Inderdaad ... dat was toch een sticky topic? Snap het niet ... is 'ie misschien weggehaald?Melanie schreef: heb je al gezocht met de zoekfunctie, want ik heb al vaker topics voorbij zien komen over sterling zilver. Volgens mij moet er zelfs een hele winkellijst bestaan voor sterling zilveren onderdelen, maar ik weet niet meer waar en kan hem ook zo gauw niet vinden.
sterling zilver
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Groetjes Wendy
Bijou moderne heeft wel aardig wat dingen zie alleen geen prijzen en ze geven alleen catalogen gratis aan kvk bedrijven en die heb ik niet en dan kost het 15 euro en dat vind ik best prijzig.
Kan iemand mij de prijzen door geven van de sterling zilver materialen?
Kan iemand mij de prijzen door geven van de sterling zilver materialen?
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>
- miss beady
- Bead Designer
aaahhhhh, nu begrijp ik waarom de 'website's' niet terug te vinden zijn. Jammer dat die weggehaald zijn. Stonden soms leuke inspiratiepagina's op.samira schreef:Ja, precies! Maar bij de herschikking zijn alleen topics aangepakt die over de regels gingen! Ben erg nieuwsgierig!CarolineG schreef:Hij stond toch altijd bij dit forum deel als Sticky??? Ik zie nu ook pas dat ie weg is. Misschien bij de herschikking.....