Online kralen/benodigheden kopen

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door EstherEnzo » za 31 jul 2004 16:16

Ik vind online shoppen heerlijk....alleen mijn bankrekening niet....het gaat zo snel als je zoveel shopt :D
Lekker dwalen tussen de kralen....

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » za 31 jul 2004 16:22

Door op het forum te kijken enzo weet je ook waar mensen vaak bestellen en kan je deze gerust proberen. De eerste keer vond ik het ook eng, maar dat was nergens voor nodig!
Ik heb al eens iets verkeerds gekregen en ook dat is netjes opgelost! Dus daarover maak ik me nu ook geen zorgen meer.
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » za 31 jul 2004 18:51

ik ben ook fanatiek internet koper(kralen enzo dan) maar nog nooit grote problemen gehad als ik twijfel had over een shop dan vroeg ik het op het forum en verder is ht eigelijk altijd prima gegaan

het vooraf betalen vind ik ook niet zo gek in een winkel moet ik ook eerst betalen voor ik weg mag :lol: dus ik zie dat ook niet als raar

maar als je twijfels hebt over een online winkel gooi het op het forum en wie weet kent iemand die online winkel wel en dan weet je meteen of het veilig is daar te bestellen
Groetjes Kruimel

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 31 jul 2004 19:45

vraag ons om raad als je twijfelt en ga snelbestellen, je bent vaak een stuk verdeliger... ik had eerst precies hetzelfde als jou maar sinds een maand of 2 vind ik het super makkelijk, al vind ik een echte kralenwinkel toch leuker... maar dat blijft denk ik
Liefs
Linda

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 01 aug 2004 12:24

kralenpost.nl stuurde mij de bestelling op voorzien van een factuur...dus achteraf betalen...

rembours is volgens mij ook niet per definitie veilig. De afzender weet dan ook weer zeker dat jij betaald voordat je het krijgt....iemand die kwaad wil kan dan ook een pakketje met steentjes sturen in plaats van kralen. Jij betaald aan de postbode bij de deur, geld weg en dan mag je pas het pakketje open maken......

Bij online kralenshops ga ik helemaal uit mijn dak en bestel gewoon wat ik wil, alleen bij marktplaats ben ik voorzichtiger heb daar een minimum bedrag waarvoor ik de boot in wil gaan zeg maar, ik ga daar echt nooit voor heel veel geld bestellen. Dan haal ik het wel op....
Ik probeer door eerst wat heen en weer te mailen wel een idee te krijgen wat voor vlees ik in de kuip heb...is tot nu toe steeds goed gegaan :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » zo 01 aug 2004 23:07

Ikkoop ook heel regelmatig bij internetshops, en tot nu toe nooit geen problemen gehad. Als er al iets mis was met de bestelling, werd het altijd prima opgelost.
En idd als hier op het forum, mensen enthousiast melding maken van een "nieuwe" shop, ga ik gelijk neuzen. :!: en genieten :lol:
Groetjes Ellen.

Sophia
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Sophia » ma 02 aug 2004 22:51

Het is denk ik ook belangrijk om eerst te kijken naar de voorwaarden van de internetshops en of je je daar in kan vinden. Het is bijvoorbeeld fijn om te weten of je de produkten zonder meer mag ruilen als ze bijvoorbeeld tegenvallen. Of hoe de internetshop omgaat met schade door verzending. Allemaal dingen waar consumenten recht op hebben. Het grote voordeel is dat internetshops vaak veel goedkoper zijn, omdat ze veel minder onkosten maken dan reguliere kralenwinkels.

dodie
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door dodie » wo 04 aug 2004 10:00

Ik vond het ook raar dat je eerst moest betalen en dan pas je bestelling kreeg, maar dankzij dit forum heb ik ontdekt dankzij velen waar je het beste kunt bestellen. :shock:

Dat heb ik gedaan: ik heb al vier berstellingen gedaan bij betrouwbare
online shops en ben zeer tevreden. :D

Ga ervoor! Probeer terug te vinden waar iedereen shopt, heb ik ook gedaan en ben nu heel erg verslaafd aan de enveloppen op de deurmat!!! :lol:

Succes!!! Groetjes DODIE

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 04 aug 2004 10:30

Sophia schreef:Het is denk ik ook belangrijk om eerst te kijken naar de voorwaarden van de internetshops en of je je daar in kan vinden. Het is bijvoorbeeld fijn om te weten of je de produkten zonder meer mag ruilen als ze bijvoorbeeld tegenvallen. Of hoe de internetshop omgaat met schade door verzending. Allemaal dingen waar consumenten recht op hebben. Het grote voordeel is dat internetshops vaak veel goedkoper zijn, omdat ze veel minder onkosten maken dan reguliere kralenwinkels.
het kan ook zijn dat internetshops dat soort informatie niet willen vermelden op het internet. stel je vermeldt op het internet dat je een bestelling zal nasturen als het niet aankomt, dan kan het zijn dat er bijdehande mensen zijn die wel bestelling binnenkrijgen en vervolgens proberen gratis een 2de te krijgen. vandaar staat er niet op alle internetshops uitgebreid vermeld wat er gedaan zal worden in bepaalde gevallen. zo denk ik in ieder geval. en mocht iemand een vraag hebben, dan kan die altijd haar vraag mailen naar de internetshop, dan krijgt ze vast duidelijk antwoord.

Sophia
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Sophia » wo 04 aug 2004 10:54

Het is denk ik inderdaad een keuze die je maakt als internetwinkel. Ik begrijp dat je als internetwinkel uiteraard bepaalde risico' s wilt uitsluiten, maar in de praktijk is dat bijna niet mogelijk. Reguliere winkels hebben bijvoorbeeld last van diefstal en daar heb je als internetwinkel gelukkig weer niet mee te maken. Zo heeft elke branch eigen bedrijfsrisico's. Voor beide partijen geldt dat je het beste zaken doet op basis van vertrouwen, maar dat is mijn mening. Rotte appels heb je er altijd bij.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 04 aug 2004 11:10

ben het helemaal met je eens sophia. wat ik dus alleen bedoel: als iets niet op het internet vermeld is (bv wat als er iets kapot aankomt) en je het toch wil weten, mail dan naar de internetshop. groot kans dat de internetshop daar wel een richtlijn voor heeft maar het niet aan de 'grote klok wil hangen'.

Janet
Bead Interested

Bericht door Janet » wo 04 aug 2004 11:22

Ik heb besteld bij creadream :D

Sophia
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Sophia » wo 04 aug 2004 11:43

Gefeliciteerd Janet met deze mijlpaal :wink:

Janet
Bead Interested

Bericht door Janet » do 05 aug 2004 23:02