Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
poppemieke
- Bead Believer
Bedelblaadjes, maar dan goedkoper :-)
Bericht
door poppemieke » ma 08 nov 2004 02:22
hoikes, (alweer goeienacht, kralen = verslavend en kmoet nog altijd beginne,...)
heb al wat benodigdheden bijeen, maar zoek nog enkele dingen. Op deze site http://www.kralenboutiquemonique.com/N_frame.html" onclick="window.open(this.href);return false; bij hanges/bedels vind je bij B-090 en en B-156 bedelblaadjes. dat is precies wat ik zoek eigenlijk, maar als ik wil maken wat ik in mijn hoofd heb, heb ik er maar liefst 120 nodig, het zou mij dus al minstens 16,80 ? kosten, en dan heb ik nog geen verzendkosten gerekend. nu vind ik dat dus nog altijd pijnlijk duur, als jong koppel hebben we eerlijk gezegd niet echt een spaarpotje of zo, dus mijn vriend gaat da nie meer zo grappig vinden ask aan blaadjes zoveel geld ga uitgeven. Weet er dus iemand hetzelfde staan maar mss voor nog minder centjes (wat een lef om zoiets te vragen
), maar ik zou het echt niet vragen als ik het geld ervoor had, het is dat ik het gewoon niet heb.
oh ja heb nog een vraagje ivm die wijnglasversiering. ik was van plan (op aanraden van jolanda van foks-jewels) om jasseronketting te gebruiken, maar zelfde probleem: is duur. nu dacht ik, wat als ik nu verlengstukjes gebruik, kzie ze meestal staan van 10cm lang, en die jasseron moest ik vijf cm gebruiken zei jolanda, dus per verlengstuk kan ik er twee gebruiken. zou dat goedkoper uitkomen? als er andere tips zijn ook goed natuurlijk. twordt wel tijd dak er eens aan begin, anders gaat t tegen pasen nog niet klaar zijn
grtz
P.S.: tis kwart na drie 's nachts en kzit hier weer nog... al goed da ik maar om half drie 's middags begin werken
-
Madelief
- Bead Chatter
Bericht
door Madelief » ma 08 nov 2004 11:20
Wel, wat die blaadjes betreft, kan ik je niet helpen, maar ivm de jasseron: zou je even kunnen uitleggen wat je juist daarmee gaat doen? Is dat het deel wat je rond het glas gaat doen ofzo? En daar dan kralen aan kettelen? In dat geval kan je volgens mij ook verlengketting gebruiken ja... Die heb je ook in allerlei soorten en maten...
-
poppemieke
- Bead Believer
Bericht
door poppemieke » ma 08 nov 2004 13:37
das inderdaad precies wat ik bedoel: om rond de voet van het glas te doen. dacht wel dat het zo ook zou lukken. kzal dus gewoon zien wat het goedkoopste is he. mercikes 
-
Miepie
- Bead Discoverer
-
Contacteer:
Bericht
door Miepie » ma 08 nov 2004 20:06
Als je het toch om de voet van een glas doet, kun je bij de bouwmarkt ook ketting halen........
Help, ik droom zelfs van kralen..............

(op het moment slaap ik zo vast, dat ik niet eens meer droom)
-
dutch_dayz
- Bead Producer
Bericht
door dutch_dayz » ma 08 nov 2004 20:18
Of rijgen op memory wire, ik denk dat dat goedkoper is!
-
poppemieke
- Bead Believer
Bericht
door poppemieke » di 09 nov 2004 12:57
thanks madelief, maar 70 cent per stuk ligt een heel klein beetje boven mijn budget

-
miss beady
- Bead Designer
Bericht
door miss beady » di 09 nov 2004 18:39
Miepie schreef:Als je het toch om de voet van een glas doet, kun je bij de bouwmarkt ook ketting halen........
Moet je wel mee oppassen hoor; die gaat roesten.
Heb je zoveel moeite gedaan om iets leuks te maken; heb je er kort plezier van.
-
poppemieke
- Bead Believer
Bericht
door poppemieke » di 09 nov 2004 19:07
aiai, mijn vriend is juist in de gamma 1,50m ketting gaan halen :s gaat da echt roesten denkte :s
damned
-
Kweep
- Bead Interested
-
Contacteer:
Bericht
door Kweep » di 09 nov 2004 20:46
poppemieke schreef:aiai, mijn vriend is juist in de gamma 1,50m ketting gaan halen :s gaat da echt roesten denkte :s
damned
De mooie ketting is vaak RVS das geen probleem.
Kweep......
-
poppemieke
- Bead Believer
Bericht
door poppemieke » di 09 nov 2004 23:19
ik zou nie weten as hij de mooie ketting mee heeft. kweet wel dat em nu heel mooi blinkt, maar ik heb de andere niet gezien. nu ja zoooo vlug zal da hopelijk wel nie roesten
kmoet nog altijd de rest van m'n parels bestellen ergens online. kzou er beter eens werk van maken, kerstmis is er vlugger dan ge denkt.
-
moniek
- Bead Dreamer
Bericht
door moniek » wo 10 nov 2004 22:40
Misschien is dit een alternatief: B-1329 bij
http://www.kralenboetiek.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor 0,05 cent. Succes.
-
poppemieke
- Bead Believer
Bericht
door poppemieke » do 11 nov 2004 18:14
heeeeeeeel erg bedankt!! kga er zestig van bestellen