kralen van hout e.d.

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
monica1
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door monica1 » ma 23 aug 2004 19:38

Patty,

Zal echt geen 10 euro worden hoor. De kralen zijn 3 euro per geschept zakje van ongeveer 10 bij 15 cm en dan nog de porto. Doe ik gewoon met de PTT hoor.
Groetjes Monica

moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » ma 23 aug 2004 20:23

monica1 schreef: De winkel heet Schooten Byoux tel 020-6620762 ze zijn op maandag gesloten. Ik kom daar regelmatig. Ze hebben ook andere leuke dingen en zijn niet zo duur.
Weet je misschien of ze ook een pagina op het internet hebben??
Groetjes Monique

Patty
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Patty » ma 23 aug 2004 22:58

monica1 schreef:Patty,

Zal echt geen 10 euro worden hoor. De kralen zijn 3 euro per geschept zakje van ongeveer 10 bij 15 cm en dan nog de porto. Doe ik gewoon met de PTT hoor.
oke, iniedergeval alvast bedankt!
Afbeelding Liefs Patty

Sharon_M
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » wo 25 aug 2004 06:43

Monica,

Weet je hoe ik naar die winkel, Schooten Byoux kan lopen als ik in het centrum ben. Wil daar volgende week namelijk graag heen.

Groetjes Sharon

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » wo 25 aug 2004 11:05

Hi hi, Schooten Bijoux zit niet echt in het centrum. Maar in de buurt van de Albert Cuijp. Volgens mij kan je het beste de tram nemen vanaf Amsterdam CS, maar weet zo even niet precies welke tram. Maar dat kan je altijd daar wel vragen lijkt me...
Afbeelding

Elke
Bead Reader

routebeschrijving Schooten Amsterdam

Bericht door Elke » wo 25 aug 2004 11:21

Vanaf Centraal Station Amsterdam naar Schooten doe je zo:

Als je het station uitloopt aan de kant van het stationsplein, loop je naar de tramhaltes aan je linkerhand. Daar neem je tram nummer 25 en dan stap je uit op de Ferdinand Bolstraat (de tram heeft momenteel een omleiding i.v.m. aanleg van de Noord-Zuid lijn; je rijdt door de Ceintuurbaan en dan gaat de tram naar links, op die hoek stap je uit!)

Dan is het aan de rechterkant van de straat tegenover de Albert Heijn.

Je kunt eventueel ook tram 16 of 24 nemen, uitstappen bij halte Albert Cuypstraat en dan een stukje rechtdoor lopen over de opengebroken straat, kruispunt oversteken en na +/- 50 m aan de rechterkant zit Schooten.

Ik koop er zelf best vaak, ze hebben veel magazijnverkoop. Grote zakken kralen voor ? 5,70 ofzo. Heel handig vulmateriaal om te gebruiken in combinatie met dure kralen!

Je moet er alleen geen nietstiften , kettelstiften, slotjes e.d. kopen, want die zijn er vrij duur. (Veterklemmen: ? 0,40 per stuk!!)

veel plezier!
Elke

Sharon_M
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » wo 25 aug 2004 11:52

Hartstikke bedankt voor je uitleg Elke.

Groetjes Sharon

monica1
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door monica1 » zo 29 aug 2004 20:06

Patty,

je hebt een pbtje
Groetjes Monica

monica1
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door monica1 » wo 01 sep 2004 09:46

Patty,

Ze hebben geen internetpagina. Ga je kralen zo op de post doen.
Groetjes Monica

Magic-Woman
Bead Dreamer

Re: routebeschrijving Schooten Amsterdam

Bericht door Magic-Woman » wo 01 sep 2004 10:11

Elke schreef:Vanaf Centraal Station Amsterdam naar Schooten doe je zo:

Als je het station uitloopt aan de kant van het stationsplein, loop je naar de tramhaltes aan je linkerhand. Daar neem je tram nummer 25 en dan stap je uit op de Ferdinand Bolstraat (de tram heeft momenteel een omleiding i.v.m. aanleg van de Noord-Zuid lijn; je rijdt door de Ceintuurbaan en dan gaat de tram naar links, op die hoek stap je uit!)

Dan is het aan de rechterkant van de straat tegenover de Albert Heijn.

Je kunt eventueel ook tram 16 of 24 nemen, uitstappen bij halte Albert Cuypstraat en dan een stukje rechtdoor lopen over de opengebroken straat, kruispunt oversteken en na +/- 50 m aan de rechterkant zit Schooten.

Ik koop er zelf best vaak, ze hebben veel magazijnverkoop. Grote zakken kralen voor ? 5,70 ofzo. Heel handig vulmateriaal om te gebruiken in combinatie met dure kralen!

Je moet er alleen geen nietstiften , kettelstiften, slotjes e.d. kopen, want die zijn er vrij duur. (Veterklemmen: ? 0,40 per stuk!!)

veel plezier!
Elke
goeie uitleg :wink: moet ik onthouden want wil er binnekort ook een keertje naar ams shoppen :P :lol: 8)
-=Liefs Wendy=-

jett1616
Bead Lover

Bericht door jett1616 » wo 01 sep 2004 10:28

:D Even over Schooten Bijoux en Kralen, de winkel in Amsterdam, ik woon daar om de hoek, 5 min. lopen. Ze hebben geen site op internet, heb net even gebeld en sturen b.v. ook niks op. Je kan er regelmatig wel wat aardige dingetjes scoren. Goedkope kettingen, die je kan slopen enz. , zijn in bepaalde dingen weer vrij prijzig. Als ik een keertje wat voor je kan betekenen dan hoor ik het wel. Ik weet niet of e naar de kralenmeeting komt, maar misschien is het een idee, als de kralen je bevallen en je wilt nog meer dat het door mij, of iemand anders meegenomen word, scheelt je toch je porto. Als iemand er naar toe wil, is het toch het beste om met tram 24, 25 of tram 12 te gaan. Uitstappen hoek Ferdinant Bolstraat-Ceintuurbaan. Het is in het gedeelte Ferd Bol wat niet is opengebroken(nog niet) en het is opo nr.182. Oke hopelijk genoeg info. Gr. JETT :byebye
Ik baal zonder kraal

Gesloten