Miyuki's nieuw in assortiment van....

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Krista
Bead Designer
Contacteer:
Miyuki's nieuw in assortiment van....

Bericht door Krista » vr 25 feb 2011 08:08

Jawel... de Pipoos.

Keek er wel even van op, maar de winkel is op 't embroidery ingehaakt.
Verder worden er geen toebehoren aangeboden.
glass is hot

DZG
Bead Designer
Contacteer:

Re: Miyuki's nieuw in assortiment van....

Bericht door DZG » vr 25 feb 2011 10:50

Ik vind de Pipoos zo'n ballenwinkel.... Heeft hier alles weggeconcureerd aan kleinere (veel gezelligere en uitgebreidere) hobbywinkels. Gewoon doodzonde dat de Pipoos hier in Zaandam is komen te zitten, want het is hier al niet veel qua hobby, maar bij de Pipoos slaag ik ook niet. Dus ben ik gauw klaar met die winkel.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 25 feb 2011 11:32

DZG schreef:Ik vind de Pipoos zo'n ballenwinkel.... Heeft hier alles weggeconcureerd aan kleinere (veel gezelligere en uitgebreidere) hobbywinkels. Gewoon doodzonde dat de Pipoos hier in Zaandam is komen te zitten, want het is hier al niet veel qua hobby, maar bij de Pipoos slaag ik ook niet. Dus ben ik gauw klaar met die winkel.
Ik ging vroeger weleens naar creatieve duizendpoot, was ook 'n leuke winkel! Die is ook alweer tijdje weg....

DZG
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door DZG » vr 25 feb 2011 12:08

Ja, die kon niet meer opboksen tegen de Pipoos. Jammer hoor, want het was zeker een erg fijn winkeltje. Erg klantvriendelijk ook, en altijd bereid om mee te zoeken naar iets wat je nodig had. Verder is er in Zaandam echt helemaal niets meer. Jammer vind ik dat wel.
We hebben wel nog 'het Kralenschuurtje' maar dat is gewoon bij iemand aan huis, en toen ik belde had ik niet echt de indruk dat ze op mijn klandizie zat te wachten. Dus ben maar niet gegaan...

Paragon
Bead Reader

Bericht door Paragon » vr 25 feb 2011 20:55

In Purmerend zit de creatieve vlinder (aan de rand van het stadje). Leuke winkel, maar wel wat prijzig. Hebben geen miyuki, maar heel veel ander kralen en toebehoren. Heerlijk snuffelen daar.

Isabel vd L
Bead Starter

Bericht door Isabel vd L » wo 06 apr 2011 08:15

Ik vind de Pipoos in Arnhem echt geen fijne winkel. Duur en klantonvriendelijk... Geef mij maar webwinkels :wink:

Jennifer
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Jennifer » wo 06 apr 2011 11:23

De miyuki bij de Pipoos zijn echt mega duur in vergelijking met Creadream of Kraal en couture.... Ik kom er nooit meer, geef mij idd ook maar webwinkels!
Gisteren is geweest, morgen moet nog beginnen, LEEF VANDAAG!!!!

Jetty
Bead Reader

Bericht door Jetty » wo 06 apr 2011 11:31

Hier in Breda zit ook pipoos maar ook ik vind het duur in vergelijking met de webwinkels...

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 06 apr 2011 11:39

Ik was zo pas in Amersfoort en heb even gekeken bij de Pipoos toen ik die tegen kwam. Ze hebben wel allerlei nieuwe vormen, maar je moet niet veel kleuren verwachten. Het ging om een display met een stuk of 20 verschillende kleuren.

Jennifer
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Jennifer » wo 06 apr 2011 11:40

Ha, grappig! Woon in Amersfoort, maar die Pipoos kom ik echt nooit meer....
Gisteren is geweest, morgen moet nog beginnen, LEEF VANDAAG!!!!

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » wo 06 apr 2011 11:53

Sandra schreef:Ik was zo pas in Amersfoort en heb even gekeken bij de Pipoos toen ik die tegen kwam. Ze hebben wel allerlei nieuwe vormen, maar je moet niet veel kleuren verwachten. Het ging om een display met een stuk of 20 verschillende kleuren.
Vorige week was ik daar ook (Amersfoort), maar ik zag ze niet, zeker met mijn neus gekeken, lagen
ze bij de kralen dan?
~Groetjes Margriet~

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 06 apr 2011 12:12

rechts daarvan, eigenlijk net op de toonbank. Ik liep hele winkel door en zag het pas aan het eind, het viel niet zo op. ;) Dus als je binnenkomt zie je links de kralenassortiment, en rechts daarvan, net bij de kassa, zie je 'n display met kralen.

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » wo 06 apr 2011 12:17

Sandra schreef:rechts daarvan, eigenlijk net op de toonbank. Ik liep hele winkel door en zag het pas aan het eind, het viel niet zo op. ;) Dus als je binnenkomt zie je links de kralenassortiment, en rechts daarvan, net bij de kassa, zie je 'n display met kralen.
Ah dank je wel Sandra, ik was benieuwd hoe die kralen er nu uit zien :) , ga ik vanmiddag
eens kijken moet toch even in de stad zijn, ik had het natuurlijk daar ook kunnen vragen maar het was daar toen druk.
~Groetjes Margriet~

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » wo 06 apr 2011 17:42

Nou ik heb ze gevonden hoor :) , maar wat zijn die kraaltjes klein, is dit de meest gangbare maat?
~Groetjes Margriet~

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 06 apr 2011 19:03

Toen ik er was zag ik vooral tila (kralen met 2 gaten) en druppels. De hele kleine, zoals 15/0 rocailles, zag ik niet, dus het kan nog kleiner. ;)

Gesloten