Ja, je hebt aan de ene kant helemaal gelijk maar mijn leerschuiven zijn al erg goedkoop en ik maak echt minimale winst, daar moet nog de enveloppe vanaf, mijn papier , mijn inkt en de postzegels dus al met al is het best een bedrag al lijkt dit niet zo.
Ben in het begin begonnen met boven de 20 euro geen verzendkosten maar daar moest geld bij omdat veel mensen dan in één week meerdere keren gingen bestellen.
Hoop dat als ik groter wordt dat het dan wel weer mogelijk is.
Maar als je meerdere dingen besteld zul je echt zien dat je goedkoper uit bent!
Maar bedankt voor je compliment!
Groetjes Carmen.
goedkoop leerschuivers en grote swarovski plakstenen.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Misschien kunnen jullie dit eerst via PB uitpraten voor de discussie hier verder gaatCarmen schreef:Heb je wel eens bij mij besteld?Haematodipsia schreef:Maar als er iets fout gaat met verzending heb je wel een probleem bij Carmen. Sorry, ik vind dat ik dat mag zeggen, dat mag ook als de webshop niet op het forum komt, dus ik zou niet weten waarom niet.
Oordeel niet over zaken waar je niets van weet!
Heb erg veel klanten die allemaal tevreden zijn dus bestel waar je zelf wilt.
En doe geen uitspraken als je niet weet waar je over praat!

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- miss-chris
- Bead Dreamer
- Contacteer:
-
- Bead Starter
- Contacteer:
Nee hoor, niet nodig, ben er klaar mee!Mar-JoYa schreef:Misschien kunnen jullie dit eerst via PB uitpraten voor de discussie hier verder gaatCarmen schreef:Heb je wel eens bij mij besteld?Haematodipsia schreef:Maar als er iets fout gaat met verzending heb je wel een probleem bij Carmen. Sorry, ik vind dat ik dat mag zeggen, dat mag ook als de webshop niet op het forum komt, dus ik zou niet weten waarom niet.
Oordeel niet over zaken waar je niets van weet!
Heb erg veel klanten die allemaal tevreden zijn dus bestel waar je zelf wilt.
En doe geen uitspraken als je niet weet waar je over praat!
Groetjes Carmen.
Blijf jezelf!
Er zijn al genoeg anderen!
Er zijn al genoeg anderen!