Oh Enne Bedankt!!

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
m@rlies

Bericht door m@rlies » wo 05 okt 2005 13:26

Ik wil nog een keer zeggen dat ik sommige mensen best kinderachtig vind doen, ik heb ook weleens gezocht voor iemand en misschien geen bedankje gehad, maar ik snap niet dat je daar de moderators lastig mee moet vallen: hoi moderator, ik help vaak mensen maar ik krijg geen bedankje?
Ik zal het wel verkeerd lezen, maar ga vooral door met klagen allemaal, komen er alleen maar meer regels bij!

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 05 okt 2005 13:30

Iedje, ik vind het ook normaal dat je ook gewoon zomaar voor iemand iets kan doen zonder er een bedankje voor te verwachten. Maar hier gaat het om wat anders.
Mensen vragen speciaal om iets en vinden het gewoon vanzelfsprekend dat iemand wat voor ze zoekt. Ik vind dat als je iets vraagt je dan ook iemand kan bedanken.
Gelukkig vind ik persoonlijk dat de meeste mensen wel even laten weten dat ze het op prijs stellen.
Als ik speciaal voor iemand iets heb gezocht en ik krijg daar geen reactie op dan heb ik wel eens iets neergezet zoals : ook graag gedaan. En als ik daar geen reactie op krijg dan zoek ik voor die persoon dus nooit meer!

iedje
Bead Lover
Berichten:450
Lid geworden op:vr 28 jan 2005 13:28
Locatie:den haag/ scheveningen

Bericht door iedje » wo 05 okt 2005 13:33

@Ria - waarom moet jij altijd zo fel reageren? Je mist mn hele punt! Ik wil niet discussieren met jou. Ik probeer rustig iets uit te leggen... Ik vraag me af of je mn reactie uberhaubt wel gelezen hebt. Hou je in een reactie wat vaker rustig want af en toe voel je je te snel aangesproken dat is niet nodig.
Ik vind dit een onzinnig topic. Tuurlijk is het vervelend als mensen nooit bedanken maar DIT DOEN ZE TOCH NIET MET OPZET. Als we het dan toch over de samenleving hebben, vind ik het jammer dat mensen altijd meteen het meest negatieve denken...

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 05 okt 2005 13:34

Marlies het kan geen kwaad als er wordt geklaagd over bepaalde dingen want dan weten we wel wat er speelt bij leden het werkt 2 kanten op. En door dit soort dingen komen er geen nieuwe regels bij gelukkig want er zijn er al meer dan genoeg!!! :?

Toch blijf ik erbij een bedankje van als iemand moeite voor je doet kost toch niet zoveel??Want blijkbaar heb je zelf geen zin om alle webshops af te gaan dan is een bedankje aan het eind een klein gebaar wat op prijs wordt gesteld! En ik denk ook dat dit niet echt klagen is. Je ziet gewoon dat mensen het maar heel gewoon vinden dat je alles voor ze doet zonder dat er iets tegenover staat.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 05 okt 2005 13:36

@ Iedje,
Ik reageer gewoon zoals ik altijd reageer online en in het echte leven ;) Het geschreven woord komt gewoon harder over dan als je bijv. face to face staat en ik denk dat je er een beetje doorheen moet lezen??
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

marith
Bead Designer
Berichten:883
Lid geworden op:di 12 apr 2005 14:21

Bericht door marith » wo 05 okt 2005 13:43

ik denk dat we gewoon moeten ophouden met dit gekibbel. de boodschap is duidelijk: of de mensen die ergens om vragen volgende keer eraan willen denken dat het aardig zou zijn als ze de mensen die voor hun zoeken bedanken. als je dit een keer vergeet, helemaal geen punt. daar zal niemand een probleem van maken. maar je vergeet het niet zomaar 3x. (en zoiezo, als je een vraag stelt kijk je ook of je er antwoord op hebt gekregen dus vergeten doe je niet snel, maar kan een x gebeuren.).
xxx marith
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

m@rlies

Bericht door m@rlies » wo 05 okt 2005 13:43

Ria schreef:Marlies het kan geen kwaad als er wordt geklaagd over bepaalde dingen want dan weten we wel wat er speelt bij leden het werkt 2 kanten op. En door dit soort dingen komen er geen nieuwe regels bij gelukkig want er zijn er al meer dan genoeg!!! :?

