alsjeblieft, dank je wel....

hihi
Leuk hè ... zo'n aktief, bruisend forum!Ria schreef:Iedje over het dat dingen hier misschien soms overdreven worden!! Je wilt niet weten wat er allemaal achter de schermen gebeurt! Je ziet alleen dingen zoals een waarschuwng en als er regels aangepast moeten worden. Maar er gebeurt teveel en je haren worden er grijs van!!!! Maar daar gaan we niet over in discussie!
Ik vind ook dat sommige dingen overdreven worden en dan bedoel ik niet de waarschuwingen die jullie hier neer zetten, maar wel de aanleiding ervan, dat er zoveel mensen schijnbaar zitten te klagen naar de moderators toe, ben ik dan de enige die dingen naast me neerleg als iets mij niet zint? als iets je niet zint kun je het ook tegen degene zelf zeggen ipv direct naar de moderators te rennen, kan me vergissen hoor. Ik heb werkelijk nog nooit geklaagd bij de moderators, ik heb 1maal iets gevraagd.Ria schreef:Iedje over het dat dingen hier misschien soms overdreven worden!! Je wilt niet weten wat er allemaal achter de schermen gebeurt! Je ziet alleen dingen zoals een waarschuwng en als er regels aangepast moeten worden. Maar er gebeurt teveel en je haren worden er grijs van!!!! Maar daar gaan we niet over in discussie!
Klopt, ik zit dan wel in de leeftijdsgroep waarin je als vrouw grijze haren begint te krijgen, maar sinds ik moderator ben gaat het een stuk harderRia schreef:... en je haren worden er grijs van!!!!...
Sorry Ria, maar als je ergens niet over in discussie wil gaan moet je ook niet zulke berichten plaatsen. Ik weet wel degelijk wat er af kan spelen op zo'n. Ik ben zelf mod geweest op een ander gigantisch forum.Ria schreef:Iedje over het dat dingen hier misschien soms overdreven worden!! Je wilt niet weten wat er allemaal achter de schermen gebeurt! Je ziet alleen dingen zoals een waarschuwng en als er regels aangepast moeten worden. Maar er gebeurt teveel en je haren worden er grijs van!!!! Maar daar gaan we niet over in discussie!
Inderdaad, iedereen kan zoiets wel eens vergeten, dit gebeurt vast niet met opzet! Ik snap dat als je vaak en veel voor anderen zoekt dat dat tijd kost, ik ben zelf ook wel eens lang bezig om voor iemand iets uit te zoeken, maar als diegene daarvoor niet bedankt, ga ik ervan uit dat ze het gevonden hebben. No more, no less.Ik vind ook dat sommige dingen overdreven worden en dan bedoel ik niet de waarschuwingen die jullie hier neer zetten, maar wel de aanleiding ervan, dat er zoveel mensen schijnbaar zitten te klagen naar de moderators toe, ben ik dan de enige die dingen naast me neerleg als iets mij niet zint? als iets je niet zint kun je het ook tegen degene zelf zeggen ipv direct naar de moderators te rennen, kan me vergissen hoor. Ik heb werkelijk nog nooit geklaagd bij de moderators, ik heb 1maal iets gevraagd.
En inderdaad, het kost toch geen moeite om even te bedanken? tuurlijk schiet het er bij iedereen wel een keer in omdat je het vergeten bent maar mensen die gewoon NOOIT dank je zeggen, grrrrr.
iedje schreef:Sorry Ria, maar als je ergens niet over in discussie wil gaan moet je ook niet zulke berichten plaatsen. Ik weet wel degelijk wat er af kan spelen op zo'n forum. Ik ben zelf mod geweest op een ander gigantisch forum.Ria schreef:Iedje over het dat dingen hier misschien soms overdreven worden!! Je wilt niet weten wat er allemaal achter de schermen gebeurt! Je ziet alleen dingen zoals een waarschuwng en als er regels aangepast moeten worden. Maar er gebeurt teveel en je haren worden er grijs van!!!! Maar daar gaan we niet over in discussie!
Inderdaad, iedereen kan zoiets wel eens vergeten, dit gebeurt vast niet met opzet! Ik snap dat als je vaak en veel voor anderen zoekt dat dat tijd kost, ik ben zelf ook wel eens lang bezig om voor iemand iets uit te zoeken, maar als diegene daarvoor niet bedankt, ga ik ervan uit dat ze het gevonden hebben. No more, no less.Ik vind ook dat sommige dingen overdreven worden en dan bedoel ik niet de waarschuwingen die jullie hier neer zetten, maar wel de aanleiding ervan, dat er zoveel mensen schijnbaar zitten te klagen naar de moderators toe, ben ik dan de enige die dingen naast me neerleg als iets mij niet zint? als iets je niet zint kun je het ook tegen degene zelf zeggen ipv direct naar de moderators te rennen, kan me vergissen hoor. Ik heb werkelijk nog nooit geklaagd bij de moderators, ik heb 1maal iets gevraagd.
En inderdaad, het kost toch geen moeite om even te bedanken? tuurlijk schiet het er bij iedereen wel een keer in omdat je het vergeten bent maar mensen die gewoon NOOIT dank je zeggen, grrrrr.
Ik hoor mensen hier over de samenleving en niet bedanken enzo, maar draai het eens om. Watvoor samenleving hebben we als we constant maar moeten opletten of we iemand bedankt hebben.... Bedanken is net zo vanzelfsprekend als zomaar iets voor iemand doen, zonder daarvoor iets terug te verwachten...............