Online kralen/benodigheden kopen
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Bedankt voor de snelle levering Sandra kreeg het net binnen en wat een mooi slot erbij Ben er blij mee
Dini
Dini
Dat duurt wel even nog ga eerst op vakantie neem wel wat mee maar weet niet of er wat uit mun handen komt
Ik ben mijn kralen koffer aan het inpakken maar ik moet uitkijken dat ik niet alles meeneem lol want elke keer denk oh maar dat moet ook mee
onderhand mijn kralenkast leeg hahahahaha
groetjes Dini
Ik ben mijn kralen koffer aan het inpakken maar ik moet uitkijken dat ik niet alles meeneem lol want elke keer denk oh maar dat moet ook mee
onderhand mijn kralenkast leeg hahahahaha
groetjes Dini
Tsja... in de winkel kan het ook fout gaan. Ik ga zelf altijd naar Hempel in Spijkenisse. Hele aardige meid die daar staat. Je pakt zelf de kokers uit de wand, en bij de kassa haalt zij de juiste hoeveelheid voor je er uit. Als je dan thuis komt wil het ook wel eens gebeuren dat er dan net een paar ?ndere' kralen tussen zitten. Maarja...ben errug lui
dus meestal heb ik dan geen zin om terug te gaan, wil graag meteen beginnen met een nieuwe ketting maken!
groetjes Nessy
Wil trouwens binnekort ook voor het eerst via internet gaan bestellen. (maar eerst op vakantie...dan heb ik mn geld hard nodig hihihi)
groetjes Nessy
Wil trouwens binnekort ook voor het eerst via internet gaan bestellen. (maar eerst op vakantie...dan heb ik mn geld hard nodig hihihi)
- moon34
- Bead Producer
- Contacteer:
Als ik heel eerlijk ben koop ik alleen maar online benodigdheden en kralen, omdat hier in purmerend nix zit moet ik altijd verder weg en dan haal ik de verzendkosten er ook zo uit
Ik heb nog niet meegemaakt dat het fout ging, wel dat ze een bepaalde kleur niet meer hadden maar daar heb ik netjes eerst een email over gekregen............. Dus ik heb geen klachten wat online bestellen
Ik heb nog niet meegemaakt dat het fout ging, wel dat ze een bepaalde kleur niet meer hadden maar daar heb ik netjes eerst een email over gekregen............. Dus ik heb geen klachten wat online bestellen
Groetjes Monique
- mmc
- Bead Believer
- Contacteer:
soms koop ik in een winkel, meestal in een andere stad dan waar ik woon.
meestal bestel ik via internet. makkelijk maar vooral ook een stuk voordeliger. als ik dan in een winkel koop, kijk ik meestal wel naar aparte kralen die ik niet heb gezien op internet.
ik ben erg tevreden over kopen via internet, mocht er een siets mis zijn met een bestelling mail je even en wordt het eigenlijk altijd opgelost naar ieders tevredenheid.
+ dat het heerlijk is om rond te snuffelen vanuit je luie stoel.
veel plezier met bestellen zou ik zeggen.
grtz michelle
meestal bestel ik via internet. makkelijk maar vooral ook een stuk voordeliger. als ik dan in een winkel koop, kijk ik meestal wel naar aparte kralen die ik niet heb gezien op internet.
ik ben erg tevreden over kopen via internet, mocht er een siets mis zijn met een bestelling mail je even en wordt het eigenlijk altijd opgelost naar ieders tevredenheid.
+ dat het heerlijk is om rond te snuffelen vanuit je luie stoel.
veel plezier met bestellen zou ik zeggen.
grtz michelle