Waar vind ik een simpel kruis?

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 26 mei 2004 10:56

hihi... laat nog wel even weten wat hun reactie was he!

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » wo 26 mei 2004 12:32

Jawel reactie gehad.
Dat van die verzendkosten had ik kunnen weten, want dat stond op de site. Maar ja, de enige reden dat ik die voor lief nam was omdat ik eindelijk een geschikt kruis had gevonden.
Verder liet de mevrouw me weten dat de bestelling woensdagavond (ik dacht middag) was binnengekomen, dat er donderdag niet werd gewerkt i.v.m. hemelvaart (okay). Vrijdagavond heeft ze de bestelling ingevoerd ofzo, zaterdag en zondag werd er ook niet gewerkt, maandag is de order uitgevoerd en dinsdag verzonden.
Verder zei ze er niks aan kon doen dat het kruisje was uitverkocht, dat kon nou eenmaal gebeuren met een winkel.
:roll:

Mijn reactie was dat ik van een internetshop verwacht dat ze hun online voorraad goed bijhouden en dat als het onverhoopt niet zo is (kan gebeuren natuurlijk), dat ik dan op de hoogte wordt gebracht zodra de order wordt ingevoerd. Dan had ik bijv. vrijdag al verder kunnen zoeken. Nu ben ik een week verder.
Verder werkt de gemiddelde internetshop een stuk sneller! Dus ik blijf mijn standpunt dat ik er niet weer bestel. Ik wist trouwens niet dat er meer mensen waren met slechte ervaringen met De Kwast. Nou ben ik wel nieuwsgierig...
:lol:
Kralen make the world go round!

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 26 mei 2004 13:14

argg... hoe breng je jezelf er gemakkelijk van af... heb je niet nog eens terug gemaild.. dat ze je hadden kunnen inlichten dat ze het kruis niet hadden?

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » wo 26 mei 2004 13:46

Ja dat heb ik inderdaad terug gemaild, maar daar heb ik niks op gehoord. Dat verwacht ik nou ook niet meer eigenlijk.

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » wo 26 mei 2004 14:05

Ik heb ook al vervelende dingen gehad..
Toen ik daar bestelde wilde mijn moeder ook graag iets hebben komt het pakketje thuis zit meer als de helf er niet in :?
Wij gebeld waar die artikelen waren en als antwoord kregen we dat ze die niet hadden nou dan zakt je broek even af hoor.
Ik open de site ga kijken en alles stond er gewoon op en iedereen kon het gewoon bestellen :evil:
Die verzendkosten zijn ook niet helemaal okee idd ze sturen het aangetekend op dus je hebt geen keus vind ik een beetje dom..
Liefs judith

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » wo 26 mei 2004 14:25

Errug vervelend allemaal zeg! Iig geleerd daar niet te bestellen...
Heb je inmiddels al een kruis Armande?
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » wo 26 mei 2004 14:41

NEE! Iemand nog tips?
Anders moet ik in Amerika gaan bestellen ofzo, daar zie ik ze wel. Maar dat drijft de prijs zo op.

Trouwens Love, dat was dan hetzelfde als bij mij. Je verwacht (en verheugt je op) een bepaalde bestelling en dat zit er dan niet in. Echt, wat een domme manier van zaken doen van die winkel.

piep
Bead Discoverer

Bericht door piep » wo 26 mei 2004 14:52

Ik heb wel een aantal eenvoudige kruisjes hier, maar daar zit 1 strasje in het midden. Misschien is dat wat? Ik straks even een fotootje plakken, ff batterijen laden.

Afbeelding

Edit (16:22 uur): foto bijgeplaatst
Laatst gewijzigd door piep op wo 26 mei 2004 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 26 mei 2004 15:17

Armande schreef:Ja dat heb ik inderdaad terug gemaild, maar daar heb ik niks op gehoord. Dat verwacht ik nou ook niet meer eigenlijk.
Als ze daar niet meer op reageren zegt het helemaal genoeg... hehe ze hebben alleen dit forum neit in de gaten denk ik... lekker dom van hun!! Ik moet er niet aan denken om daar te gaan bestellen... ik kan je jammer genoeg niet aan een kruis helpen.. hopelijk vind je er snel een!

