Ik zoek...

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Valencia
Bead Believer
Ik zoek...

Bericht door Valencia » za 11 sep 2004 08:58

een klein buisje voor aan een ketting te hangen, wat ik bedoel is een glazen buisje als hangertje, waar je iets in kan doen.
Weet er iemand een winkel waar ik die kan vinden (liefst in Belgi?, Utrecht ofzo kan ook), Ik wil er een geschenk voor m'n vriend met maken!
Alvast bedankt

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » za 11 sep 2004 09:26

geen idee, maar op braderien zie je het wel eens. maken ze je naam op een rijstkorrel en doen het dan in zo'n buisje (bedoel je die?) ik zal mijn ogen voor je openhouden. vind ik wat, hoor je het wel!
Afbeelding

Valencia
Bead Believer

Bericht door Valencia » za 11 sep 2004 10:17

Ja het is dat wat ik bedoel, ik heb hier in Gent al een hopeloze zoektocht gehouden.
Ze moeten wel heel goed toe kunnen...

Het is eigenlijk om een heel speciaal cadeau te maken, m'n vriend en ik zouden graag een kokertje met elkaars bloed dragen (mss klinkt het je luguber, maar ik vind dat het wel iets speciaal heeft)

Jolanda Y
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » za 11 sep 2004 16:33

Ik houd het ook luguber; kun je zoiets niet kopen bij een zaak voor crematie-artikelen. Daar verkopen ze ook van die kleine dingetjes waar je de as in kan dragen. Groetjes van Jolanda Y.

jett1616
Bead Lover

Bericht door jett1616 » za 11 sep 2004 18:09

:) hihi ik vind het echt luguber Valencia, maar ja ieder z'n meug, maar kijk eens op internet bij een of andere heksensite, weet je wat ik bedoel :?: daar vind je het vast en anders weten zij het wel.succes :yes:
Gr. JETT
Ik baal zonder kraal

mip
Bead Fan

Bericht door mip » za 11 sep 2004 20:18

hmmm... stomme vraag misschien maar moet het bloed ook echt zichtbaar zijn??? ikzelf denk nml dat het bloed uiteindelijk opdroogd en denk dat het er dan misschien een beetje vreemd uit kan gaan zien, misschien een mooi zilveren hanger ofzo ook een optie? ik heb er tijdens mijn stage een aantal gemaakt om as van een overledene in te doen, je ziet dan niet wat er in zit maar jij weet het en daar gaat het uiteindelijk toch om?? weet natuurlijk niet of dat van het opdrogen ook echt zo is maar kan me er wel zoiets bij voorstellen......
groetjes mip

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » za 11 sep 2004 21:35

jakkes! wat naar! maar goed iedereen het zijne, moet er niet aan denken! lijkt me in ieder geval wat frisser om een dichte koker te gebruiken!
Afbeelding

Kiki
Bead Lover

Glazen kokertje

Bericht door Kiki » za 11 sep 2004 22:37

Hoi Valencia,
Volgens mij zijn die te krijgen in een zaak zoals Douglas (parfumeriezaak) Ik heb zelf namelijk een houdertje om parfum in te doen wat je om je hals kunt dragen aan een kettinkje. Misschien kun je hier wat mee?
Groetjes
Kiki
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

Valencia
Bead Believer

Bericht door Valencia » za 11 sep 2004 22:55

Ja moontje, ik weet dat het naar klinkt :-) (ik hoop dat jullie mij hier nu niet allemaal als een vampier of een luguber mens gaan zien).
Mip, dat is iets wat ik mij echt nog afvraag :? Dat zou ik es moeten uitzoeken, mss moest het echt goed luchtdicht zijn niet, maar dat weet ik nog niet...

Bedankt voor de tip Kiki, weet je toevallig ook of die winkel een beetje dicht bij de Belgische grens is?
Knuffel

Kiki
Bead Lover

Bericht door Kiki » za 11 sep 2004 23:19

Sorry,
Ik heb die hanger al ik weet niet hoe lang, ik weet ook niet zeker of ze hem bij Douglas hebben. Een juwelier zou ook nog kunnen, het is tenslotte een sierraad.
Veel succes met zoeken
Kiki
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 12 sep 2004 09:38

Hoihoi,

Ik zou niet weten waar je het kunt halen maar ik wil wel zeggen bloed stolt.. (of je met er antistollingsmiddel bij doen.. maar dat hebben ze denk ik alleen in ziekenhuizen enz... (met bloedprikken zit dat bij in de buisjes.) En als het stolt wordt het bruin tot zwart.... kweenie of dat een mooi gezicht is ;-)

Maar ik hoop voor je dat je een geschikt buisje vind..

Groetjes!

monica1
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door monica1 » zo 12 sep 2004 13:54

Je hoeft niet naar Douglas te gaan voor zo'n hanger, want wij verkopen die niet. Ik werk bij Douglas.
Misschien bij een algemene hobbyzaak of bij een zaak waar ze modelbouw (treinen,schepen etc.) artikelen verkopen. Je hebt namelijk ook zoiets als een scheepje in een fles. Ze bouwen dat scheepje zelf en dan met een speciale techniek stoppen ze dat in een fles. Volgens mij bestaan die in het groot en klein.
Succes met zoeken.
Groetjes Monica

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » zo 12 sep 2004 14:58

tjah, misschien even vragen aan je huisarts of ie niet zon product voor je heeft?
ipoingtudut

monica1
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door monica1 » zo 12 sep 2004 17:27

Ik heb er verschillende gezien op de 3 amerikaanse sites die ik net van esther kreeg.
Ik ben namelijk zelf op zoek naar bedels in de vorm van parfumflesjes.

http://www.firemountaingems.com
http://www.rings-things.com
http://www.shipwreck.com
[/url]
Groetjes Monica

Gesloten