Glasparels kunstof
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
- Bead Reader
Ik zoek kralen voor de gekende kettingen met roosjes ... maar overal zie ik glasparels die heel bling bling zijn, met een felle glans... Ik zoek de parels die mat zijn en niet fel blinken ... hebben deze een andere naam ? Kunstof of ? en waar zijn deze te koop ?
Re: Glasparels kunstof
Ikzelf heb glasparels in matte kleur http://www.creadream.nl/kralen/parels/# ... parels-mat" onclick="window.open(this.href);return false;
Kunststof kralen zijn niet allemaal mat, het is meer wat voor coating ze over glas- of kunststof kralen doen.
Kunststof kralen zijn niet allemaal mat, het is meer wat voor coating ze over glas- of kunststof kralen doen.
-
- Bead Reader
Bedankt!
Op de foto blinken ze nog, in het echt zien ze er dan anders uit ?
Op de foto blinken ze nog, in het echt zien ze er dan anders uit ?
Ze weerspiegelen wel wat, wat je er nu op ziet zijn de lampen die we tijdens fotografie gebruiken. Ik kan niet inschatten of het mat genoeg voor jou zal zijn...leverancier noemt het iig wel mat...maar het is wel 'n variant van parels dus heeft wel nog enigzins een glans effect, anders zou het eigenlijk ook geen parels hoeven heten.
Ik heb deze ook al gekocht en ze zijn zeer mooi. Ze glanzen echt niet te veel.
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Sandra. Heb je onlangs trouwens rode en blauwe 4mm roccailles moeten versturen naar het UMC Utrecht, afdeling pathologie? Daar werk ik. Hadden we ergens voor nodig. En had je site gegeven voor bestellen hihi.
Ik weet het niet, collega's pakken bestellingen in....ik kan iig niets vinden als ik zoek op umc....waar zijn de kralen daar voor? Toevallig vroeg een ziekenhuis zo pas naar glaskralen die hittebestendig zijn (om steriel te kunnen maken), wil het als soort markeer gebruiken tijdens operatie. Waar een kraal wel niet voor kan dienen. 

- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ze gebruiken bij ons (UMC) ook kralen in de ok om resectievlakken of andere dingen te markeren, die maken ze dan met een hechtdraadje vast. Maar nu zijn dat nog houten kraaltjes. Wij gebruiken op de pathologie (lab) nu rode en blauwe 4mm roccailles voor aanduiding van bepaalde zaken.