Weet iemand waar ik deze zilveren hangers kan bestellen ZONDER PAARDENHAAR ?
http://www.google.nl/imgres?q=paardenha ... r:12,s:275" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt.
Groetjes Wendy
paardenhaarhanger zonder haar.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- kralenfreakjuh
- Bead Interested
Niet ieder juweeltje is een sieraad !
Re: paardenhaarhanger zonder haar.
Waar je de foto vandaan hebt: http://www.horsehairjewelry.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Via 'Shop' kwam ik een update tegen: Enkel nog kant en klare sieraden voorzien van (paarden)haar beschikbaar.
Misschien kun je ter plekke vragen waar ze de 'lege' hangers vandaan hebben?
info@pleasuregaits.com
Tel. +32(0) 11 666 158
Via 'Shop' kwam ik een update tegen: Enkel nog kant en klare sieraden voorzien van (paarden)haar beschikbaar.
Misschien kun je ter plekke vragen waar ze de 'lege' hangers vandaan hebben?
info@pleasuregaits.com
Tel. +32(0) 11 666 158
Liefs en groetjes, Algante 

- kralenfreakjuh
- Bead Interested
Hallo Algante,
Bedankt voor je antwoord, ik heb zoals je zei een mailtje gestuurd en nu maar afwachten...
Bedankt voor de moeite.
Groetjes Wendy.
Bedankt voor je antwoord, ik heb zoals je zei een mailtje gestuurd en nu maar afwachten...
Bedankt voor de moeite.
Groetjes Wendy.
Niet ieder juweeltje is een sieraad !
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Je kunt dit topic ook even nalezen, misschien kun je singasong mailen met deze vraag.
viewtopic.php?f=38&t=36641&p=469702&hil ... ar#p469702" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes
Elly
viewtopic.php?f=38&t=36641&p=469702&hil ... ar#p469702" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes
Elly