dora hangertjes
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
- Bead Reader
Mijn buurmeisje is helemaal gek van dora en nou vroeg mijn buurvrouw of ik ook kettingjes maak met dora hangertjes.
Maar nou heb ik via google gezocht maar ik kan niks vinden, iemand een idee waar ik die zou kunnen vinden??
groetjes petra
Maar nou heb ik via google gezocht maar ik kan niks vinden, iemand een idee waar ik die zou kunnen vinden??
groetjes petra
Re: dora hangertjes
Eelke heeft veel bedels en hangers. Ik weet niet of 'ie hier bij zit: klik, anders zou je haar even kunnen mailen, ze heeft nog meer in haar (echte) winkel.
-
- Bead Reader
bedankt voor de tip, ben gelijk even gaan snuffelen en ze heeft best wel leuke dingetjes.
En bij: http://www.hetwebatelier.nl/winkel/?zoe ... hrase=dora" onclick="window.open(this.href);return false;
~Groetjes Margriet~
-
- Bead Reader
lekkere snelle reactie, maar bedankt voor link van het webatelier.Dat dora hangertje is nog leuk ook!
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Bij mij in Breda zit de kralenwinkel en zei heeft deze> http://www.dekralenwinkel.nl/webshop/6795.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook online verkrijgbaar
Ook online verkrijgbaar

- inmydreams
- Bead Reader
- Contacteer:
Op etsy kn je heel veel vinden wbt tv figuren !
Even kijken onder supplies ....
Je kunt ook zelf je eigen dora bedels maken met bv bottle caps
Even kijken onder supplies ....
Je kunt ook zelf je eigen dora bedels maken met bv bottle caps

Groetjes Miranda