blauwe zijden bloemen
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
IK heb een aantal aanvragen voor blauwe " kuise meisjes " oorbellen, nu kan ik hier in de winkels dus geen blauwe vinden. Iemand die toevallig in een webwinkel tegen gekomen?
Of heeft iemand nog een bosje blauwe nepbloemen liggen?
Of heeft iemand nog een bosje blauwe nepbloemen liggen?
- Ingedinge
- Bead Interested
- Contacteer:
Re: blauwe zijden bloemen
Wat je ook kan doen is witte of cremekleurige bloemen zelf verven, Heel eenvoudig met een tinnetje Dylon wat je koopt bij de drogist. (€2,49) Als je gaat verven, maak dan niet meteen alles aan, wat ik altijd doe is het tinnetje een klein beetje open wrikken en een beetje eruit strooien, dan kun je er een keer of 3 mee doen! Voor lichte kleuren heel even dompelen, en spoelen, is de kleur te licht, dan nog even dompelen... als je ze er meteen te lang in doet worden ze heel donker!
o kijk dat is super, ga ik meteen ff halen zo en proberen dank je wel voor de tip
hoi hoi,Ingedinge schreef:Wat je ook kan doen is witte of cremekleurige bloemen zelf verven, Heel eenvoudig met een tinnetje Dylon wat je koopt bij de drogist. (€2,49) Als je gaat verven, maak dan niet meteen alles aan, wat ik altijd doe is het tinnetje een klein beetje open wrikken en een beetje eruit strooien, dan kun je er een keer of 3 mee doen! Voor lichte kleuren heel even dompelen, en spoelen, is de kleur te licht, dan nog even dompelen... als je ze er meteen te lang in doet worden ze heel donker!
van Dylon heb je doosjes (voor koken) en zakjes. Zo te zien heb je een doosje gebruikt?
Gebruik je dan ook zout? Geeft het dan niet meer af als de bloemen nat worden?
Het regent hier in nederland nog wel eens
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)

- Ingedinge
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik gebruik die kleine tinnetjes, miniblikjes. En ja, daar gaat ook zout bij om te fizeren, wat je kan doen is naspoelen met azijn, knappe regenbui die dan nog de kleur doet loslaten 
KLIK HIER voor mijn verf-avonturen

KLIK HIER voor mijn verf-avonturen
Hoi hoi,
Ik heb zijde bloemen in het blauw.
Mocht je ze nog zoeken stuur me even een mail.
Gr. Jewel
Ik heb zijde bloemen in het blauw.
Mocht je ze nog zoeken stuur me even een mail.
Gr. Jewel
- Bijlagen
-
- DSCN4086.JPG (43.86KiB)5120 keer bekeken
- inmydreams
- Bead Reader
- Contacteer:
Dank je wel, ik heb inmiddels de juiste bloemen gevonden,
Hoihoi,
Ik ben op zoek naar allemaal verschillende kleuren bloemen voor bloemoorbellen.
Dit is een hobby voor mij en mijn vriendinnen.
Ik las dat u groothandels hiervoor kent? Wilt u me helpen? En deze sites mailen naar MyrtheSimplyRed@hotmail.com?
Alvast bedankt! Groetjes uit Enschede.
Ik ben op zoek naar allemaal verschillende kleuren bloemen voor bloemoorbellen.
Dit is een hobby voor mij en mijn vriendinnen.
Ik las dat u groothandels hiervoor kent? Wilt u me helpen? En deze sites mailen naar MyrtheSimplyRed@hotmail.com?
Alvast bedankt! Groetjes uit Enschede.
Zet ik het hier ook even nee (had het ook al in een ander topic gezet). Waarom maak je ze niet zelf van porseleinklei, dat ziet er heel mooi uit. Kijk maar eens bij Het Vlinderke (http://www.vlinderke.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;).
Janne Marie
Janne Marie