Edelsteenkralen

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
LIZZIE
Bead Reader
Edelsteenkralen

Bericht door LIZZIE » za 19 jun 2004 15:04

Hoi hoi :olifant:

Ben net nieuw op het forum, heb me al even voorgesteld(zie voorstellen)Ik ben op zoek naar edelsteenkralen, nou heb ik zo'n beetje alle internetshops afgezocht maar de keuze is vrij beperkt en duur :!: Nou overweeg ik om via het buitenland te bestellen, maar dan betaal je met paypal en durf dit niet zo goed. Wie heeft hier ervaringen mee, met paypal en bestellen via het buitenland. Een eeeruuug leuke en mooie site is van vitabeads.com :!: met edelsteenkralen in alle soorten en maten.

Groetjes Lizzie :hond:
Let your dreams come true!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 19 jun 2004 15:27

je kan trouwens halfedelstenen bestellen bij http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , ze zijn alleen wel van natuurlijke vorm. over een tijdje zullen we ook nepedelstenen hebben, van kunststof dus.

voor de rest kan je evt de zoekmachine gebruiken voor informatie over paypal, ikzelf heb iig alleen maar positieve verhalen daarover gelezen.

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » za 19 jun 2004 15:37

ik heb ze besteld bij het adres van Sandra en die zijn super mooi! manlief krijgt er een als ketting voor vaderdag(ssttttt :wink: )
Groetjes Kruimel

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » za 19 jun 2004 16:54

Ik heb ze besteld bij Marga die ook regelmatig op Marktplaats adverteerd. Ze is nu zelfs een winkeltje aan huis begonnen! Als je de zoekfunctie neemt, kom je wel meer te vinden over Marga!
Succes!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » za 19 jun 2004 19:27

Hoihoi,

Ik koop ze soms bij iemand hier redelijk in de buurt het goedkoopste adres voor mij.. maar helaas hebben ze daar niet alle soorten die ik mooi vind. Je kan deze persoon ook mailen : zilver925@msn.com hij heet Hans
Hij maakt zelf veel sieraden met edelsteen en koopt ze ergens groots in.. en hij verkoopt daarom ook snoeren splitkralen de soorten die hij laatst had (misschien heeft hij al wel weer nieuwe dat weet ik niet.. moet je even vragen) korte snoeren lengte 40 cm waren 2 euro : sneeuwvlok obsidiaan, citrien, peridoot, carneool. en lange snoeren 75 cm 3 euro: tijgeroog en bergkristal. volgens mij waren ze dat.
Mail hem anders even en vraag een lijstje met wat hij heeft.
Hij heeft ook super mooie hangers van kleine stukjes edelsteen in een soort glazen flesjes in olie.. per stuk 1 euro. heel mooi!
Het is een hele aardige man die graag andere liefhebbers helpt.. succes!

Verder bij marga op marktplaats, die heeft ook hele mooie spulletjes.
en ik heb deze week nog een bestelling bij pearl mania geplaatst en ook al binnen die heeft ook hele mooie en is volgens mij 1 van de goedkoopste online.. adres: http://www.pearlmania.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en dan do it yourself aanklikken.

Succes!

Groetjes Eelke

Pearl Mania
Bead Anonymous
Contacteer:

Hallo,

Bericht door Pearl Mania » wo 23 jun 2004 15:41

misschien dat wij wat voor u hebben,
kijkt u eens onder http://www.pearlmania.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan onder 'zelf ontwerpen'.
Helaas zijn er laatst veel snoeren verkocht, maar er komen regelmatig weer nieuwe bij, als u echt speciaal een bepaalde steen zoekt, mail ons dan, en dan kunnen we informeren voor u (zonder verplichting) en hopenlijk kunnen we u dan helpen.

u kunt ons bereiken onder r.verbon@wxs.nl

groetjes Serena van Pearl Mania

LIZZIE
Bead Reader

Bericht door LIZZIE » do 24 jun 2004 09:37

Bedankt voor al jullie tips, maar heb nu toch paypal aangevraagd. Door veel hierover te lezen, ook via het forum heb ik het nu toch aangedurfd :applaus: En het is eigenlijk heel simpel. Heb nu eerst 1 euro overgemaakt naar mijn paypal account en na 3/4 dagen moet het er op staan. Dus als jullie vragen hebben over paypal, vraag gerust :!:
Als je geen credit card hebt kun je een personal account aanvragen en heb ik dus.

Groetjes Lizzie :hond:
Let your dreams come true!

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » do 24 jun 2004 09:40

Ja makkelijk h? paypal, eerst vondt ik het ook aar allemaal niets en durfde het eigenlijk niet aan te vragen, nu ben ik er helemaal aan gewend en het werkt echt heel erg goed!

Gesloten