Dat is snel. Veel plezier ermee.nicky.v25 schreef:Ik heb hem ontvangen, bedankt!sanny schreef:Ik heb er nog maar eentje. Hij staat niet in de webshop. Maar wie het eerst een pbtje stuurt die mag hem kopen.
Nu nog de ketting fixen
Gezocht: tooltje om parels te knopen
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Re: Gezocht: tooltje om parels te knopen
Hallo Sanny,
Ik zag op het forum dat jullie het in juli hebben gehad over een tooltje voor het knopen van parels. Heb jij die tools nog/alweer in de verkoop want ik zou er heel graag een aanschaffen.
Margreet
Ik zag op het forum dat jullie het in juli hebben gehad over een tooltje voor het knopen van parels. Heb jij die tools nog/alweer in de verkoop want ik zou er heel graag een aanschaffen.
Margreet
Ha Margreet, inmiddels hebben we contact gehad met elkaar en ga ik er eentje extra voor jou bestellen. 
groetjes Sannie.
Ik kan ze altijd voor mensen bij de groothandel bestellen.
dus als iemand nog intresse heeft, even een mailtje naar info@dutchessjewellerydesign.com
dus als iemand nog intresse heeft, even een mailtje naar info@dutchessjewellerydesign.com
Oww maar ik heb ze altijd in mijn shop staan, dus hoef je niet te wachten tot het besteld is.Dutchess schreef:Ik kan ze altijd voor mensen bij de groothandel bestellen.
groetjes Sannie.