http://www.kralen.com/gfx/forum/annekesluiting.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; .
Leuke sluiting gezien , maar .....
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- @nneke
- Bead Intelligent
http://www.kralen.com/gfx/forum/annekesluiting.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; .
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........
- @nneke
- Bead Intelligent
mooie sluiting ....
Soms zie ik iets dat mooi is en indruk maakt en dan zet ik ergens een plaatje neer zo van ..... die ga ik kopen in een winkel. En dan ....veel later weet ik niet meer waar het vandaan kwam. Heb ik weer ...........
- @nneke
- Bead Intelligent
sluiting gezien ....
Bij Gemcreations (op ebay) die me geboycot hebben omdat ik ooit in een ver verleden eens een opmerking heb gemaakt over hun manier van zakendoen ... en nu weet ik het dus verder ook niet met die sluiting, vond hem wel mooi op de foto en mijn reumahandjes waarschijnlijk ook wel handig in gebruik.
- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
Re: sluiting gezien ....
Hoi Anneke,@nneke schreef:Hallo , ik weet weer waar ik de sluiting heb gezien ... ergens waar ik niet wil kopen dussss......
Bij Gemcreations (op ebay) die me geboycot hebben omdat ik ooit in een ver verleden eens een opmerking heb gemaakt over hun manier van zakendoen ... en nu weet ik het dus verder ook niet met die sluiting, vond hem wel mooi op de foto en mijn reumahandjes waarschijnlijk ook wel handig in gebruik.
@nneke
Als je die sluiting wilt kan ik 'em altijd een keertje voor je meebestellen in Amerika. Is er ook met drie oogjes maar alleen in echt zilver.
Ik hoor het wel...
Groetjes, Annemieke