Grove schakelketting
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hoi allemaal!
Iemand heeft me gevraagd om een armband te herstellen. De armband bestaat uit grote schakels van ongeveer 2 cm.. Weet iemand waar dit te verkrijgen is? Heb al aantal sites bekeken, maar kan nergens iets vinden.. Of iets vergelijkbaars ofzo??
Hoor het graag!!
Groet Ineke
Iemand heeft me gevraagd om een armband te herstellen. De armband bestaat uit grote schakels van ongeveer 2 cm.. Weet iemand waar dit te verkrijgen is? Heb al aantal sites bekeken, maar kan nergens iets vinden.. Of iets vergelijkbaars ofzo??
Hoor het graag!!
Groet Ineke
Re: Grove schakelketting
Kun je mss een foto plaatsen van de schakels die je nodig hebt?
Zal ik zo doen, was ik al van plan maar was nog op het werk toen ik het plaatste
. Komt er zo aan!

Toevallig heb ik volgens mij zoiets hier liggen wat nog steeds online gezet moet worden....ik zal straks even de maat meten, qua vorm is het in ieder geval wel ongeveer hetzelfde volgens mij. Zal later vandaag hier wat erover posten!
PS: SVP niet foto's voor dit soort topics uploaden naar kralen.com via het uploadformulier. Je kan het alleen uploaden naar kralen.com als het om zelfgemaakte creaties gaat die je compleet wil showen. Dat staat ook in het rood, groot en vetgedrukt, ik weet niet hoe ik dat nog duidelijker kan maken.
Wel kan je altijd gewoon een bestand uploaden bij je bericht, dat mag wel. Dan telt het namelijk niet automatisch mee voor de wekelijkse sieradenwedstrijd.

Ohh sorry! Heb ik ff niet over nagedacht! Sorry!!!
Heb ook net elders de ketting gevonden en besteld! Toch bedankt!!
Heb ook net elders de ketting gevonden en besteld! Toch bedankt!!
OK, mooi dat het is opgelost.
Dan sluit ik deze topic en kan ik de foto alsnog verwijderen.