Gezocht: metalen knijpers/clips
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
- Bead Reader
Hallo, ik ben op zoek naar metalen knijpertjes die je met een ringetje aan een ketting kan maken. Ik heb weleens de zogenoemde alligatorclip gezien maar weet niet waar ik die kan kopen. Weet een van jullie dat?
groet maud
groet maud
- Love-beadies
- Bead Producer
Re: Gezocht: metalen knijpers/clips
Bedoel je zoiets of zit ik er nou helemaal naast?
http://www.eeks-kralen.nl/catalog/image ... 20lang.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.eeks-kralen.nl/catalog/image ... 20lang.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Ilona
-
- Bead Reader
Hoi Ilona,
Dank je voor je berichtje, maar nee, dit lijkt niet op wat ik bedoel. Wat ik zoek lijkt echt op een knijper of eigenlijk een aligatorbekje maar dan van metaal of misschien kunstsstof.
groetjes
Dank je voor je berichtje, maar nee, dit lijkt niet op wat ik bedoel. Wat ik zoek lijkt echt op een knijper of eigenlijk een aligatorbekje maar dan van metaal of misschien kunstsstof.
groetjes
Ik gebruik ze voor aan mijn Rhytmbeads te zetten. Je ziet ze ook wel eens aan sprietjes zitten waar je dan een foto op kunt klemmen. Heb zelf ook nog geen webshop gevonden maar ik haal ze bij een winkeltje in Veenendaal.
Ik haal weleens van die clipjes met een ringetje eraan bij de Praxis of de Ikea. Liggen op de gordijnafdeling in verschillende maten. Gebruik zelf de kleintjes om dingetjes op te hangen in de winkel en de beursstand.
Als U werk maakt van Uw hobby.
-
- Bead Interested
Ik was dit net ook al aan het typen
had alleen Kwantum en Ikea in gedachten omdat ze bij de gordijnafdeling deze knijpertjes hebben.

Groetjes
Ingrid
te veel hobbies, te weinig tijd!
Ingrid
te veel hobbies, te weinig tijd!

-
- Bead Reader
Bedankt voor de tips. Ik was toch van plan om binnenkort naar de ikea te gaan:)