Kunststof cijferkralen!

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Danielle25
Bead Starter
Kunststof cijferkralen!

Bericht door Danielle25 » do 01 okt 2009 23:19

Hallo allemaal,
ik ben weer eens op zoek naar iets, ik hoop dat iemand weet waar ik het kan vinden.
Ik zoek zilverkleurige metallook cijferkralen. Ik heb inmiddels al van die witte ronde met zwarte letters gevonden, maar nu zag ik deze op een site en deze zijn nóg mooier!! :(L)
Ik wil ze gebruiken voor een voedingsarmband en met deze cijfers is het een weat sjieker geheel. Een voorbeeld van een voedingsarmband met deze kralen vind je op kinderwebwinkel kleertjes van de keizer, onder voor mama en dan isa creations....

Groetjes Danielle

Kralenannie
Bead Designer

Re: Kunststof cijferkralen!

Bericht door Kralenannie » vr 02 okt 2009 10:34

Bij Ozizo hebben ze ook een voorbeeld + uitleg staan voor de voedingsarmband en de metalen cijferkralen http://www.ozizo.com/index1.html :wink:
Groetjes, Anita

Danielle25
Bead Starter

Bericht door Danielle25 » vr 02 okt 2009 11:08

Dank je wel voor je reactie. De metalen cijferkralen die hier op staan zijn ook leuk, maar ik vind ze wel prijzig. Zo ben je alleen voor de cijferkraaltjes al 6 euro kwijt (15 stuks). De witte kunststof die ik al heb verkopen ze hier ook, maar ook die zijn bij ozizo dubbel zo duur als waar ik ze heb gekocht.

Ik bedoel kunststof, wel zilverkleurige cijferkralen, in de vorm van het cijfertje (dus geen rondjes of blokjes), zoals in de voedingsarmbanden te zien op de site die ik noemde.

Hoop dat iemand weet waar ik deze kan vinden!

Kralenannie
Bead Designer

Bericht door Kralenannie » vr 02 okt 2009 13:50

In de vorm van een cijfer ben ik ze nog nooit tegengekomen maar misschien dat iemand anders je nog verder kan helpen. Succes verder met je zoektocht :!:
Groetjes, Anita

Cariina-
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Cariina- » vr 02 okt 2009 15:19

Als je kralen in de vorm van een cijfer wilt, dan misschien maken met zilverkleurige / grijze fimoklei?

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » za 03 okt 2009 19:08

Bij: http://www.madeatnr26.nl" onclick="window.open(this.href);return false; >> bij de "metalen letterkralen" ik zag daar ook cijferkralen.
~Groetjes Margriet~

Danielle25
Bead Starter

Bericht door Danielle25 » di 13 okt 2009 11:32

Dank je voor de tip! Ik heb ze inmiddels besteld. Helaas waren ze nog maar beperkt in voorraad (voor 2 volledige armbanden) en ook niet meer leverbaar en ben ik nu dus nog steeds op zoek!! Iemand nog meer tips?

balkje
Bead Discoverer

Bericht door balkje » vr 16 okt 2009 12:20

Hoi DAnielle,

Door het oog van de kraal heeft zilveren metal look cijferkralen voor 25 cent per stuk. Maar deze staan nog niet op de site.

Stuur even een mail naar info@doorhetoogvandekraal.nl dan sturen ze je een foto van dit artikel. (ze hebben vakantie tot 27 oktober!!)

Groetjes,

Claudia

Gesloten