sterling zilver

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
samira
Bead Fanatic
Re: sterling zilver

Bericht door samira » zo 02 apr 2006 18:42

Melanie schreef: heb je al gezocht met de zoekfunctie, want ik heb al vaker topics voorbij zien komen over sterling zilver. Volgens mij moet er zelfs een hele winkellijst bestaan voor sterling zilveren onderdelen, maar ik weet niet meer waar en kan hem ook zo gauw niet vinden.
Inderdaad ... dat was toch een sticky topic? Snap het niet ... is 'ie misschien weggehaald?
Groetjes Wendy

CarolineG
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door CarolineG » zo 02 apr 2006 18:44

Hij stond toch altijd bij dit forum deel als Sticky??? Ik zie nu ook pas dat ie weg is. Misschien bij de herschikking.....
Groetjes,
Caroline

"Zomer zit in je hoofd"

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » zo 02 apr 2006 18:46

CarolineG schreef:Hij stond toch altijd bij dit forum deel als Sticky??? Ik zie nu ook pas dat ie weg is. Misschien bij de herschikking.....
Ja, precies! Maar bij de herschikking zijn alleen topics aangepakt die over de regels gingen! Ben erg nieuwsgierig!
Groetjes Wendy

ocean
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door ocean » zo 02 apr 2006 18:54

Bijou moderne heeft wel aardig wat dingen zie alleen geen prijzen en ze geven alleen catalogen gratis aan kvk bedrijven en die heb ik niet en dan kost het 15 euro en dat vind ik best prijzig.
Kan iemand mij de prijzen door geven van de sterling zilver materialen?
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

miss beady
Bead Designer

Bericht door miss beady » zo 02 apr 2006 22:04

samira schreef:
CarolineG schreef:Hij stond toch altijd bij dit forum deel als Sticky??? Ik zie nu ook pas dat ie weg is. Misschien bij de herschikking.....
Ja, precies! Maar bij de herschikking zijn alleen topics aangepakt die over de regels gingen! Ben erg nieuwsgierig!
aaahhhhh, nu begrijp ik waarom de 'website's' niet terug te vinden zijn. Jammer dat die weggehaald zijn. Stonden soms leuke inspiratiepagina's op.
Afbeelding

creanijn
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door creanijn » ma 03 apr 2006 08:21

Ingrid, ik heb de catalogus van Bouij hier liggen als je me laat weten wat je wilt hebben kan ik het wel even voor je opzoeken wat de prijzen zijn. Ik bestel zelf ook veel zilver in Amerika.

Groetjes Janine

Gesloten