Toch blijf ik erbij een bedankje van als iemand moeite voor je doet kost toch niet zoveel??Want blijkbaar heb je zelf geen zin om alle webshops af te gaan dan is een bedankje aan het eind een klein gebaar wat op prijs wordt gesteld! En ik denk ook dat dit niet echt klagen is. Je ziet gewoon dat mensen het maar heel gewoon vinden dat je alles voor ze doet zonder dat er iets tegenover staat.
Zoals ik eerder zei vind ik een bedankje ook op zijn plaats, tuurlijk, ik ben ook weleens een half uur of langer aan het zoeken geweest voor iemand.
Maar ik blijf erbij dat er mensen zijn die om de onzinnigste dingen klagen bij een moderator, zoals een bedankje.
Als je geen bedankje krijgt en het irriteerd je, stuur dan een pm naar de betreffende persoon.
Mij irriteerd er ook weleens iets, maar jeetje zeg, er zijn ergere dingen in de wereld dan een bedankje.

marith
Bead Designer
Berichten:883
Lid geworden op:di 12 apr 2005 14:21

Bericht door marith » wo 05 okt 2005 13:45

m@rlies schreef: Zoals ik eerder zei vind ik een bedankje ook op zijn plaats, tuurlijk, ik ben ook weleens een half uur of langer aan het zoeken geweest voor iemand.
Maar ik blijf erbij dat er mensen zijn die om de onzinnigste dingen klagen bij een moderator, zoals een bedankje.
Als je geen bedankje krijgt en het irriteerd je, stuur dan een pm naar de betreffende persoon.
Mij irriteerd er ook weleens iets, maar jeetje zeg, er zijn ergere dingen in de wereld dan een bedankje.
helemaal mee eens!
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

CJ
Bead Designer
Berichten:803
Lid geworden op:zo 17 apr 2005 17:21
Locatie:Den Haag
Contacteer:

Bericht door CJ » wo 05 okt 2005 13:48

Esther schreef:
CJ schreef:Aan alle modjes:

dank2 :love: :thumb: :applaus2: :perfect: hug2 :team: :bedankt: :team: hug2 :perfect: :applaus2: :thumb: :love: dank2

Dat hebben jullie wel verdiend, vind ik!
Meen je dat nou, of zit je ons stiekem een beetje in de zeik te nemen? :wink:

Heb je mij ooit iemand in de zeik zien/lezen nemen?? Daar ben ik toch veel te serieus voor!! :wink:
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

CJ
Bead Designer
Berichten:803
Lid geworden op:zo 17 apr 2005 17:21
Locatie:Den Haag
Contacteer:

Bericht door CJ » wo 05 okt 2005 13:57

Ria schreef: Deze thread is niet gestart om de mods een veer in hun kont te steken
Pardon, pardon, pardon.
Maar of ik het nu wel of niet eens ben met oproep aan gebruikers om te bedanken als iemand iets voor je heeft gedaan (daar ben ik het trouwens helemaal mee eens), ik vind dat jullie die veer wel verdienen! Bovendien vind ik het wel leuk om dat voor me te zien: alle modjes met een veer in hun lachen1
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

iedje
Bead Lover
Berichten:450
Lid geworden op:vr 28 jan 2005 13:28
Locatie:den haag/ scheveningen

Bericht door iedje » wo 05 okt 2005 14:00

m@rlies schreef:
Ria schreef:Marlies het kan geen kwaad als er wordt geklaagd over bepaalde dingen want dan weten we wel wat er speelt bij leden het werkt 2 kanten op. En door dit soort dingen komen er geen nieuwe regels bij gelukkig want er zijn er al meer dan genoeg!!! :?

