Bontveter ?

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » za 05 mar 2005 19:25

jij bent helemaal gek, haar in brand steken :!: dat is gevaarlijk en het stinkt heeeeeeeeel erg, tis volgens mij ook niet gezond hoor :!: :!: hoe haal je het in je hoofd? :shock: sorry, maar dit doet me schrikken hoor
ipoingtudut

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » za 05 mar 2005 19:28

jokevedehaa schreef:jij bent helemaal gek, haar in brand steken :!: dat is gevaarlijk en het stinkt heeeeeeeeel erg, tis volgens mij ook niet gezond hoor :!: :!: hoe haal je het in je hoofd? :shock: sorry, maar dit doet me schrikken hoor
Pardon?

ik heb een stukje verbrand om te zien of het echt of namaak bont is en nee ik ben niet gek en zeer goed bij mn hoofd
Groetjes Kruimel

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » za 05 mar 2005 19:55

Ik vind het een goed idee hoor! :yes: Dan weet je tenminste zeker dat het geen echt bont is. Voor de zekerheid zou ik het wel buiten doen 8)

@nneke
Bead Intelligent

brandproef om weefsels te testen.

Bericht door @nneke » za 05 mar 2005 20:37

Vroeger op de vormingsklas leerde ik dat echte natuurvezels als restje een as-overblijfsel geeft. En, .. dat kunststof een bolletje vormt dat hard aanvoelt. Misschien heb je wat aan mijn info..
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Re: brandproef om weefsels te testen.

Bericht door Kruimeltje » za 05 mar 2005 21:01

@nneke schreef: Vroeger op de vormingsklas leerde ik dat echte natuurvezels als restje een as-overblijfsel geeft. En, .. dat kunststof een bolletje vormt dat hard aanvoelt. Misschien heb je wat aan mijn info..
ja super dan heb ik nep bont...gelukkig maar moet er niet aan denken dat er een beest vermoord wordt voor versiering!

dank je wel!
Groetjes Kruimel

Gesloten