Kastje voor SS-steentje in goudkleur

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Daano
Bead Anonymous
Kastje voor SS-steentje in goudkleur

Bericht door Daano » wo 16 feb 2011 11:35

Hoi,

Alweer een "waar kan ik vinden vraagje" van mij :) Even uitleggen:

Mijn zus kan alleen gouden sieraden dragen, nu zijn deze natuurlijk in de winkel best prijzig en gaat het er bij oorbellen er natuurlijk alleen maar om dat het oorhaakje van echt goud is en de rest kunnen we dan zelf samen bepalen. Gouden oorhaakjes heb ik al gevonden dus dat is het probleem niet meer, maar nu wil ze graag hele simpele oorbellen met een swarovski steentje eraan. Dus nu ben ik op zoek naar zo'n soort kastje:

Afbeelding

maar dan uiteraard in een goudkleur en met een oogje eraan, zodat ik hem aan het oorhaakje kan hangen. Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden? Of is er misschien een andere (makkelijkere) manier om zoiets te maken? Misschien met Kettlestiften? :?
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Ingrid-LJ
Bead Believer

Re: Kastje voor SS-steentje in goudkleur

Bericht door Ingrid-LJ » wo 16 feb 2011 11:47

Hoi,

Kijk eens op de site van kralenstunter en kies dan voor swarovski accesoires
Hebben heel veel rijgkastjes e.d in zilver en goudkleur.
Heb zelf veel met de zilverkleur gewerkt en de kwaliteit is van dien aard, dat het nog steeds mooi is (armbanden zij al meer dan 4 jaar oud)

Ingrid-LJ

Gesloten