Oorbellen

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Gebruikersavatar
o0Loes0o
Bead Interested
Berichten:162
Lid geworden op:zo 03 apr 2005 13:37
Locatie:Bemmel
Contacteer:
Oorbellen

Bericht door o0Loes0o » zo 25 sep 2005 08:46

Hallo,

Ik heb een opdracht gekregen om parel oorbellen te maken, waarbij de parels iets onder het hangertje hangen.

Ongeveer zoals dit:
Afbeelding

Zijn dit speciale oorhaakjes? zoja waar kan ik die kopen?

K@
Bead Dreamer
Berichten:615
Lid geworden op:ma 30 mei 2005 08:51
Locatie:Zwolle
Contacteer:

Bericht door K@ » zo 25 sep 2005 09:00

Volgens mij hebben ze in plaats van het plaksteentje, waar ruimte voor is, er een parel ingeplakt.

Het haakje lijkt op zoiets, alleen zit hier nog een oogje aan. Ik denk dat je die er wel van af kan knippen en lichtjes bijvijlen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » zo 25 sep 2005 09:04

Daar heb je leverbacks voor nodig en dan met een oogje dus. Die zijn er wel hoor, maar ik weet niet of ze te krijgen zijn in iets anders dan echt zilver of goud.
Kralen make the world go round!

Miss B
Bead Brilliant
Berichten:2557
Lid geworden op:wo 13 okt 2004 16:19
Locatie:Friesland
Contacteer:

Bericht door Miss B » zo 25 sep 2005 10:14

Die zijn er ook van Make Me dacht ik. Dan zijn ze verzilverd. En je kunt het kopen bij Pipoos of een hobbywinkel :D

m@rlies

Bericht door m@rlies » zo 25 sep 2005 11:09

Volgens mij is het een parel met 1 gat (dus tot de helft geboord) en vanaf de oorbel waar de parel in ligt zit dan ook zo'n stekertje die dan in het pareltje zit, ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd!

Gesloten