ps: als je wil kan je de bestelling wel al afronden en onder opmerkingen vermelden dat je ook de wire artist wil, ik kan het nl makkelijk toevoegen.
Wire artist/wigjig zijn die ergens te vinden in Nederland?
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Ik heb het vandaag al besteld en als het meezit ontvang ik morgen 20 stuks. Ik heb wel nog 1 liggen, maar die heb ik open gemaakt, en aangezien ik toch 1 voor mezelf wil houden en als het meezit toch morgen weer heb, zet ik die maar niet te koop. Mocht er toch vertraging zijn dan mag je die wel kopen, is nog niet gebruikt, is alleen al open gemaakt.
Vind alleen dat het voor die prijs wel ongeopend mag zijn zeg maar....en omdat ik niet zeker weet of ik het morgen al krijg, staat het nog als uitverkocht....
ps: als je wil kan je de bestelling wel al afronden en onder opmerkingen vermelden dat je ook de wire artist wil, ik kan het nl makkelijk toevoegen.
- Saskia
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Ga gelijk van het weekeind even bestellen en als het nog op verkocht staat, zet ik het erbij. Dank je
Als je ze niet direct binnen hebt, is het niet erg dan wacht ik even. Maar zou je er dan wel 1 kunnen reserveren? Ben morgen namelijk bijna de hele dag weg en weet niet of ik tussendoor tijd heb om te bestellen, anders lukt het zondag pas.
Ik heb het gelijk maar gedaan
Ik heb het gelijk maar gedaan
- Saskia
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Ik heb mijn bestelling wel al gedaan en ik wacht gewoon nog even af. Als je het straks in 1x kan versturen met hopelijk de wire artist erbij, ben ik helemaal gelukkig. Als je me een berichtje stuurt naar mijn mail wanneer je het hebt, dan betaal ik gelijk via internet. Dan hoor ik het vanzelf wel. Hopelijk is het niet al teveel ergernis voor je om het uiteindelijk te krijgen