Epoxy stickers

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Desireevanderheide
Bead Anonymous
Re: Epoxy stickers

Bericht door Desireevanderheide » za 14 feb 2009 16:33

Hoi,

Ik zat even op google te zoeken en toen kwam ik dit onderwerp tegen. Ik las dat je ook zelf van die epoxy stickers kunt maken? Kan iemand mij vertellen hoe dit gaat? Het is zo dat ik op zoek ben naar grote kunsstof hart hangers voor aan kinderkettingen, maar die kan ik niet goed vinden. Nu dacht ik, misschien een idee om zelf te maken?

Groetjes Desiree

creakaatje
Bead Interested
Contacteer:

Re: Epoxy stickers

Bericht door creakaatje » za 14 feb 2009 21:42

Met UV hars (bijvoorbeeld voor kunstnagels) een plaatje insmeren en onder een gezichtsbruiner (UV licht) een paar minuten laten uitharden. Ik zet de UV lamp op een doos die ik met aluminiumfolie heb bekleed, zodat het licht van alle kanten terugkaatst. daar plaats ik het uit te harden voorwerp in. Door de warmte van de lamp wordt de hars eerst vloeibaarder :?:
(raar woord) dus zorg wel voor een opstaand randje zodat de gel niet wegstroomt.
Je kunt het ook proberen met twee componenten giethars, die is veel goedkoper in het gebruik. Heb ik zelf nog nooit gedaan maar het moet kunnen.

Gesloten