Eigen naamlabel problemen

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
sterrekind
Bead Discoverer
Berichten:28
Lid geworden op:vr 26 nov 2004 20:21
Eigen naamlabel problemen

Bericht door sterrekind » di 05 apr 2005 12:31

Hoi allemaal,

Begin december heb ik via kraaltjes.nl een eigen naamlabel aangevraagt. Na vele telefoontjes en mailtjes heb ik nog steeds niets ontvangen, het zou tussen de zes en acht weken duren, niet tussen de zes en acht maanden. Tot mijn grote verbazing is het telefoonnummer op de website ook afgesloten. Weet iemand of dit bedrijf nog bestaat, en weet iemand andere adressen waar ik wel een naamlabel kan laten maken?

Groetjes suzanne

Gebruikersavatar
mip
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:di 20 jul 2004 10:40
Locatie:Voorburg

Bericht door mip » di 05 apr 2005 12:58

ik zag dit op de website staan:

Let op! Vrijdag 1 april t/m zaterdag 16 april is Aloha Jewelz gesloten i.v.m. een verbouwing. U kunt via de site alle artikelen bestellen. Maandag 18 april is er een heropening van Aloha Jewelz. U ontvangt in de loop van de weken meer informatie hierover

misschien dat het telefoonnummer het daarom niet doet? ik zou het verder niet weten hoor maar zag dit staan, neemt niet weg dat het wel raar is dat je zo onwijs lang op je bestelling moet wachten!!
groetjes mip

Gebruikersavatar
Maho creations
Bead Fan
Berichten:304
Lid geworden op:wo 05 jan 2005 09:52
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Maho creations » di 05 apr 2005 13:26

Ik heb in december had ook besteld. Althans ook nog is gevraagd hoe het presies in werking ging maar nooit eenreactie gehad :(
Groetjes,
Marijke

Gebruikersavatar
danielle
Bead Dreamer
Berichten:509
Lid geworden op:do 13 feb 2003 13:11
Locatie:Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door danielle » di 05 apr 2005 13:36

Probeer het anders via mail. Als ze wel bestellingen via internet aannemen, dan moet de mail ook werken. Dit is inderdaad wel erg lang. Hebben ze niet aangegeven waarom het zoveel langer duurt?
Groetjes, Danielle

Gebruikersavatar
sweety
Bead Designer
Berichten:829
Lid geworden op:zo 17 aug 2003 15:13
Locatie:Mol, België
Contacteer:

Bericht door sweety » di 05 apr 2005 21:01

Ik heb met deze shop ook niet zo'n goede ervaringen helaas.

Gebruikersavatar
Serena
Bead Fanatic
Berichten:1874
Lid geworden op:ma 13 sep 2004 11:15
Locatie:Houten / College Station (Texas, USA)
Contacteer:

Bericht door Serena » di 05 apr 2005 21:09

kennen jullie de site van Golddust?

ik dacht http://www.gold-dust.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding *SHABBY**

sterrekind
Bead Discoverer
Berichten:28
Lid geworden op:vr 26 nov 2004 20:21

bedankt

Bericht door sterrekind » do 07 apr 2005 20:46

Alvast bedankt voor de mailtjes ( serena ik ben je mailadres kwijt omtrend afspreken hier... glaskralen branden:D)

Ik heb meerdere malen gemailt met kraaltjes.nl zonder resultaat, ik krijg simpelweg geen antwoord op mijn mailtjes, en aan de telefoon ( vier weken geleden) werd me verteld dat ik het label na het weekend zou ontvangen, en nu is de telefoon afgesloten. Dit kan weer met de verbouwing te maken hebben,. maar het feit dat ze niet antwoorden op email vind ik ronduit asociaal, ze nemen immers wel bestellingen aan via de mail, dus het word wel degelijk gelezen.

