delicas gezocht

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
veha
Bead Lover
Contacteer:
delicas gezocht

Bericht door veha » ma 15 jun 2009 11:52

Hallo, ik ben op zoek naar de lichtgroene delicas voor de armband op de foto. Ik moet de armband maken voor een vriendin, maar heb te weinig van die lichte over. In de winkel waar ik ze oorspronkelijk kocht zijn ze niet meer te krijgen en ze konden ook niet de naam of nummer terugvinden Ik denk dat er op de kasbon iets van aqua en white lined stond maar ben niet zeker en ik kan hem natuurlijk nergens meer vinden.
Ik heb al gekeken bij bricolart,maar die hebben ze volgens mij ook niet. Zijn er mensen die me verder kunnen helpen? Welke kleur of nr zou het zijn? En in welke webwinkel kan ik ze vinden?

Afbeelding

Alvast bedankt,
Veerle

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: delicas gezocht

Bericht door Sandra » ma 15 jun 2009 11:58

Het neigt misschien wel beetje naar dit:

Afbeelding
http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=2894" onclick="window.open(this.href);return false;

Op http://www.creadream.nl/producten.php?s ... dachtnaam=" onclick="window.open(this.href);return false; kan je nog meer kleuren vinden.

veha
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door veha » ma 15 jun 2009 17:24

Bedankt Sandra,
Bij creadream was ik ook al gaan kijken.En als ik de kleur die ik zoek niet vind zal het hoogst waarschijnlijk degene worden die jij hebt voorgesteld.
Ik hoorde daarstraks van een vriendin dat ze nu wel de nr en kleurnaam op het zakje zetten als je delicas koopt in de winkel waar ik ze vandaan had. Ik had me daar vorige week een beetje boos om gemaakt :roll: en dat heeft blijkbaar geholpen. Alleen niet meer voor mij :?

groetjes,
Veerle

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 15 jun 2009 17:41

Tja het kost extra tijd natuurlijk al die stickers maar bij miyuki kralen, met zoveel kleuren, daar is het gewoon bij nodig. Mijn artikelen zijn normaal gesproken niet gestickerd omdat het veel tijd en dus geld kost, maar voor de miyuki kralen maak ik wel een uitzondering. Ik zet er ook de kleurtype en kleur bij op, maakt het ook makkelijker om op kleurtype te sorteren.

Gesloten