Oh Enne Bedankt!!

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
bengel
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door bengel » wo 05 okt 2005 14:15

EN MISSCHIEN moet hier nu gewoon maar een slotje op, want ik dacht dat iedereen nu wel de HINT mee gekregen heeft.......... :D
Groetjes Bengel aka Brenda

marith
Bead Designer

Bericht door marith » wo 05 okt 2005 14:17

bengel schreef:EN MISSCHIEN moet hier nu gewoon maar een slotje op, want ik dacht dat iedereen nu wel de HINT mee gekregen heeft.......... :D
inderdaad! :wink:
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

Bubbels
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Bubbels » wo 05 okt 2005 15:19

wat jammer dat er op dit topic dit topic zo heftig gereageerd wordt! ik vindt het juist goed dat ria zoiets onder de aandacht brengt. ook ik, net als veel anderen met mij denk ik, hebben er vaak geen erg in om ff een bedankje onder het topic te zetten, wat wel zo netjes is. door dit onder de aandacht te brengen zal ik er beter op letten dat ik het voortaan wel doe. in ieder geval vertrouw ik op ria's inschattingsvermogen om een klacht op waarde te schatten en niet elk klaagmailtje van iedereen zomaar aan de orde stellen.

mensen trek het je niet zo persoonlijk aan en ga ervan uit dat het goedbedoeld is. haal eruit wat je eruit wil halen en klaar.

wat mij betreft is er zo wel genoeg over gezegd. slotje!
Groetjes

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » wo 05 okt 2005 15:26

Het is me al eens eerder opgevallen dat in een heftig/opgewonden topic er uiteindelijk mensen zijn die 'het laatste woord' lijken te willen hebben door te vragen om een slotje. En dan zijn er weer anderen die dan in het 'allerlaatste woord' ook vragen om een slotje. En dan is er nog wel weer iemand die...

Is het niet het meest logisch dat er maar twee mogelijkheden zijn:
1) de auteur vraagt om een slotje
2) een modje sluit, al of niet met een 'slotwoord'
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

ekster35
Bead Dreamer

Bericht door ekster35 » wo 05 okt 2005 15:30

Voor als ik ooit een zoeker vergeten ben : Bedankt!!

En verder heb ik niet zoveel zin om me over zulke dingen druk te maken, sorry.
het leven is fijn als er kralen zijn!

Frambiej
Bead Dreamer

Bericht door Frambiej » wo 05 okt 2005 16:35

Ik zal vast wel eens niet bedankt hebben, maar zoals al werd gezegt, je denkt daar op een gegeven moment niet meer aan.. Dus als ik dat heb gedaan, sorry maar het was onbewust!

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » wo 05 okt 2005 16:45

marith schreef:ik denk dat we gewoon moeten ophouden met dit gekibbel. de boodschap is duidelijk: of de mensen die ergens om vragen volgende keer eraan willen denken dat het aardig zou zijn als ze de mensen die voor hun zoeken bedanken. als je dit een keer vergeet, helemaal geen punt. daar zal niemand een probleem van maken. maar je vergeet het niet zomaar 3x. (en zoiezo, als je een vraag stelt kijk je ook of je er antwoord op hebt gekregen dus vergeten doe je niet snel, maar kan een x gebeuren.).
xxx marith
Helemaal mee eens Marith!

Ik zal ook wel eens een keer vergeten zijn om te bedanken :oops: , maar dat was niet met opzet. Maar gelukkig dat Ria het nu even onder de aandacht brengt, dan kan iedereen er voortaan beter op letten.
Groetjes, Melanie

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » wo 05 okt 2005 17:18

Als er nou echt mensen zijn die het erg vinden om geen bedankje te krijgen dan zoeken jullie toch gewoon niet meer !!!

Als ik vaak iets bestel of toevallig weet waar iets te koop is dan zeg ik dat echt wel als er eens naar gevraagd wordt maar een uur lopen zoeken....echt niet. En ik verwacht ook niet dat anderen dat voor me gaan doen. Maar als je toevallig weet waar iets te koop is mag dat natuurlijk gewoon gezegd worden.

Wat mij trouwens hier erg vaak opvalt is dat als er eens een ongezouten meningen worden gegeven en het wordt iets te heftig dan gaan er meteen slotjes op. Erg jammer. Iedereen heeft recht op een mening en zolang er niets kwetsends wordt gezegd of wordt gescholden mag het toch best open blijven?
Veni, Vidi, Visa - I came, I saw, I shopped.

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » wo 05 okt 2005 17:53

Helemaal met Patricia eens. Ik zal ook weleens iemand niet bedankt hebben, maar ik ben dan ook vaak zat niet bedankt. Maakt mij niet uit hoor.

Ik zoek iets op voor iemand omdat ik toevallig weet waar het te koop is of wat dan ook, daar hoef ik echt niet perse voor bedankt te worden.
Groetjes Ilona

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » wo 05 okt 2005 17:58

Ja, iedereen mag zeggen wat hij/ zij vindt,
maar er is ook zoiets als omgaan met elkaar en als je vraagt om hulp en iemand helpt jou mag je best wel dank je wel zeggen.
En gelukkig doen heel veel mensen dat ook, maar er zijn helaas ook een paar die het maar '"for granted" nemen, en ook al is het misschien perongeluk, vind ik het niet zo netjes om er dan totaal niet op te reageren.
Bye bye, Ezther.

