Organza zakjes 16 x 20 cm
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- ukkies
- Bead Lover
- Contacteer:
Met spoed gezocht organza zakjes van 16 x 20 cm (zodat er een spang ketting in past).
Waar o waar?
Spoed: Ik moet ze uiterlijk woensdag in huis hebben.
Waar o waar?
Spoed: Ik moet ze uiterlijk woensdag in huis hebben.
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~
~ Mahatma Gandhi ~
Re: Organza zakjes 16 x 20 cm
Xenos? Ik heb daar wel eens hele lange gekocht, waar een fles wijn in zou passen. In deze tijd kan het er wel weer eens liggen.
Liefs en groetjes, Algante 

- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Moet het persé organza zijn, want bij Xenos heb ik ook weleens hele leuke ronde doosjes gekocht, volgens mij voor 1,50 Euro. Ook voor een spang, de koper was heel enthousiast!
Bij HappyThings zijn organzazakjes te koop in diverse kleuren en maten.
In het menu kiezen "zakjes en lint" en dan beetje naar beneden scrollen voor grotere organzazakjes.
In het menu kiezen "zakjes en lint" en dan beetje naar beneden scrollen voor grotere organzazakjes.
- ukkies
- Bead Lover
- Contacteer:
Die zijn te smal, maar toch bedankt.Algante schreef:Xenos? Ik heb daar wel eens hele lange gekocht, waar een fles wijn in zou passen. In deze tijd kan het er wel weer eens liggen.
Ja, het moet organza zijn. En het moeten ook zakjes zijn. Doosjes heb ik voldoende, maar ik zit nu zonder zakjes.SandraM schreef:Moet het persé organza zijn, want bij Xenos heb ik ook weleens hele leuke ronde doosjes gekocht, volgens mij voor 1,50 Euro. Ook voor een spang, de koper was heel enthousiast!
Hier ga ik eens even kijken. Dank.createss schreef:Bij HappyThings zijn organzazakjes te koop in diverse kleuren en maten.
Meer tips zijn welkom!
~ Mahatma Gandhi ~
~ Mahatma Gandhi ~
Mocht je alsnog niets vinden dan kun je evt. zelf iets maken... Bij de action heb je nu rollen met organza (groot en klein) met een meter of twee erop... Daar kun je dan zelf even gauw iets van maken dacht ik!
- ukkies
- Bead Lover
- Contacteer:
er is hier een beetje paniek. De kerstmarkt is bijna 2 weken vervroegd. "Even" zelf maken is nu geen optie, moet nog zo veel doen wil ik komende zaterdag goed voor de dag komen.Pure Be schreef:Mocht je alsnog niets vinden dan kun je evt. zelf iets maken... Bij de action heb je nu rollen met organza (groot en klein) met een meter of twee erop... Daar kun je dan zelf even gauw iets van maken dacht ik!
~ Mahatma Gandhi ~
~ Mahatma Gandhi ~
Ah ja, dan gaat dat zeker niet lukken!
Succes! Ik ga nog even voor je mee zoeken...
Succes! Ik ga nog even voor je mee zoeken...

http://www.krabbendam-kadoverpakking.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien dat je hier wat vind?
Misschien dat je hier wat vind?
Ik zag vanmiddag bij Blokker, kleine en grote organzazakjes, geen idee hoe groot de
grote zijn, de grote kosten 4 voor een euro. (bij de kerstspullen)
grote zijn, de grote kosten 4 voor een euro. (bij de kerstspullen)
~Groetjes Margriet~
- ukkies
- Bead Lover
- Contacteer:
de eerste 30 zakjes zijn inmiddels onderweg.
Bedankt voor het meedenken!
Bedankt voor het meedenken!
~ Mahatma Gandhi ~
~ Mahatma Gandhi ~