Toch blijf ik erbij een bedankje van als iemand moeite voor je doet kost toch niet zoveel??Want blijkbaar heb je zelf geen zin om alle webshops af te gaan dan is een bedankje aan het eind een klein gebaar wat op prijs wordt gesteld! En ik denk ook dat dit niet echt klagen is. Je ziet gewoon dat mensen het maar heel gewoon vinden dat je alles voor ze doet zonder dat er iets tegenover staat.
Zoals ik eerder zei vind ik een bedankje ook op zijn plaats, tuurlijk, ik ben ook weleens een half uur of langer aan het zoeken geweest voor iemand.
Maar ik blijf erbij dat er mensen zijn die om de onzinnigste dingen klagen bij een moderator, zoals een bedankje.
Als je geen bedankje krijgt en het irriteerd je, stuur dan een pm naar de betreffende persoon.
Mij irriteerd er ook weleens iets, maar jeetje zeg, er zijn ergere dingen in de wereld dan een bedankje.
need i say more?
ik denk dat we gewoon moeten ophouden met dit gekibbel. de boodschap is duidelijk: of de mensen die ergens om vragen volgende keer eraan willen denken dat het aardig zou zijn als ze de mensen die voor hun zoeken bedanken. als je dit een keer vergeet, helemaal geen punt. daar zal niemand een probleem van maken. maar je vergeet het niet zomaar 3x. (en zoiezo, als je een vraag stelt kijk je ook of je er antwoord op hebt gekregen dus vergeten doe je niet snel, maar kan een x gebeuren.).
xxx marith
Ben ik het niet mee eens dat je het niet zo snel kan vergeten. Vaak als er al 1 keer antwoord is gegeven, komen er 26 antwoorden antwoorden achteraan. :D Verder heb je gelijk,niet meer kibbelen!


je kan duidelijk merken dat het merendeel hier vrouw is :P

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 05 okt 2005 14:04

CJ schreef:
Ria schreef: Deze thread is niet gestart om de mods een veer in hun kont te steken
Pardon, pardon, pardon.
Maar of ik het nu wel of niet eens ben met oproep aan gebruikers om te bedanken als iemand iets voor je heeft gedaan (daar ben ik het trouwens helemaal mee eens), ik vind dat jullie die veer wel verdienen! Bovendien vind ik het wel leuk om dat voor me te zien: alle modjes met een veer in hun lachen1
Nou ik weet niet of dat leuk is :lol:

m@rlies

Bericht door m@rlies » wo 05 okt 2005 14:05

Ik heb even een heerlijk kopje senseo gehaald met een brok speculaas en ben weer afgekoeld chearleader

CJ
Bead Designer
Berichten:803
Lid geworden op:zo 17 apr 2005 17:21
Locatie:Den Haag
Contacteer:

Bericht door CJ » wo 05 okt 2005 14:09

hennie schreef:
CJ schreef:
Ria schreef: Deze thread is niet gestart om de mods een veer in hun kont te steken
Pardon, pardon, pardon.
Maar of ik het nu wel of niet eens ben met oproep aan gebruikers om te bedanken als iemand iets voor je heeft gedaan (daar ben ik het trouwens helemaal mee eens), ik vind dat jullie die veer wel verdienen! Bovendien vind ik het wel leuk om dat voor me te zien: alle modjes met een veer in hun lachen1
Nou ik weet niet of dat leuk is :lol:
nietweten :idea: :idea:
Waarom laten jullie op de komende meeting geen modjesgroepsfoto maken? Dan zien we vanzelf allemaal "of dat leuk is". lachen1
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

Gebruikersavatar
CarolineG
Bead Believer
Berichten:218
Lid geworden op:di 03 mei 2005 18:50
Locatie:Javea (Spanje) en soms Utrecht
Contacteer:

Bericht door CarolineG » wo 05 okt 2005 14:11

Ik had echt een hele lap text geproduceerd maar ik denk dat het wijzer is niet nog meer olie op het vuur te gooien...

Misschien moet iedereen hier gewoon uithalen wat voor hem/haar van belang is en zich er verder niet meer zo over opwinden.

Vergeten een keer is echt niet het probleem maar het klakkeloos aannemen dat jan en alleman maar voor je op zoek gaat en er dan aan voorbij gaan dat zij je geholpen hebben is niet leuk, en het is soms per ongeluk maar gebeurt ook vaak genoeg dat mensen gewoon niet meer opletten dat ze iets gepost hebben of als er niets naar hun zin uitkomt gewoon niet meer reageren, hoogst onfatsoenlijk vind ik die situaties...

Je hoeft niet te vergeten te reageren want je kan in je profiel aanzetten dat je een mail krijgt als er gereageert wordt op een bericht dat je gepost hebt! En nee, je krijgt dan ook niet belachelijk veel mail want er is ook een optie om je uit te schrijven van een bepaald onderwerp dus als het dan niet meer interessant is kan je ook dat uitzetten zodat je er geen mails meer over krijgt.... Misschien moet daar meer gebruik van gemaakt worden....
Groetjes,
Caroline

"Zomer zit in je hoofd"

Gesloten