Bedels met eigen naam.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Weet er soms iemand waar ik bedels op eigen naam kan laten maken.
Groetjes katia.
Groetjes katia.
Laatst gewijzigd door katia op do 20 dec 2012 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Bedels met eigen naam.
bij czech glaskralen kun je eigen labels laten maken
Je bedoelt een labeltje? Dat kun je bijv. bij Czech Glaskralen bestellen. Je kunt ze even mailen voor meer informatie en prijs.
Ik heb een label van hen in het echt gezien en het ziet er heel mooi uit.
Bijna gelijk met Carine
Ik heb een label van hen in het echt gezien en het ziet er heel mooi uit.
Bijna gelijk met Carine
Moet ik dan gewoon eerst een mail sturen naar hen.Want als ik kijk op de site staan ( sold out )
Wel bedankt hoor.
Wel bedankt hoor.

Haha, inderdaad bijna tegelijk.
Ik denk dat de 'sold out' op de site alleen maar inhoudt dat je dit artikel niet in je winkelwagentje kan stoppen, omdat het speciaal voor jou wordt gemaakt.
Denk dat je inderdaad het beste kan mailen. Diana zit hier ook op het forum, misschien dat ze hier zo ook al inhaakt
Ik denk dat de 'sold out' op de site alleen maar inhoudt dat je dit artikel niet in je winkelwagentje kan stoppen, omdat het speciaal voor jou wordt gemaakt.
Denk dat je inderdaad het beste kan mailen. Diana zit hier ook op het forum, misschien dat ze hier zo ook al inhaakt
Heb een mailtje gestuurd naar Czech Glaskralen ,maar nog altijd geen nieuws gekregen! 

Diana en Henk hebben allebei naast de webwinkel een baan, en daarnaast kan ik me voorstellen dat ze in deze dagen voor kerst best druk zijn.katia schreef:Heb een mailtje gestuurd naar Czech Glaskralen ,maar nog altijd geen nieuws gekregen!
Oh ok Petra ,dat wist ik niet .Zal dan wat geduld hebben.Zal zeker wel eens antwoord hebben dan!createss schreef:Diana en Henk hebben allebei naast de webwinkel een baan, en daarnaast kan ik me voorstellen dat ze in deze dagen voor kerst best druk zijn.katia schreef:Heb een mailtje gestuurd naar Czech Glaskralen ,maar nog altijd geen nieuws gekregen!
Groetjes Katia.