Oh Enne Bedankt!!

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » wo 05 okt 2005 19:18

Ria schreef:Meiden. Dit topic is zeker niet gestart om een ruzie te veroorzaken! Dus chill allemaal even en tell tot 3 voor je op zend drukt. Dat probeer ik ook en het lukt ook niet altijd! ;) Een goede discussie kan helemaal geen kwaad en een slotje is dan ook nog niet nodig. Probeer het leuk te houden met elkaar.
Ik wist van te voren al toen ik deze topic las dat het zo zou gaan. Zo gaat dat meestal, ik vind dat wel erg jammer. Ik kom hier gewoon voor de kralen en die dingen die er bij horen, gaan jullie maar gerust verder :wink:
Ik wil wel even zeggen, iedereen vergeet het wel eens kan gebeuren, maar het gaat denk ik meer om als je vaak vraagt van waar kan ik dit kopen en je bedankt dan steeds niet, dat sommigen mensen wel een beetje denken van ow, wij zoeken voor haar en er kan geen bedankje af. Ik zoek nooit kralen, ik koop niet bij internetwinkels, maar heb thuis wel geleerd dat je iemand moet bedanken die tijd voor je vraag heeft ingestoken. Zoals ik zeg een keer vergeten, prima gebeurt iedereen, maar elke keer dat is niet zo leuk voor anderen.

Gebruikersavatar
Love-beadies
Bead Producer
Berichten:1100
Lid geworden op:do 10 jun 2004 13:10

Bericht door Love-beadies » wo 05 okt 2005 19:19

Zoals ik daar toen ook zei: ik bedoelde er maar mee te zeggen dat er zo snel geklaagd wordt :wink:
Ik maak me meer druk om een kennis die net een van de zwaarste transplantie achter de rug heeft, dan dat iemand me niet heeft bedankt.
en dat gebakje eet ik liever op :D[/quote]

Kijk die dingen kun je natuurlijk al helemaal niet met elkaar vergelijken en dat moet je dan ook niet doen. Dit zijn gewoon dingen die mensen dwars zitten en soms moeten die eens uitgepraat worden.
Groetjes Ilona

Gebruikersavatar
100%Kraal
Bead Intelligent
Berichten:1379
Lid geworden op:vr 03 sep 2004 09:37
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » wo 05 okt 2005 19:24

soms dan denk ik dat ik ook wel op zo'n topic zou willen reageren, maar ik ben bang dat ik dan misschien mensen op hun tenen trap, dus doe ik het (dankzij Ria's tip) niet

hoe dan ook, volgens mij is iedereen het ermee eens: als iemand jou helpt om iets te vinden dat jij zoekt, bedank hem/haar dan even, kleine moeite, veel plezier!

zullen we het nu weer over kralen hebben? :wink:
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Gebruikersavatar
miekel
Bead Addict
Berichten:2144
Lid geworden op:zo 17 aug 2003 17:32
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door miekel » wo 05 okt 2005 19:35

Zooo is iedereen het kwijt? Fijn zo!
Ik heb de tekst gisteravond geschreven en naar Ria gepb't met de vraag of het berichtje zo kon. Dus naar Ria als persoon en niet als moderator.
Zij dacht dat ik wilde dat zij het zou posten maar dat was een misverstand....

Ik ben blij dat ik niet meer reageer als "de adressenkenner" want er gaat echt teveel tijd inzitten. Heb nu echter besloten om dit forum ff lekker helemaal te skippen. De mensen die mijn hulp wel willen en waarderen weten me wel te vinden. :wink:

Oh en M@rlies, dit schiet me dus echt gigantisch in het verkeerde keelgat!
Als je dat vindt dan moet je me dat maar direct zeggen via een pb (dat vindt je zelf ook zeg je!)
m@rlies schreef:Ik wil nog een keer zeggen dat ik sommige mensen best kinderachtig vind doen, ik heb ook weleens gezocht voor iemand en misschien geen bedankje gehad, maar ik snap niet dat je daar de moderators lastig mee moet vallen: hoi moderator, ik help vaak mensen maar ik krijg geen bedankje?
Ik zal het wel verkeerd lezen, maar ga vooral door met klagen allemaal, komen er alleen maar meer regels bij!
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Gebruikersavatar
Victoria
Bead Professional
Berichten:1695
Lid geworden op:di 23 sep 2003 14:32
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Victoria » wo 05 okt 2005 19:37

Ik hou van je Miekel :love:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

iedje
Bead Lover
Berichten:450
Lid geworden op:vr 28 jan 2005 13:28
Locatie:den haag/ scheveningen

Bericht door iedje » wo 05 okt 2005 19:51

Ik voel me nu best aangevallen hier eerlijk gezegd door oa meggie...

Ik kijk soms 300 keer op een dag op dit forum op mn werk. Mijn topic verdwijnt dan dus echt uit berichten sinds laatste bezoek. Als ik de eerste keer antwoord heb gehad en daarvoor heb bedankt, want voor zover ik weet doe ik dat meestal wel, dan kijk ik daarna niet meer in dat topic. hoeveel antwoorden er ook nog komen. Lijkt me vrij logisch toch?

ik vind het zo jammer soms hoe mensen hier reageren.

Gebruikersavatar
Victoria
Bead Professional
Berichten:1695
Lid geworden op:di 23 sep 2003 14:32
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Victoria » wo 05 okt 2005 19:56

er zullen ook mensen zijn die zich aangevallen voelde hoe jij en andere reageerde ..... als je wilt discuseren, moet je ook accepteren dat andere het niet eens zijn met jou ....

