Waar kan ik echt sterling zilverdraad betaalbaar kopen?
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik geloof dat ik een foutje had gemaakt in mijn berekening
had mijn laatste bericht alweer verwijderd nadat jij geantwoord had
ik mag natuurlijk niet opschrijven wat de prijzen zijn bij hun.
maar ik geloof dat het daar iets minder is maar ja met verzendkosten en invoerrechten kom je toch weer op hetzelfde uit.
Jij had voor de 20 gauge een halve meter staan en ik dacht dat het 1 meter was.
had mijn laatste bericht alweer verwijderd nadat jij geantwoord had

ik mag natuurlijk niet opschrijven wat de prijzen zijn bij hun.
maar ik geloof dat het daar iets minder is maar ja met verzendkosten en invoerrechten kom je toch weer op hetzelfde uit.
Jij had voor de 20 gauge een halve meter staan en ik dacht dat het 1 meter was.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
- joyas
- Bead Professional
- Contacteer:
whahaha je noemt me telkens nathalie maar ik heet Natasja
Ja ik ben van mening dat je dit via pb doet want het gaat nu echt gericht over spullen in jou winkel, dus wel degelijk reclame. Het eerste gedeelt van het topic niet, daar beantwoord je inderdaad "gewoon" vragen
groetjes
natasja
Ja ik ben van mening dat je dit via pb doet want het gaat nu echt gericht over spullen in jou winkel, dus wel degelijk reclame. Het eerste gedeelt van het topic niet, daar beantwoord je inderdaad "gewoon" vragen
groetjes
natasja
eyes are the windows of your soul
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik was me er helemaal niet van bewust dat jullie dit reklame noemen.joyas schreef:whahaha je noemt me telkens nathalie maar ik heet Natasja
groetjes
natasja
Serena beantwoorde inderdaad mijn vragen. En toevallig heeft zij wat ik zoek.
Ik handel de rest wel af via pb.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
sommigen zeggen misschien weleens dat reclame via pb mag maar daar heb ik absoluut geen zin in. het forum is om tips uit te wisselen, niet om bedrijven steeds te promoten. ik zit met maandelijkse kosten voor de hosting en tijd voor het onderhouden van de server, dat vind ik prima, maar ik erger me rot als de pb's vervolgens voor reclame gebruikt wordt. een pb kost opslag in de database, er wordt mailtjes heen-en-weer gestuurd, kost mij allemaal webruimte en dataverkeer. dus alsjeblieft niet doen. mailen via mailadres kan altijd, daar bemoei ik me niet mee, maar het forum is NIET voor reclame, pb's dus ook niet.Serena schreef:oh sorry!![]()
Naja nathalie..natasja..begint allebei met dezelfde
3 letters he?![]()
goed, doen we alles via PB voortaan!!
sorry, maar ik raak het even zat nu, dat sommigen maar door blijven gaan met reclame maken terwijl ik al tig x heb gezegd dat het niet mag.