crimper en micro crimper van Beadolon.

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Serena
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Serena » ma 09 mei 2005 11:25

nee helaas niet!! :oops:

misschien in de toekomst maar als het zo ver is
krijg je een PB'tje!! :wink:

Mijn moeder heeft er maar een paar die ze alleen voor de
wat duurdere kettingen gebruikt. Ze zijn van echt zilver,
maar bestaan ook in goldfill.
Afbeelding *SHABBY**

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » ma 09 mei 2005 13:08

Serena schreef:nou Baukje, ik ben benieuwd naar de ketting!!

ik wil wel een foto zien hoor!! ook van je zus natuurlijk!

spannend hoor! :D
Als het zo ver is, dan laat ik het wel zien! Maar het is pas op 1 september en voor die tijd mag ik het denk ik niet laten zien 8) Maar daarna zal ik het wel showen :D

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » za 14 mei 2005 13:01

Hij is binnen!!! :banaan: (hij stinkt ontzettend naar plastic :doh: ) Het is nog best lastig zeg! :oops: Hij doet het prima met knijpbuisjes, maar mijn knijpkralen worden gewoon plat, dus dat werkt helaas niet. Dat zijn dus schijnbaar wel grote knijpkralen. :roll: Of had ik toch de gewone crimper moeten kopen :?:

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » za 14 mei 2005 13:45

misschien eerst nog even oefenen :lol:
ipoingtudut

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » zo 15 mei 2005 10:30

Nou, dat zeker! :wink: Het wil nog nite supergoed! Het lijkt heel gemakkelijk, maar ik vind dat je er toch eerst wel handigheid in moet krijgen. :x Ik had direct een mega-zak knijpkraaltjes moeten meebestellen, want ze gaan nu heel snel op :lol: :lol: :lol:

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » zo 15 mei 2005 10:50

en ben beginnen oefenen op en gewone draad, met veel plaats tussen, maar op het einde van een ketting heb je natuurlijk maar heel weinig plaats, dus das al een stuk moeilijker :roll:
ipoingtudut

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » zo 15 mei 2005 11:58

Ja, idd! Ik ben nu bezig met een zwevende ketting met parels die ik dan vastzet met knijpkraaltjes, dus dat is een leuk oefenproject :)

m@rlies

Bericht door m@rlies » di 17 mei 2005 17:08

Krijg je ook een mailtje van de goedkoopstekralen.nl dat ze het geld hebben ontvangen en de tang op de post doen?

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » di 17 mei 2005 18:29

Nee, heb ik niet gekregen. :wink: Ik heb ook nog een mail gestuurd omdat ik wel nieuwsgierig was of ze het geld al hadden ( :oops: ben soms een beetje té ongeduldig) maar daar heb ik ook niks meer van gehoord. Maar zaterdag zat het gelukkig wel bij de post :D

m@rlies

Bericht door m@rlies » di 17 mei 2005 18:32

Dan wacht ik het gewoon af, want ik ben veels te ongeduldig om de tang te gebruiken.

mip
Bead Fan

Bericht door mip » zo 17 sep 2006 16:50

even dit topic omhoog gooien ;)
ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar het beste onderwerp dat ik tegenkwam was deze, vandaar dat ik het hier maar vraag!
ik heb ook een knijpkralentang van beadalon alleen werkt ie bij mij niet of ik doe iets verkeerd. hij is ideaal om een knijpkraal weer open te krijgen maar daar is hij natuurlijk niet voor bedoelt. ik volg netjes de gebruiksaanwijzing op maar toch lukt het niet:
bij stap 1 knijpt hij de knijpkraal netjes dicht maar zo gauw ik de knijpkraal in de volgende uitsparing stop en de tang voorzichtig dichtknijp knijpt hij mijn knijpkraaltje gewoon weer open, das toch niet de bedoeling lijkt mij.
om een lang verhaal kort te maken: iemand enig idee waar het aan kan liggen?
ohja ik heb de tang bij bijou moderne gekocht en gelijk ook de knijpkralen die daarvoor bedoelt waren, dus theoretisch zou het niet aan de knijpkralen moeten liggen (misschien wel hoor)
alvast bedankt voor jullie tips
groetjes mip

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 17 sep 2006 16:54

Gebruik je de juiste volgorde van de openingen? En draai je de knijpkraal een kwart slag voordat je stap 2 doet?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

mip
Bead Fan

Bericht door mip » zo 17 sep 2006 16:55

jep. eerst de stap dat de kraal wordt dichtgeknepen met een knikje in het midden en dan de stap zonder het knikje. het probleem is dat hij hem dus gewoon weer openknijpt in plaats van dubbel.
groetjes mip

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 17 sep 2006 16:58

Ook als je bij de 2e stap de knijpkraal een kwart draait?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

mip
Bead Fan

Bericht door mip » zo 17 sep 2006 17:01

ja juist! ik knijp hem dicht dan draai ik hem een kwart en dan knijp ik nog een keer. omdat je met stap 1 de knijpkraal al een beetje halfrond knijpt zou je toch zeggen dat hij met stap 2 helemaal dicht zou moeten gaan maar in plaats van mooi dichtgaan gaat hij weer open. als je dan een beetje doorduwt (omdat hij toch niet dichtgaat) zie je dat de knijpkraal een beetje vierkant geworden is, erg vreemd dus.
ik heb hem aangeschaft na alle positieve verhalen hier op het forum maar ik erger me alleen maar aan dat din, heb nu denk ik al een stuk of 50 (of meer) knijpkralen aan de tang verspilt en vind dat toch wel een beetje zonde.
groetjes mip

Gesloten