ja mij ook ni echt~love~ schreef:ja je hebt gelijk,maar ik zie die post-service winkel niet zo zitten eigenlijk
umhhhh
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
Ik heb mijn kralenlegbord bij de kralenwinkel in breda gekocht, die was daar 8,50... misschien heb je daar wat aan. Hij ziet er wel een beetje anders uit dan die in het tijdschrift.
Het zijn 3 lange gleuven in het midden waarin je kralen kunt leggen en dan gewoon de rand met de centimeters er rond waar je je ketting ik kunt vormen en dan nog 2 kleine vakjes aan de onderkant waar je kraaltjes in kan leggen.
Ik hoop dat je mijn uitleg snapt, ik wil er evt. wel een foto van maken met mijn digi als je wilt...
Het zijn 3 lange gleuven in het midden waarin je kralen kunt leggen en dan gewoon de rand met de centimeters er rond waar je je ketting ik kunt vormen en dan nog 2 kleine vakjes aan de onderkant waar je kraaltjes in kan leggen.
Ik hoop dat je mijn uitleg snapt, ik wil er evt. wel een foto van maken met mijn digi als je wilt...
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

- Magic-Woman
- Bead Dreamer
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
Mm ja heb je misschien een afbeelding ervan? Ben wel even nieuwschierig welke het precies is.N schreef:Ik verkoop die ook, wil hem wel opsturen als je er interesse in hebt.Magic-Woman schreef:ja klopt die heb ik daar ook wel eens zien liggen...is een goede tip als ik niet meer die in het boek vind ga ik die maar halen![]()
Heb net nog een keer internet afgestruind op zoek,maar die grote die in het tijdschrift staat ben ik nog steeds niet tegengekomen...
Liefs judith
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
http://www.beadbrothers.nl/webwinkel/N_frame.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan bij de benodigdheden
En dan bij de benodigdheden
Liefs judith
- Magic-Woman
- Bead Dreamer