Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
singasong
- Bead Lover
-
Contacteer:
eindkapje 6 x 9 mm.
Bericht
door singasong » di 27 jul 2010 07:55
Omdat ik al uren lang heb gezocht op internet. Groothandels en webshops heb gemaild of ze het eindkapje wat ik zoek (en ik nu nog een paar van heb) in hun assortiment hebben. Maar het helaas nog niet heb kunnen vinden. Wil ik jullie vragen of jullie dit kapje mss ergens te koop weten of een soortgelijk kapje. Het moet dezelfde vorm hebben en het liefst even groot zijn 6 x 9 mm.
Het kapje is plat aan de bovenkant met een gaatje waar tenminste 4 staaldraadjes doorheen passen.
Dit is hem:

-
EvaAnn
- Bead Reader
Bericht
door EvaAnn » wo 28 jul 2010 18:31
Hoeveel heb je nodig? Ik heb hier nog drie liggen. Mag je wel hebben als je wilt.
Mail me even.
En anders:
http://www.webtwinkle.nl" onclick="window.open(this.href);return false; / kralen / kralen diversen / kraalkapjes en dan staan ze ergens in het lijstje. Weet niet of die afmeting iets groter is.
EvaAnn
-
singasong
- Bead Lover
-
Contacteer:
Bericht
door singasong » do 29 jul 2010 15:00
EvaAnn schreef:Hoeveel heb je nodig? Ik heb hier nog drie liggen. Mag je wel hebben als je wilt.
Mail me even.
En anders:
http://www.webtwinkle.nl" onclick="window.open(this.href);return false; / kralen / kralen diversen / kraalkapjes en dan staan ze ergens in het lijstje. Weet niet of die afmeting ....knip
Ik wil ze graag van je overnemen.
-
singasong
- Bead Lover
-
Contacteer:
Bericht
door singasong » do 29 jul 2010 15:03
Nee, deze hebben niet de goede vorm. Het moet echt een recht buisje zijn in de lengte en deze lopen uit.
Bedankt voor het meedenken!

-
singasong
- Bead Lover
-
Contacteer:
Bericht
door singasong » vr 30 jul 2010 18:16
Monique, zijn deze 6 mm. breed of lang?