Ik heb even gekeken op de site van golddust maar deze vind ik schrikbarend duur! Weet iemand nog een ander adres waar ik een label kan laten maken? Op de site van BIJa kan ik niets vinden, er staat wel eigen naamlabel bij, maar als ik daar op klik geeft hij niets aan.

alvast bedankt weer

Gebruikersavatar
danielle
Bead Dreamer
Berichten:509
Lid geworden op:do 13 feb 2003 13:11
Locatie:Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door danielle » do 07 apr 2005 23:12

mmm staat inderdaad helemaal niets bij Bija. Ik heb weleens gekeken bij Bija en kan me herinneren dat de prijs ongeveer net zo als bij kraaltjes.nl was. Wel belachelijk dat ze helemaal niet reageren. k zou er ook flink de balen van krijgen.
Groetjes, Danielle

Gebruikersavatar
Kiki
Bead Lover
Berichten:478
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:07

Eigen naamlabel problemen

Bericht door Kiki » za 09 apr 2005 10:25

Bija:
logokosten 50,-- min., afname 500 stuks á 0,23 ct (of meer als je een ander label kiest)
groetjes
The next bracelet is just a bead away


Afbeelding

sterrekind
Bead Discoverer
Berichten:28
Lid geworden op:vr 26 nov 2004 20:21

Bericht door sterrekind » za 09 apr 2005 14:54

Hoi, bij Bija is het dus niet mogelijk een naamlabel te bestellen zonder kvk nummer.... schiet niet op dus:S
groetjes suzanne

heb inmiddels een mailtje gehad van kraaltjes.nl... ze gaan contact opnemen met de leverancier en dan hoor ik meer ( voor de 20ste keer hetzelfde antwoord) dus ik heb eigenlijk geen hoop meer op een goed resultaat. Wel jammer, je zou toch denken dat ze een bestelling van meer dan 300 euro goed kunnen gebruiken:S

Gebruikersavatar
Peeke
Bead Dreamer
Berichten:671
Lid geworden op:di 31 aug 2004 20:04
Locatie:Zwijndrecht - Belgie

Bericht door Peeke » di 18 okt 2005 12:30

Weet iemand soms de juiste engelse benaming voor naamlabels? "nametags?????" Ik zou ze echt willen hebben en denk erover om ze in het buitenland te bestellen.
Groetjes peeke

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » di 18 okt 2005 13:40

Jewelry tags. Ik heb ze besteld bij http://www.microstampusa.com/" onclick="window.open(this.href);return false; maar ik vind ze niet zo geslaagd. Ze zijn netjes afgeleverd hoor, ik had een ekster stempel laten maken en 200 zilveren tags. Maar het is allemaal erg klein en fijn en eigenlijk niet geschikt voor mijn soort sieraden. Dus dat is wel balen. Het heeft me zo'n 300 dollar gekost.

Iemand overnemen? :wink:

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » di 18 okt 2005 15:10

Armande schreef:Jewelry tags. Ik heb ze besteld bij http://www.microstampusa.com/" onclick="window.open(this.href);return false; maar ik vind ze niet zo geslaagd. Ze zijn netjes afgeleverd hoor, ik had een ekster stempel laten maken en 200 zilveren tags. Maar het is allemaal erg klein en fijn en eigenlijk niet geschikt voor mijn soort sieraden. Dus dat is wel balen. Het heeft me zo'n 300 dollar gekost.

Iemand overnemen? :wink:
Ai, dat is een sneu, duur grapje. Had je nu inplaats van de ekster er Aloy op laten zetten had ik meteen bij je op de stoep gestaan. Ben er al tijden naar op zoek. Ook wel gevonden, maar dan voor zo'n megabedrag dat ik het maar weer voorbij liet gaan.

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » di 18 okt 2005 15:19

Ja balen he, maar goed, je probeert eens wat he. Ik moet die dingen gewoon in Nederland zien te vinden, en dan een proefje kunnen zien.

Gebruikersavatar
Peeke
Bead Dreamer
Berichten:671
Lid geworden op:di 31 aug 2004 20:04
Locatie:Zwijndrecht - Belgie

Bericht door Peeke » di 18 okt 2005 15:20

Armande schreef:Ik moet die dingen gewoon in Nederland zien te vinden, en dan een proefje kunnen zien.
Hi hi armanda je hebt een PBtje
Groetjes peeke

Gesloten