Hallo Allemaal,
Ik ben opzoek naar goedkope zoetwater of schelparels, helemaal rond, in alle kleuren en alle maten tussen 4mm tot 16mm. Ik denk een lastige vraag maar mischien kan ik bij verschillende webshops toch terecht dat ik het één bij de ene koop en het ander bij de ander. (volgen jullie het nog? Haha)
Ook ben ik opzoek naar zilveren onderdelen, van echt zilver (dus niet verzilverd) en voor een niet al te dure prijs. Ik ben opzoek naar slotjes in verschillende maten en designs, maar ook kalotjes en ringetjes in verschillende maten.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Heb zelf al heel veel gezocht op het internet met google maar het lukt me maar niet om de juiste shops te vinden!
Alvast Bedankt!
Zoetwaterparels, Schelpparel en zilveren onderdelen
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
- Bead Reader
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Re: Zoetwaterparels, Schelpparel en zilveren onderdelen
Misschien heb je hier wat aan, kan je misschien slagen voor alles; http://www.edelsteenkralen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Suxes!
Suxes!

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
of hier; http://www.capricus-kralen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
-
- Bead Reader
Dankjewel voor de suggesties, bij beide vind ik helaas niet wat ik zoek. Alleen een beperkt assortiment.
Ik was nog vergeten dat het ook buitenlandse shops mogen zijn zolang ze maar verschepen naar NL.
Ik was nog vergeten dat het ook buitenlandse shops mogen zijn zolang ze maar verschepen naar NL.
artbeads, fusionbeads, fire mountain gems
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
Ik zou het heel knap vinden als iemand zo'n zaak voor je weet.
Mijn ervaring is dat je vanwege je eigen smaak toch altijd op zoek moet in meerdere zaken.
Ik ben in ieder geval nog geen enkele zaak tegengekomen waar ze alles hadden wat ik wil hebben.
Want er is altijd weer een andere zaak die iets heeft wat je net weer leuker of mooier vind dan wat je al ergens anders gezien had.
Dus succes met het zoeken naar de volmaakte winkel.
Mijn ervaring is dat je vanwege je eigen smaak toch altijd op zoek moet in meerdere zaken.
Ik ben in ieder geval nog geen enkele zaak tegengekomen waar ze alles hadden wat ik wil hebben.
Want er is altijd weer een andere zaak die iets heeft wat je net weer leuker of mooier vind dan wat je al ergens anders gezien had.
Dus succes met het zoeken naar de volmaakte winkel.