crimper en micro crimper van Beadolon.

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 17 sep 2006 17:16

Ik denk dat er iets mis is met je tang, want zoals je het beschrijft doe je de handeling goed.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

mip
Bead Fan

Bericht door mip » ma 25 sep 2006 19:00

bedankt voor de hulp. ik heb inmiddels een andere tang gekocht. ik had dus de micro crimper en die werkte dus niet. ik heb nu een universele van beadalon (was de micro trouwens ook van) gekocht en die werkt gelukkig wel!!
groetjes mip

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » ma 25 sep 2006 19:05

mip schreef:ja juist! ik knijp hem dicht dan draai ik hem een kwart en dan knijp ik nog een keer. omdat je met stap 1 de knijpkraal al een beetje halfrond knijpt zou je toch zeggen dat hij met stap 2 helemaal dicht zou moeten gaan maar in plaats van mooi dichtgaan gaat hij weer open. als je dan een beetje doorduwt (omdat hij toch niet dichtgaat) zie je dat de knijpkraal een beetje vierkant geworden is, erg vreemd dus.
ik heb hem aangeschaft na alle positieve verhalen hier op het forum maar ik erger me alleen maar aan dat din, heb nu denk ik al een stuk of 50 (of meer) knijpkralen aan de tang verspilt en vind dat toch wel een beetje zonde.
dat doet mijn tang ook maar ik ga ze meenemen naar de meeting en dan zien we wel
heb er 23 euro(veel te veel bleek achteraf) voor betaald en nu ligt ze hier :twisted:
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

mip
Bead Fan

Bericht door mip » ma 25 sep 2006 19:15

heb je dan ook misschien de micro crimper? dat was bij mij dus blijkbaar het probleem, hij was te klein. waarschijnlijk werkt hij wel met knijpkralen kleiner dan 2mm maar die zijn lastig te vinden (of ik zoek niet goed haha)
groetjes mip

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » di 26 sep 2006 00:54

Ik verkoop wel knijpkraaltjes van kleiner dan 2mm. En je kunt inderdaad beter de universele tang kopen. Die is zowel voor de kleine als voor de grotere knijpkralen goed.
Ik verkoop ook de tang van beadalon en aanmerkelijk goedkoper dan 23 euro. Pfff veel geld hoor 23 euro. De mijne verkoop ik voor 12 euro, dat is bijna de helft.
groetjes Sannie.

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » di 26 sep 2006 06:58

mip schreef:heb je dan ook misschien de micro crimper? dat was bij mij dus blijkbaar het probleem, hij was te klein. waarschijnlijk werkt hij wel met knijpkralen kleiner dan 2mm maar die zijn lastig te vinden (of ik zoek niet goed haha)
nee mijn knijpkralen zijn allemaal te klein :?
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » zo 08 okt 2006 15:38

Even een snelle vraag: als ik het goed begrijp kan je de tang van Sannie ook gebruiken op van die buisjesknijpkralen?

Gesloten