Ik vind het een beetje flauw .... hoe sommige hierop reageerde ....
Diegene (Miekel) is iemand die altijd voor iedereen dingen opzocht .... en dan wordt er zo gereageerd .... :roll: sorry daar heb ik echt geen woorden voor !!!
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

iedje
Bead Lover
Berichten:450
Lid geworden op:vr 28 jan 2005 13:28
Locatie:den haag/ scheveningen

Bericht door iedje » wo 05 okt 2005 20:03

Ik vind het ook heel goed wat Miekel allemaal doet en wat er hier gezegd wordt is absoluut niet tegen haar gericht, ik denk dat ik dan voor iedereen spreek.

Er wordt hier gediscussiert, inderdaad, dus dan moet je ook accepteren dat anderen een andere mening kunnen hebben dan jij, zonder dat ze dat verkeerd bedoelen.

Ik heb echt geen dingen geplaatst om mensen te kwetsen, alleen mn mening gegeven en voor zover ik weet ben ik daarin niet onaardig geweest. Ik vind het jammer dat dan de woorden verdraaid worden...

m@rlies

Bericht door m@rlies » wo 05 okt 2005 20:41

Marlies hier is hardstikke scheel geweest en zit hier schaamrood achter de computer!
Het spijt me voor sommige dingen die ik heb geschreven en het was zoiezo niet zo bedoeld maar het komt ff wat erger over omdat ik niet had gezien dat Miekel het had geschreven, dus bij deze kruip ik weg in een hoekje!

Gebruikersavatar
Victoria
Bead Professional
Berichten:1695
Lid geworden op:di 23 sep 2003 14:32
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Victoria » wo 05 okt 2005 20:46

daarom reageerde ik dus ook Marlies .... ik vond het echt hele rare opmerkingen ....

En dames ... Ik vind als het niet over jou gaat, waarom moet er dan zo raar gereageerd worden!!

Je wordt toch helemaal niet aangevallen ofzo?
Het is toch gewoon een opmerking, een soort reminder, dat er mensen zijn die dit gewoon op prijs stellen ....

Ik vind het zo jammer, dit is z'n leuk forum ... met allemaal mensen die elkaar willen helpen, leuke meetings etc ... en als er dan iemand een keer iets heeft of ergens meezit, dan worden hier drama's gemaakt ... pffffff ....

Maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

iedje
Bead Lover
Berichten:450
Lid geworden op:vr 28 jan 2005 13:28
Locatie:den haag/ scheveningen

Bericht door iedje » wo 05 okt 2005 20:47

Lol nou nu misschien dan toch maar een slotje?

stom topic. niemand bedoelt wat een ander denkt dat ze bedoelen of wat ze zelf denken en niemand snapt nog waar het over gaat.

NIEMAND hier is erop uit om een ander te kwetsen!

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » wo 05 okt 2005 21:11

miekel schreef: Heb nu echter besloten om dit forum ff lekker helemaal te skippen. De mensen die mijn hulp wel willen en waarderen weten me wel te vinden. :wink:
Nééé, niet doen Miekel, dan gaan we je vreselijk missen. Ik ben zo langzamerhand aan een aantal mensen 'gehecht' geraakt, mn het oudere, vertrouwde clubje. Niet dat ik nu al jaren lid ben, maar alla, de één spreekt je nu eenmaal meer aan dan de ander. Niet stoppen hoor Miekel, laten we het gewoon 'professioneel' gezellig houden, ons bezig houden met datgene wat ons bindt (kralen!) en daar een persoonlijke noot aan toevoegen, zoals het over het algemeen ook heel goed werkt.

De basis van het forum, zoals ík het voel, is volgens mij al wat aan het afbrokkelen (Victoria, jij komt ook veel te weinig, varhalen over je dikke buik willen we horen), en dat moeten we een halt toe roepen.

Gebruikersavatar
patericia
Bead Dreamer
Berichten:709
Lid geworden op:ma 18 okt 2004 18:47
Locatie:Rozenburg zh

Bericht door patericia » wo 05 okt 2005 21:15

Jolanda Y schreef:De basis van het forum, zoals ík het voel, is volgens mij al wat aan het afbrokkelen (Victoria, jij komt ook veel te weinig, varhalen over je dikke buik willen we horen), en dat moeten we een halt toe roepen.
En ik maar denken dat de basis van het forum kralen is :wink:
Veni, Vidi, Visa - I came, I saw, I shopped.

Gebruikersavatar
miekel
Bead Addict
Berichten:2144
Lid geworden op:zo 17 aug 2003 17:32
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door miekel » wo 05 okt 2005 21:16

Nee hoor! Van mij hoeft hier geen slotje op :wink: Misschien zijn er nog meer die willen reageren en dat kan/mag! Sowieso is het nu ff een perfecte reminder omdat deze lekker bovenaan staat :lol:
Iedje en Marlies, bedankt voor jullie excuses!
Enne, met dit forum verlaten bedoel ik het "waar kan ik...kopen?" forum.
Als het niet bedanken mij zo irriteert kan ik beter niet meer helpen dat bespaart mij in ieder geval een hoop ergernis...
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » wo 05 okt 2005 21:19

patericia schreef: En ik maar denken dat de basis van het forum kralen is :wink:
Very happy Natuurlijk, je hebt helemaal gelijk. Met de 'basis' die ik noemde, bedoel ik de mensen waarvan je meteen even gaat kijken wat ze gepost hebben, omdat het dan meestal om zinvolle info gaat, zowel op het kralenvlak als de persoonlijke noot. Very happy

Gesloten