Luierspeld zilver groot (+- 7 cm)

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
milebla
Bead Dreamer
Luierspeld zilver groot (+- 7 cm)

Bericht door milebla » za 09 okt 2010 18:59

Hallo allemaal,

Ik ben al een paar maanden op zoek naar een grote luierspeld, en dan bedoel ik niet zo'n kleintje die je gewoon kunt kopen bij Prenatal of de Hema. Ik bedoel een speld van een cm of 7 en dan geheel in het zilver (dus zonder kleur aan het eindstuk) en het liefst ook iets dikker. Ik heb zoiets ooit (tig jaar geleden) gezien bij de H&M aan een ketting en vond dat wel erg leuk voor als je zwanger zou zijn en ja nu ben ik zwanger (hiep hiep hoeraaaaa) en wil ik dus zo'n grote speld aan een ketting hangen. Ik heb gezocht op oa veiligheidsspeld groot en jumbo of luierspeld maar helaas zijn de gevonden exemplaren allemaal te klein.

Kan iemand me helpen? Het liefst een webwinkel of zo omdat ik de deur niet meer zo goed uitkan. Ben ook geweest bij feestwinkels maar daar zijn de spelden wel heel erg mega. Je zou me echt heel erg gelukkig maken en mijn man ook want die wordt geloof ik gek van me met mijn zoektocht. Heb ook de H&M gemailed maar het artikel is niet meer te krijgen :-((
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

ukkies
Bead Lover
Contacteer:

Re: Luierspeld zilver groot (+- 7 cm)

Bericht door ukkies » za 09 okt 2010 19:02

misschien dat je zou kunnen kijken naar zgn rokspelden.

Een aantal jaar geleden waren van die overslag/plooi rokken in de mode. Die maakte je vast met een hele grote speld. Zou dat iets kunnen zijn?
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » zo 10 okt 2010 10:34

Een rokspeld zou ook kunnen maar ik wil echt veel liever die luierspeld om mijn nek hangen. Ziet er veel leuker uit vind ik. Tja als je het in je kop hebt, heb je het niet in je kont. Oftewel: ik wil echt op diverse manieren toch nog proberen de speld te pakken te krijgen en zal niet snel opgeven hihihi

Mayella
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Mayella » zo 10 okt 2010 10:41

Ik ben een beetje ziek en kruip zo het bed weer in, maar zoek anders eens in het Engels: 'diaper safety pins extra large'. 7cm = 2,75 (2 em 3/4) inch. Ik zag zo op het eerste gezicht al een site met 2 inch safety pins staan, en dan zal 2,75 toch ook wel ergens te vinden zijn?

Frutsel
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Frutsel » zo 10 okt 2010 11:30

Al wat ik zie is mini, of een hangertje, of embellishments (scrapbookspul)
Ik zie wel een metalen maar dat is net een veiligheidsspeld. :cry:
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Kralenannie
Bead Designer

Bericht door Kralenannie » zo 10 okt 2010 19:10

Ik was gister ff gauw voor je aan het zoeken maar ik kwam al heel gauw op een site waar volwassen mannen in luiers stonden met een grote fopspeen om hun nek :shock: :shock: .

Succes nog met je zoektocht :wink:
Groetjes, Anita

sriwi
Bead Believer

Bericht door sriwi » ma 11 okt 2010 08:57

Deze heb ik voor je gevonden, het is een kiltspeld... ik weet niet of je zoiets bedoeld, of mogen er geen oogjes onderaan zitten?

http://www.lamaisondelaperle.nl/toonite ... hp?id=4331" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes,

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » ma 18 okt 2010 08:45

Een kiltspeld komt qua dikte en groote inderdaad in de buurt maar ik wil toch echt heel graat het uiterlijk van een luierspeld, dus met "kop" zeg maar. En dan bedoel ik zo'n hoofdje zoals een echte luierspeld deze ook heeft. We zoeken nog door! Ik heb ook nogmaals de H&M gemailed of ze me echt niet konden helpen maar ik kreeg het advies om dan eens langs het betreffende filiaal te gaan en daar te vragen of ze ze nog hebben. Volgens hen moet ik er wel echt langs want telefonisch zal dit niet gaan lukken. Met andere woorden of ik 100 km wil gaan rijden voor een ketting van (op de hok) 12,00. Grrrrr wat denk je zelf????? Maar aan de andere kant wil ik hem wel nog steeds heel graat hebben.