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » wo 05 okt 2005 18:10

iedje schreef:In een van mijn laatste topics ben ik daar denk ik zelf schuldig aan. Ik kan je verzekeren dat dat niet met opzet gebeurt vaak! Die topics verdwijnen uit "berichten sinds ;laatste bezoek" en dan vergeet je ze op de een of andere manier.
Dit vind ik dus eigenlijk onzin..... Als ik een bericht plaats met dit zoek ik, zijn dat de eerste topics waar ik kijk :? :? :?
EN ik klik Waarschuwen als er gereageerd is altijd aan, zo kan je ze helemaal niet vergeten.....

Ik moet wel even kwijt dat ik vind dat er snel een slotje op gaat hier, soms is dat goed, maar soms ook niet....
Niet dat ik nou zoveel over forums weet, maar hierboven werd getypt dat er een slotje op moet, en daar ben ik het niet mee eens, dit is gewoon een discussie, ik geloof niet dat er al iets kwetsends is gezegd....
Ik denk dat het nou juist goed is om een keer een discussie te hebben, er kan ook een goede oplossing uit voortkomen.....

Maar goed das mijn mening :wink: :wink:

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » wo 05 okt 2005 18:22

iedje schreef:In een van mijn laatste topics ben ik daar denk ik zelf schuldig aan. Ik kan je verzekeren dat dat niet met opzet gebeurt vaak! Die topics verdwijnen uit "berichten sinds ;laatste bezoek" en dan vergeet je ze op de een of andere manier.
wat een onzin, je zocht iets, dus je kijkt wel degelijk ....
en dat je iemand niet bedankt, zegt dus meer over die persoon .... :roll:

En dat Ria dit post, betekend dat ze dat ff onder de aandacht wil brengen.
Ben je het er niet mee eens, hoef je toch niet zo heftig op te reageren ......

m@rlies schreef:Ik wil nog een keer zeggen dat ik sommige mensen best kinderachtig vind doen, ik heb ook weleens gezocht voor iemand en misschien geen bedankje gehad, maar ik snap niet dat je daar de moderators lastig mee moet vallen: hoi moderator, ik help vaak mensen maar ik krijg geen bedankje?
Ik zal het wel verkeerd lezen, maar ga vooral door met klagen allemaal, komen er alleen maar meer regels bij!
goh wat ben jij goed zeg .... :roll:
Dat jij nooit klaagt ... pfffff .... wilde je verder nog iets zeggen!!!!
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Frambiej
Bead Dreamer

Bericht door Frambiej » wo 05 okt 2005 18:22

meggie schreef:
Dit vind ik dus eigenlijk onzin..... Als ik een bericht plaats met dit zoek ik, zijn dat de eerste topics waar ik kijk :? :? :?
EN ik klik Waarschuwen als er gereageerd is altijd aan, zo kan je ze helemaal niet vergeten.....
Onzin?? ik vind t nogal begrijpelijk.. wat je nu zegt komt nogal over als iedereen die heeft gezegt dat t vast eens gebeurt is maar niet met opzet (en dat was niet alleen iedje) t maar verzint om er onder uit te komen ofzo.. :S En ik klik waarschuwen als er gereageerd is nooit aan ;)

marith
Bead Designer

Bericht door marith » wo 05 okt 2005 18:30

meggie schreef: Ik moet wel even kwijt dat ik vind dat er snel een slotje op gaat hier, soms is dat goed, maar soms ook niet....
Niet dat ik nou zoveel over forums weet, maar hierboven werd getypt dat er een slotje op moet, en daar ben ik het niet mee eens, dit is gewoon een discussie, ik geloof niet dat er al iets kwetsends is gezegd....
Ik denk dat het nou juist goed is om een keer een discussie te hebben, er kan ook een goede oplossing uit voortkomen.....

Maar goed das mijn mening :wink: :wink:
er is mischien niets kwetsends gezegd, maar de sfeer op het forum wordt er niet better op... (maarja , das mijn mening :wink: )
xxx
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

m@rlies

Bericht door m@rlies » wo 05 okt 2005 18:32

iedje schreef:
m@rlies schreef:Ik wil nog een keer zeggen dat ik sommige mensen best kinderachtig vind doen, ik heb ook weleens gezocht voor iemand en misschien geen bedankje gehad, maar ik snap niet dat je daar de moderators lastig mee moet vallen: hoi moderator, ik help vaak mensen maar ik krijg geen bedankje?
Ik zal het wel verkeerd lezen, maar ga vooral door met klagen allemaal, komen er alleen maar meer regels bij!
goh wat ben jij goed zeg .... :roll:
Dat jij nooit klaagt ... pfffff .... wilde je verder nog iets zeggen!!!!
Klopt inderdaad Victoria, ik heb nog nooit geklaagd bij de moderators, ik heb over 1 persoon een berichtje gestuurd omdat diegene anderen verdriet bracht. En ik zeg niet dat ik makkelijk ben, absoluut niet, maar kijk maar even hoe lang ik lid ben en vraag de moderators maar na!!!!!

Gesloten