeggen ipv direct naar de moderators te rennen, kan me vergissen hoor. Ik heb werkelijk nog nooit geklaagd bij de moderators, ik heb 1maal iets gevraagd.

En inderdaad, het kost toch geen moeite om even te bedanken? tuurlijk schiet het er bij iedereen wel een keer in omdat je het vergeten bent maar mensen die gewoon NOOIT dank je zeggen, grrrrr.
Inderdaad, iedereen kan zoiets wel eens vergeten, dit gebeurt vast niet met opzet! Ik snap dat als je vaak en veel voor anderen zoekt dat dat tijd kost, ik ben zelf ook wel eens lang bezig om voor iemand iets uit te zoeken, maar als diegene daarvoor niet bedankt, ga ik ervan uit dat ze het gevonden hebben. No more, no less.

Ik hoor mensen hier over de samenleving en niet bedanken enzo, maar draai het eens om. Watvoor samenleving hebben we als we constant maar moeten opletten of we iemand bedankt hebben.... Bedanken is net zo vanzelfsprekend als zomaar iets voor iemand doen, zonder daarvoor iets terug te verwachten...............

pickwick
Bead Designer
Berichten:774
Lid geworden op:ma 14 jun 2004 18:49
Locatie:Emmen
Contacteer:

Bericht door pickwick » wo 05 okt 2005 13:04

ik ben het helemaal met de moderators eens! ik weet niet of ik het eens ben vergeten, maar geloof dat ik nog niet zo vaak ergens om gevraagd heb.
ik krijg bij de dierentuin waar ik werk ook altijd heeeel veeeel vragen, en soms wel 100 keer dezelfde vraag op een dag (erg vervelend!!!) maar als ik dan mensen vriendelijk te woord sta kan er nog bedankje vanaf! dus wat dat betreft weet ik precies hoe het overkomt, soms is het gewoon echt brutaal, maar het kan idd ook zijn dat het gewoon vergeten wordt...

keep on going modjes!!

liefs lieselot
leave me the birds and the beads....

iedje
Bead Lover
Berichten:450
Lid geworden op:vr 28 jan 2005 13:28
Locatie:den haag/ scheveningen

Bericht door iedje » wo 05 okt 2005 13:05

iedje schreef:
Ria schreef:Iedje over het dat dingen hier misschien soms overdreven worden!! Je wilt niet weten wat er allemaal achter de schermen gebeurt! Je ziet alleen dingen zoals een waarschuwng en als er regels aangepast moeten worden. Maar er gebeurt teveel en je haren worden er grijs van!!!! Maar daar gaan we niet over in discussie!
Sorry Ria, maar als je ergens niet over in discussie wil gaan moet je ook niet zulke berichten plaatsen. Ik weet wel degelijk wat er af kan spelen op zo'n forum. Ik ben zelf mod geweest op een ander gigantisch forum.
Ik vind ook dat sommige dingen overdreven worden en dan bedoel ik niet de waarschuwingen die jullie hier neer zetten, maar wel de aanleiding ervan, dat er zoveel mensen schijnbaar zitten te klagen naar de moderators toe, ben ik dan de enige die dingen naast me neerleg als iets mij niet zint? als iets je niet zint kun je het ook tegen degene zelf zeggen ipv direct naar de moderators te rennen, kan me vergissen hoor. Ik heb werkelijk nog nooit geklaagd bij de moderators, ik heb 1maal iets gevraagd.

En inderdaad, het kost toch geen moeite om even te bedanken? tuurlijk schiet het er bij iedereen wel een keer in omdat je het vergeten bent maar mensen die gewoon NOOIT dank je zeggen, grrrrr.
Inderdaad, iedereen kan zoiets wel eens vergeten, dit gebeurt vast niet met opzet! Ik snap dat als je vaak en veel voor anderen zoekt dat dat tijd kost, ik ben zelf ook wel eens lang bezig om voor iemand iets uit te zoeken, maar als diegene daarvoor niet bedankt, ga ik ervan uit dat ze het gevonden hebben. No more, no less.

Ik hoor mensen hier over de samenleving en niet bedanken enzo, maar draai het eens om. Watvoor samenleving hebben we als we constant maar moeten opletten of we iemand bedankt hebben.... Bedanken is net zo vanzelfsprekend als zomaar iets voor iemand doen, zonder daarvoor iets terug te verwachten...............

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 05 okt 2005 13:21

Ik heb dit gepost naar aanleiding wat er is gepost naar mij!
en ik ga niet in discussie over wat er allemaal afspeelt achter de schermen Dat gaat alleen degene aan waar het over gaat en de admin en mods. Dit heeft niks te maken met jou of wie dan ook. Het blijft daar en heeft niks met dit onderwerp te maken!!!

Deze thread is niet gestart om de mods een veer in hun kont te steken maar het gaat om een simpel bedankje als je iets vraagt en iemand doet alle moeite voor je! als je dat al niet op kan brengen dan moet je niet vreemd op gaan kijken als mensen niet meer antwoorden op een vraag van waar kan ik dit of dat vinden. Dat er nu mensen zijn die ons gelijk bedanken is grappig maar niet nodig want het gaat niet over de mods! Het gaat over mensen die de moeite nemen om het net af te struinen voor je als je iets zoekt! ga daar mee in discussie zou ik zeggen. Want bij die personen zit het hoog en die zijn het zat! Ik niet want ik heb geen tijd om te struinen ik moet dit soort dingen beantwoorden ;) LOL
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gesloten