Ik ben met spoed op zoek naar een zilveren kettinkje van 41 cm. (Prijs ongeveer 10 euro.)
Bij Sayila zijn ze niet op voorraad en ik kan het niet 1, 2, 3 vinden bij een andere webwinkel.
Maar mss zoek ik niet goed?
Wie weet een adres?
Zilveren kettinkje van 41 cm.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Re: Zilveren kettinkje van 41 cm.
Als het echt zilver moet zijn zou ik gewoon bij de dichtstbijzijnde juwelier gaan kijken.
Volgens mij zijn zo'n kettinkjes bij de juwelier ook niet heel duur, want toen mijn zilveren kettinkje een tijd geleden kapot was gegaan had ik bij de juwelier voor een paar euro een nieuwe. (was goedkoper dan laten maken)
Volgens mij zijn zo'n kettinkjes bij de juwelier ook niet heel duur, want toen mijn zilveren kettinkje een tijd geleden kapot was gegaan had ik bij de juwelier voor een paar euro een nieuwe. (was goedkoper dan laten maken)
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik heb ze ook. Uit China. Van die zogenaamde 'snakechains', incl. slotje 41 cm. Als je interesse hebt, kun je er wel 1 van me overnemen voor 5 Euro. Maar de juwelier heeft ze ongetwijfeld ook. Een paar jaar geleden heb ik er 1 gekocht voor mijn dochter en die was toen 7,50 ofzo.
- Monique Westerlink
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik heb een gourmet collier 8kant 42 cm. voor je voor € 7,88
of een slangencollier 4kant 42cm. voor € 6,19
of een slangencollier 4kant 42cm. voor € 6,19
-
Linde(koffie)
- Bead Reader
- Contacteer:
als het niet echt zilver, maar alleen zilverkleurig moet zijn, kan je dat op grote rollen vinden bij bijouteriewinkels, zoals de veritas (in België)
Linde
Linde
Ik ga vandaag eerst bij de juwelier kijken. Had ik zelf nog niet eens aan gedacht