soutache -> iemand?

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
sanegdokter
Moderator
Contacteer:
Re: soutache -> iemand?

Bericht door sanegdokter » za 01 okt 2011 21:57

Vicky P schreef:sanegdokter...ik zag bij jou de soutache op je site..waarom is er zoveel prijsverschil in de 2 en 3mm.....klopt dat wel?
De 3mm of eigenlijk 2.5 mm is de meest gangbare maat en het meest betaalbaar, de 2mm of 1.5 mm is een minisoutache en ziet er kwalitatief strakker uit, zal ook wel met het produceren te maken hebben en is daarom duurder maar het prijsverschil klopt zeker wel. Ik zie wel dat bij de ene winkel er 3mm staat en bij de ander 2mm maar ik zie nu duidelijk verschil tussen de ''gewone'' soutache en de minisoutache. Dus voor een strak en fijn resultaat kies je de mini. :wink:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Vicky P
Bead Lover

Bericht door Vicky P » zo 02 okt 2011 05:34

dat is mooi...vroeg me al af waar het verschil in zat..maar dan zal ik ook de 2mm eens gaan bestellen...even goed nadenken en kijken welke kleurtjes ik dan eerst zal kiezen

saskiab
Bead Starter

Bericht door saskiab » vr 22 jun 2012 09:50

Ik vind het nogal prijzig als het per meter word verkocht. het loont voor mij al snel om het dan zelf op rol van 25 meter te kopen in engeland of duitsland. je kan er zo veel leuke dingen mee doen en dan kost het nog maar 0,50 de meter ipv over een euro
een mens lijd het meest aan het lijden dat hij vreest

Afbeelding

Tineke 52
Bead Fan

Bericht door Tineke 52 » vr 22 jun 2012 23:06

ik kocht het altijd op poppenhuisbeurzen........daar is alles in mini, net als de kralen en ornamenten trouwens.............had nooit bedacht dat ik het voor deze hobby zou gebruiken.
Ook de zelfkant van kleine kantjes)kantje eraf knippen) zou ik een mogelijkheid vinden. Is minder dik...........ik ben benieuwd of dat werkt

Zina
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Zina » vr 22 jun 2012 23:17

Kralenzooi heeft het ook.
Altijd aan het kralen...

Gesloten