wie helpt me ??????
ben hard opzoek naar ecru kleurige parels in verschillende maten.
nu valt het me op dat die erg slecht te verkrijgen zijn,heb ik bij de ene site die maat hebben ze de rest van de maten die ik zoek niet ,of is het creme dus net niet het zelfde word er een beetje hopeloos van.
dus nu een dringende vraag wie weet waar ik ecru glas parels kan kopen in de maten: 3mm,4mm,6mm,8mm,10mm en het liefst ook 12?
En ik weet kan natuulijk zat andere kleuren nemen maar het is voor bij een trouwjurk en ik wil gewoon 1 kleur.
groet cemila
help waar vind ik ecru kleurige parels
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Re: help waar vind ik ecru kleurige parels
http://www.k2-accessories.com/jewellery ... 32_49.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien vindt je hier wat je zoekt , is wel in Engeland en duurt meestal een week voordat je het hebt , maar ben er zelf heel tevreden over.
Misschien vindt je hier wat je zoekt , is wel in Engeland en duurt meestal een week voordat je het hebt , maar ben er zelf heel tevreden over.
Groetjes Miran
Eelke heeft glasparels in veel kleuren en verschillende maten.
bedankt voor de reacties heb iets gevonden nu maar hopen dat het niet te wit is
bedankt in ieder geval
bedankt in ieder geval