Bails ziverkleurig gezocht
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Waar kan ik deze 'bails' kopen (zilverkleurig)? Weet iemand hoe ze in het nederlands genoemd worden?
- Bijlagen
-
- plated-bails.jpg (20.32KiB)4427 keer bekeken
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: Bails ziverkleurig gezocht
Ik kan het niet zo heel goed zien op de foto omdat ze in het zakje zitten. Maar ik denk dat je op E-bay een heel eind komt. Als je zoekt op wereldwijd en dus in het Engels. Hier zag ik ook het e.e.a. http://www.jewelryfindings-online.com/j ... _bails.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
De juiste vertaling van het woord 'bail' heb ik ook nog steeds niet gevonden!
Succes.
De juiste vertaling van het woord 'bail' heb ik ook nog steeds niet gevonden!
Succes.
gewoon hier in NL. op http://www.sansiera.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze heeft ze in 3 maten en verkoopt ze per 5 stuks.
Ze heeft ze in 3 maten en verkoopt ze per 5 stuks.
Bedankt voor de snelle reacties! Ik heb ze nu besteld via sansiera.
Mochten er nog andere nederlandse sites zijn waar ze te koop zijn, dan zou ik dat ook graag horen.
Mochten er nog andere nederlandse sites zijn waar ze te koop zijn, dan zou ik dat ook graag horen.
- Jeanette
- Bead Producer
- Contacteer:
Groetjes Jeanette
- Monique Westerlink
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik verkoop tweelingblaadjes die kan je dubbelvouwen en op dezelfde manier verwerken.

Hallo,
Ik ben ook nog op zoek naar verzilverde bails, of plakhangers (zoals ze in het Ned.worden genoemd).
De laatste heb ik enige tijd geleden bij e-bay gekocht voor 50 eurocent per stuk.
Mocht iemand een geschikt adres vinden dan graag even doorgeven.
groet, Gerard
Ik ben ook nog op zoek naar verzilverde bails, of plakhangers (zoals ze in het Ned.worden genoemd).
De laatste heb ik enige tijd geleden bij e-bay gekocht voor 50 eurocent per stuk.
Mocht iemand een geschikt adres vinden dan graag even doorgeven.
groet, Gerard
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Sayilla heeft verschillende.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
Sayilla heeft maar 1 maat en is helaas te groot (bijna 3 centimeters)
zijn er meer nederlandse webshops die jullie kennen en die zilverkleurige bails verkopen ?
zijn er meer nederlandse webshops die jullie kennen en die zilverkleurige bails verkopen ?
- Kralenannie
- Bead Designer
Bij suzalle http://www.suzalle.com/" onclick="window.open(this.href);return false; hebben ze ze ook. Op de site als zoekopdracht bail intypen.
Groetjes, Anita
gevonden, jammer dat de afmeting er niet bij staat
-
- Bead Reader
Suzanne had ze inderdaad ook altijd, ze worden gebruikt om glashangers mee te maken.
De achterkant heeft dezelfde structuur als een normale tegel, voor betere hechting.
Aanraku is het merk waaronder ze verkocht worden, op ebay kan je nog een aantal aanbieders vinden uit Engeland die ze verkopen.
Groeten Paul
De achterkant heeft dezelfde structuur als een normale tegel, voor betere hechting.
Aanraku is het merk waaronder ze verkocht worden, op ebay kan je nog een aantal aanbieders vinden uit Engeland die ze verkopen.
Groeten Paul