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » wo 26 mei 2004 15:36

Armande schreef: Trouwens Love, dat was dan hetzelfde als bij mij. Je verwacht (en verheugt je op) een bepaalde bestelling en dat zit er dan niet in. Echt, wat een domme manier van zaken doen van die winkel.
Ja precies je krijgt dan je pakje en denkt dan hehe eindelijk en dan heb je nog niks :(
Helaas heb ik ook geen idee waar je die kruisjes nog zou kunnen kopen.
Liefs judith

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » wo 26 mei 2004 15:40

Ow nog even een vraagje...
Waren het deze kruisjes Armande die je besteld had?

http://www.wolshop.nl/easyshopmaker/e22_36.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Liefs judith

Magic-Woman
Bead Dreamer

Bericht door Magic-Woman » wo 26 mei 2004 15:44

dat is gewoon balen als je het krijgt denk je het eindelijk te hebben krijg je het verkeerde of juist niks
-=Liefs Wendy=-

Magic-Woman
Bead Dreamer

Bericht door Magic-Woman » wo 26 mei 2004 16:02

voor de kruizen heb ik zo gauw geen site
ben ook benieuwed welke kruizen er niet waren van dekwast
-=Liefs Wendy=-

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » wo 26 mei 2004 16:44

Ik heb ook slechte ervaringen met de kwast..

Eerst al eens omdat ik 1 dag te laat betaald had!! (de rekening was kwijt geworden met de verhuizen en de computer stond al in nieuwe huis.. dus kon niet overmaken.. En omdat ik te laat was met betalen... kreeg ik het de volgende keer onder rembours geleverd..(zonder dat ze mij dat melden!!) en mocht ik dus 4,50 + de 6,00 rembours kosten betalen.

En sinds dien alleen maar onder rembours bestellen!
Dus daarna altijd het adres van mijn tante gebruikt..

Toen leverden ze nog wel aaridg wat ik bestelde maar toen was ik nog neit echt ketting en kralen gek..kocht er kaart maak spulletjes..

Sindsdien al weer 2 keer besteld.. ging om bepaalde metalen kralen die ik graag wou en nog wat andere dingetjes en idd dan zoek je er dingen bij om de verzendkosten een beetje te besparen.. maar wat denk je die dingen waar het om ging zitten er nooit bij!!
Zo heb ik 2 keer die metalen kralen besteld en steeds zaten ze er niet bij. maar ze laten ze wel op de site staan als lokketjes!! en ze weten niet wanneer ze weer leverbaar zijn..
Dus toen ik de 2e keer kralen bestelde en de metalen kralen weer zag staan dacht ik hey ze zijn er weer!!! maar nee hoor nog uitverkocht!
zo gaat het met erg veel ketting spulletjes daar vaak is de helft uitverkocht en laten ze ze lekker staan... want ja als iemand dat wil hebben zoeken ze er wel vvan alles bij waar ze aan kunnen verdienen..

Ik heb ook al meeerdere malen gemaild dat ik het belachelijk vind dat ze niet even mailen als er iets uitverkocht is.. maar daar konden ze niet aan beginnen wist ik wel hoeveel bestellingen ze op 1 dag hadden??
Maargoed voor die ene keer een uitzondering ik zou maar zeggen welke kralen ik er dan voor in de plaats wou die werden me kostenloos toegestuurd.. dus ik mailen dan wil ik die.. nee ook op.. dan wil ik die nee ook op ... toen was het voor mij klaar..
even geen de kwast meer.

Dus mensen niet bestllen!!

Groetjes Eelke

Magic-Woman
Bead Dreamer

Bericht door Magic-Woman » wo 26 mei 2004 17:21

ja dat is toch geen goede serves en ook nog een vet balen
-=Liefs Wendy=-

Gesloten