Miyuki Delica Seed BeadS!
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Creadream heeft sowieso de beste service. 
Groetjes Miran
Re: Miyuki Delica Seed BeadS!
miran66 schreef:Creadream heeft sowieso de beste service.![]()
Ik weet niet of je in de buurt woont, maar Herma van kralenwerk ontvangt ook klanten op afspraak.
Vanuit Groningen is bv Oosterhesselen goed te doen, meestal gaan we met een paar dames heen en leven ons helemaal uit
Ze heeft in huis 1 "slaapkamer" op de begane grond helemaal volhangen met kleine kraaltjes.
Het is elke keer weer een uitje om daar heen te gaan!
Bestellen via internet vind ik bij elke webshop lastig, de kleur is nog wel eens een teleurstelling
maar als je de kleurnummers al weet is bestellen via een webshop natuurlijk ook een goede optie.
Vanuit Groningen is bv Oosterhesselen goed te doen, meestal gaan we met een paar dames heen en leven ons helemaal uit
Ze heeft in huis 1 "slaapkamer" op de begane grond helemaal volhangen met kleine kraaltjes.
Het is elke keer weer een uitje om daar heen te gaan!
Bestellen via internet vind ik bij elke webshop lastig, de kleur is nog wel eens een teleurstelling
Groetjes en liefs, Rita
Kralenwerk heb ik ook gevonden. Elke keer ben ik die site weer kwijt, dus nu maar onder de favorieten. Ze hebben erg veel, maar ik haal het minimale bedrag niet voor een bestelling.
Wesda en Marca hebben ook weinig in 6/0. Vandaar dat ik uit kwam op Bricolart.
Kraal en couture heeft wel weer meer rocailles 6 dacht ik hoor...
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
-
pluissebol
- Bead Starter
- Contacteer:
AnitaD schreef:Kralenwerk heb ik ook gevonden. Elke keer ben ik die site weer kwijt, dus nu maar onder de favorieten. Ze hebben erg veel, maar ik haal het minimale bedrag niet voor een bestelling.
Wij hebben inderdaad geen 6/0 in ons assortiment. Ik wil er gerust eens naar kijken om dat bij onze groothandel te bestellen.
Foto Kralenwerk Oosterhesselen
Dit is zicht op een deel van de kortste wand, dan zijn 2 lange wanden 4 m. (of meer?) helemaal vol, de andere korte wand hing ook zo goed als vol.......

Dit is zicht op een deel van de kortste wand, dan zijn 2 lange wanden 4 m. (of meer?) helemaal vol, de andere korte wand hing ook zo goed als vol.......

wauw nu ben ik overstag eind deze maand ga ik naar kralenwerk 15 minuten rijden voor mijInet schreef:Foto Kralenwerk Oosterhesselen