Voordat iedereen zich met de beste bedoelingen inleeft in mijn vraag reageer ik nog maar even zelf. IK vroeg naar ervaringen van jullie omdat de ebay firma in China zit en ik wel verhalen hoor over veel bijkomende kosten bij douane, of slechte kwaliteit e.d. Dat er op ebay feedback staat zag ik natuurlijk ook maar ik was/ben dus opzoek naar ervaringen van (een van) jullie zelf met deze verkoper.
Marja
ik zoek mini metalen kubuskraaltjes
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Re: ik zoek mini metalen kubuskraaltjes
Bij dit bedrag ($ 5 en gratis verzending) komen er geen invoerrechten of BTW oid bij, vooral niet als je als particulier bestelt. Slechte kwaliteit.... tsja, deze kubusjes komen op minder dan een eurocent uit: 'alle waar is naar zijn geld', maar het lijkt mij dat je je aan zulke bedragen geen buil kunt vallen en het de moeite waard zou kunnen zijn het eens te proberen.MarjaH schreef:Voordat iedereen zich met de beste bedoelingen inleeft in mijn vraag reageer ik nog maar even zelf. IK vroeg naar ervaringen van jullie omdat de ebay firma in China zit en ik wel verhalen hoor over veel bijkomende kosten bij douane, of slechte kwaliteit e.d. Dat er op ebay feedback staat zag ik natuurlijk ook maar ik was/ben dus opzoek naar ervaringen van (een van) jullie zelf met deze verkoper.
Marja
Ter info, Belastingen bij invoer, Wanneer geen douanerechten en/of omzetbelasting?
http://www.douane.nl/particulier/intern ... en-02.html
Waar komen de goederen vandaan?
Uit een EU-land Waarde onbeperkt: Geen douanerechten, Geen omzetbelasting
Uit een niet-EU-land, Waarde van de zending (exclusief verzekerings- en vervoerskosten)
Tot € 22: Geen douanerechten, Geen omzetbelasting
Van € 22 tot € 150, Geen douanerechten, Wel omzetbelasting
Liefs en groetjes, Algante 

- naturalbeads
- Bead Fan
Re: ik zoek mini metalen kubuskraaltjes
Tja, ik heb bij deze verkoper dus niet naar de feedback gekeken.
Je vroeg om kubusjes van 1 cent. En ik heb deze voor je gevonden voor minder dan 1 cent.
Ook ik zou deze stap wel durven zetten voor 3 euro nog wat...
Het is toch altijd een gok, de ene keer valt het mee en de andere keer valt het tegen.
Je vroeg om kubusjes van 1 cent. En ik heb deze voor je gevonden voor minder dan 1 cent.
Ook ik zou deze stap wel durven zetten voor 3 euro nog wat...
Het is toch altijd een gok, de ene keer valt het mee en de andere keer valt het tegen.