Wire artist/wigjig zijn die ergens te vinden in Nederland?

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 29 nov 2007 22:07

Ik heb het vandaag al besteld en als het meezit ontvang ik morgen 20 stuks. Ik heb wel nog 1 liggen, maar die heb ik open gemaakt, en aangezien ik toch 1 voor mezelf wil houden en als het meezit toch morgen weer heb, zet ik die maar niet te koop. Mocht er toch vertraging zijn dan mag je die wel kopen, is nog niet gebruikt, is alleen al open gemaakt. ;) Vind alleen dat het voor die prijs wel ongeopend mag zijn zeg maar....en omdat ik niet zeker weet of ik het morgen al krijg, staat het nog als uitverkocht....

ps: als je wil kan je de bestelling wel al afronden en onder opmerkingen vermelden dat je ook de wire artist wil, ik kan het nl makkelijk toevoegen.

Saskia
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Saskia » vr 30 nov 2007 21:06

Ga gelijk van het weekeind even bestellen en als het nog op verkocht staat, zet ik het erbij. Dank je eusa_dance Als je ze niet direct binnen hebt, is het niet erg dan wacht ik even. Maar zou je er dan wel 1 kunnen reserveren? Ben morgen namelijk bijna de hele dag weg en weet niet of ik tussendoor tijd heb om te bestellen, anders lukt het zondag pas.

Ik heb het gelijk maar gedaan :)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 30 nov 2007 22:07

:evil: Ik heb donderdag besteld en vandaag gemaild (want nog niet ontvangen) of hij kan laten weten of de wire artist en jump ring dinges meegestuurd is, want zo ja, dan kan ik het alvast te koop zetten. Krijg antwoord dat paar artikelen uitverkocht waren en dat hij het factuur wel meemailt, om te zien wat opgestuurd is, stuurt ie de oude factuur mee. :? Dus weer gemaild maar niets meer gehoord. Normaal klaag ik echt niet zo en zet ik het ook niet op het forum, maar tot dusver kan ik niets opnoemen wat in 1x goed is gegaan. :? hopelijk ontvang ik morgen het pakket en kan ik het dan weer te koop zetten. Weet nl niet hoe lang de levertijd is als het echt uitverkocht is....tis dat ik sommige artikelen heel nuttig vind, anders had ik het wel al opgegeven.

Saskia
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Saskia » zo 02 dec 2007 23:03

Ik heb mijn bestelling wel al gedaan en ik wacht gewoon nog even af. Als je het straks in 1x kan versturen met hopelijk de wire artist erbij, ben ik helemaal gelukkig. Als je me een berichtje stuurt naar mijn mail wanneer je het hebt, dan betaal ik gelijk via internet. Dan hoor ik het vanzelf wel. Hopelijk is het niet al teveel ergernis voor je om het uiteindelijk te krijgen :(

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 03 dec 2007 08:59

Hopelijk krijg ik het pakket vandaag en wie weet lukt het hem ook vandaag mijn vraag te beantwoorden. ;) Ik had wel begrepen dat het maximaal 1,5 week wachten is als het is uitverkocht, dus dan valt het wel mee. :)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 03 dec 2007 09:32

:evil: ik krijg net mail dat de bestelling helemaal nog niet is verstuurd want ze hadden het nog te druk met het uitpakken van hun zending. hopelijk wordt het vandaag verstuurd, en later vandaag hoor ik eindelijk of de wire-artist erbij zit.....heb maar gevraagd of ik de hoeveelheid kan wijzigen naar 'n grotere aantal, zodat ik er voorlopig maar mee vooruit kan en niet snel weer bij hen hoeft te bestellen. :roll:

Gesloten