Fantasiekralen in kruisvorm.... waar te koop in België?

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Gebruikersavatar
dani263
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 18 jul 2005 21:27
Locatie:Leuven, België
Contacteer:
Fantasiekralen in kruisvorm.... waar te koop in België?

Bericht door dani263 » di 09 aug 2005 21:39

Heb op een site een mooie ring gezien, http://perso.wanadoo.fr/mk.perles/indexfr.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
bij "bagues", de kiwa ring. Daar heb je o.a. 6 kraaltjes in kruisvorm voor nodig. Waar zou ik die kunnen vinden?
Er is blijkbaar een kiwa site: http://www.kiwa-inc.co.jp/resipe/resipe116.html" onclick="window.open(this.href);return false; maar ik ken geen chinees..... als het al chinees is....
Iemand enig idee?
Gabba Gabba Hey
Danielle

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 09 aug 2005 21:50

O.a. bij elfenatelier (en particles) zijn er zo'n kruisvormige kralen, maar heb geen idee of de gaatjes juist zitten om deze ring te maken. Ze zijn in metaal en verkrijgbaar in zilver en koperkleur denk ik. Niet identiek zoals die op de foto, maar misschien wel bruikbaar.

Gebruikersavatar
dani263
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 18 jul 2005 21:27
Locatie:Leuven, België
Contacteer:

Bericht door dani263 » di 09 aug 2005 21:53

Bedankt!! Zal eens gaan kijken bij Elfenatelier.... euh... Particles.... zitten die ook in Leuven? Zo ja, waar?
Gabba Gabba Hey
Danielle

Gebruikersavatar
dani263
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 18 jul 2005 21:27
Locatie:Leuven, België
Contacteer:

Bericht door dani263 » di 09 aug 2005 21:56

Noppes voor Particles... zitten in Wilrijk en Antwerpen blijkbaar :(
Gabba Gabba Hey
Danielle

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 09 aug 2005 21:56

Neen, enkel Antwerpen, maar herinner me dat ik ze daar ook gezien had. Maar zeker ook bij elfenatelier.
Het is idd wel een leuke ring, en niet al te moeilijk, ga misschien zelf ook wel eens proberen, heb momenteel erg weinig tijd, maar deze ring zou nog net moeten lukken.

Succes en ik ben benieuwd naar het resultaat!

Gebruikersavatar
dani263
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 18 jul 2005 21:27
Locatie:Leuven, België
Contacteer:

Bericht door dani263 » di 09 aug 2005 21:57

Bedankt, jij ook succes! Lijkt me inderdaad geen moeilijke ring! Zal het ontwerp anders eens meenemen naar Elfenatelier. Zal voor zondag zijn vrees ik! Geen tijd nu.
Gabba Gabba Hey
Danielle

Gesloten