Mag slot op! gezocht: metalen kralen

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
miekel
Bead Addict
Contacteer:
Mag slot op! gezocht: metalen kralen

Bericht door miekel » ma 29 mar 2010 16:11

Ben bezig met een ketting en mis natuurlijk een aantal kralen :-(( Wie heeft deze nog liggen???
Kan zelf geen plaatjes opslaan dus maar even zo: http://link.marktplaats.nl/334476457" onclick="window.open(this.href);return false;
De eerste heb ik lang geleden gekocht bijJewels (bestaat niet meer), de tweede heb ik ooit gekocht bij Kralen Boutique Monique (maar die heeft ze niet meer....)
Laatst gewijzigd door miekel op vr 02 apr 2010 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Monique Westerlink
Bead Interested
Contacteer:

Re: gezocht: metalen kralen

Bericht door Monique Westerlink » di 30 mar 2010 13:04

Hallo Miekel,

Ik heb ze allebei voor je. Van de eerste foto (tekentjes) heb ik er nog maar 11 en dan zijn ze bij mij ook op.

De tweede foto dat kunnen 2 soorten zijn.
Afbeelding Deze is 8x10 mm. en deze lijkt het meest op jouw foto (dit is niet zo.n goede foto)

of het is deze
Afbeelding deze is 5x5 mm. Deze is er in een lichte (verzilverd) en donkere uitvoering

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Re: Mag slot op! gezocht: metalen kralen

Bericht door miekel » vr 02 apr 2010 15:58

Heb van Monique enkele ontbrekende kralen gekocht, voor de andere een alternatief gezocht. Deze topic mag worden gesloten.
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Gesloten