Kralenannie
Bead Designer

Bericht door Kralenannie » ma 18 okt 2010 10:29

milebla schreef:Een kiltspeld komt qua dikte en groote inderdaad in de buurt maar ik wil toch echt heel graat het uiterlijk van een luierspeld, dus met "kop" zeg maar. En dan bedoel ik zo'n hoofdje zoals een echte luierspeld deze ook heeft. We zoeken nog door! Ik heb ook nogmaals de H&M gemailed of ze me echt niet konden helpen maar ik kreeg het advies om dan eens langs het betreffende filiaal te gaan en daar te vragen of ze ze nog hebben. Volgens hen moet ik er wel echt langs want telefonisch zal dit niet gaan lukken. Met andere woorden of ik 100 km wil gaan rijden voor een ketting van (op de hok) 12,00. Grrrrr wat denk je zelf????? Maar aan de andere kant wil ik hem wel nog steeds heel graat hebben.
Je zou hier misschien op het forum kunnen vragen of iemand in de buurt woont van het betreffende filiaal waar die dan op voorraad zou zijn. Als het wel lukt kan diegene hem misschien versturen met de post :wink:

Wat ik zelf eerst alsnog zou doen is gewoon met het betreffende filiaal bellen (indien dit mogelijk is), want hoofdkantoren werken soms anders dan de filiaalhouders/medewerkers :mrgreen:
Groetjes, Anita

nienkesieraden
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door nienkesieraden » ma 18 okt 2010 17:41

iets aan de grote kant, amar komt in de buurt :p
http://www.shopwiki.com/_Jumbo+Diaper+P ... 6&s=333987" onclick="window.open(this.href);return false;
en deze:
http://www.halloweenexpress.com/jumbo-d ... p-271.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze is wel de goede maat, maar beetje duur
http://www.macys.com/catalog/product/in ... 460NtGALoA" onclick="window.open(this.href);return false;

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » ma 18 okt 2010 20:38

nienkesieraden schreef:iets aan de grote kant, amar komt in de buurt :p
http://www.shopwiki.com/_Jumbo+Diaper+P ... 6&s=333987" onclick="window.open(this.href);return false;
en deze:
http://www.halloweenexpress.com/jumbo-d ... p-271.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze is wel de goede maat, maar beetje duur
http://www.macys.com/catalog/product/in ... 460NtGALoA" onclick="window.open(this.href);return false;
Super zeg! Die van Macy's komt een heel eind in de buurt. Maar wat is dat ding duur zeg! Zouden ze dat hier in NL ook hebben? pfffff wat een zoektocht

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » wo 20 okt 2010 11:19

Kralenannie schreef:
milebla schreef:Een kiltspeld komt qua dikte en groote inderdaad in de buurt maar ik wil toch echt heel graat het uiterlijk van een luierspeld, dus met "kop" zeg maar. En dan bedoel ik zo'n hoofdje zoals een echte luierspeld deze ook heeft. We zoeken nog door! Ik heb ook nogmaals de H&M gemailed of ze me echt niet konden helpen maar ik kreeg het advies om dan eens langs het betreffende filiaal te gaan en daar te vragen of ze ze nog hebben. Volgens hen moet ik er wel echt langs want telefonisch zal dit niet gaan lukken. Met andere woorden of ik 100 km wil gaan rijden voor een ketting van (op de hok) 12,00. Grrrrr wat denk je zelf????? Maar aan de andere kant wil ik hem wel nog steeds heel graat hebben.
Je zou hier misschien op het forum kunnen vragen of iemand in de buurt woont van het betreffende filiaal waar die dan op voorraad zou zijn. Als het wel lukt kan diegene hem misschien versturen met de post :wink:

Wat ik zelf eerst alsnog zou doen is gewoon met het betreffende filiaal bellen (indien dit mogelijk is), want hoofdkantoren werken soms anders dan de filiaalhouders/medewerkers :mrgreen:
Een goed idee! Voor ik ga bellen met het filiaal om te vragen of hij nog te krijgen is........... Is er iemand die in de buurt van Den Haag woont en die regelmatig bij de H&M komt en die de ketting eventueel voor me zou willen ophalen en met de post versturen? Natuurlijk gewoon tegen verzendkosten etc van mijn zijde.

Ik hoor of lees het heel erg graag!

liessie
Bead Believer

Bericht door liessie » wo 03 nov 2010 02:12

heb je ook op marktplaats gezocht?
Daar staan wel vaker dingen op, die niet (meer) in een normale winkel te verkregen zijn.
Sommige mensen hebben echt de meest verrassend dingen op zolder liggen, dus waarom geen luierspeld 8)

ukkies
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door ukkies » za 13 nov 2010 17:09

Ik weet niet of je nog steeds zoekt, maar uit de brei doos van mijn oma kwam een stekenhouder.
Is dat niet iets voor jou?

http://www.hobbydoos.nl/winkel/producte ... houder.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

Gesloten